Eile hommikul algas selline lugu, et kui masina käivitasin, siis kapoti alt tuli plärinat, mis kestis seni kuni masin soojenes ja pöörded kukkusid alla 1000-e. Siis vaibus ära. Sõitsin päeval hinge kinni pidades vaikuses, et kuulata kas annab veel mingit märku või annab kuidagi sõidus tunda - ei andnud. Soojal käivitusel tundub justkui normaalne heli.
Täna hommikul jälle - nii kaua kuni pärast külma käivitust masin soojeneb on selline plärin nagu kapoti all oleks 2-taktiline murutrimmer käima tõmmatud. Ja pöörete langemisel vaibub ära ja jätkub tavaline nurrumine.
Kapoti all 2.0t bensukas tutika Garret turboga (mis sai vahetatud 10 000 km tagasi). Sisse sõitsin ettevaatlikult.
Sõidu ajal ei tunneta mingit kadu minekus - turbol rõhu lööb kenasti üles ja minek on endine.
On kellegil mingeid ideid, mis siin ees ootamas võib olla selliste sümptomite järel?
Plärin kapoti all külmal käivitusel
Proovisin täna hommikul külmalt käivitades telefoniga heli linti saada. Plärin vaibub videol 1:30 juures.
https://www.youtube.com/watch?v=8U9-Cz2RYEM
https://www.youtube.com/watch?v=8U9-Cz2RYEM
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Väljalaske kolle või summuti sukk ehk lekib?
just selline tunne on. kuumaks minnes paisub vahe kinni.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Võta turbo pealt plekk ära. Ehk on näha kust lekib. (on tahmane)
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Hääl küll kapoti all teine aga muus osas klapib.
Nii kaua kui mootor külm on kuulda klobina moodi heli ja kui saavutab töötemperatuuri on jälle kõik ilus.
Ega see midagi head ju ei tähenda?
Nii kaua kui mootor külm on kuulda klobina moodi heli ja kui saavutab töötemperatuuri on jälle kõik ilus.
Ega see midagi head ju ei tähenda?
Tahan lennata ... 

Kapott mitte pingul? Mida see tähendab?
Kollektoril vast polt ära murdunud, vähemalt mul oli nii..suhteliselt kiiresti eskaleerus korralikuks jamaks ka sooja mootoriga..nagu õmblusmasinaga lasin ringi.
Kollektoril vast polt ära murdunud, vähemalt mul oli nii..suhteliselt kiiresti eskaleerus korralikuks jamaks ka sooja mootoriga..nagu õmblusmasinaga lasin ringi.
Kogenud Aeronaut. 

pidasin silmas neid kummist reguleeritavaid vardaid, mis hoiavad kapotti pinges.Kapott mitte pingul? Mida see tähendab?
Kollektoril vast polt ära murdunud, vähemalt mul oli nii..suhteliselt kiiresti eskaleerus korralikuks jamaks ka sooja mootoriga..nagu õmblusmasinaga lasin ringi.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja