Plärin kapoti all külmal käivitusel

Vasta
95er
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 15, 2011 15:46
Asukoht:
Auto:

#1

Eile hommikul algas selline lugu, et kui masina käivitasin, siis kapoti alt tuli plärinat, mis kestis seni kuni masin soojenes ja pöörded kukkusid alla 1000-e. Siis vaibus ära. Sõitsin päeval hinge kinni pidades vaikuses, et kuulata kas annab veel mingit märku või annab kuidagi sõidus tunda - ei andnud. Soojal käivitusel tundub justkui normaalne heli.

Täna hommikul jälle - nii kaua kuni pärast külma käivitust masin soojeneb on selline plärin nagu kapoti all oleks 2-taktiline murutrimmer käima tõmmatud. Ja pöörete langemisel vaibub ära ja jätkub tavaline nurrumine.

Kapoti all 2.0t bensukas tutika Garret turboga (mis sai vahetatud 10 000 km tagasi). Sisse sõitsin ettevaatlikult.

Sõidu ajal ei tunneta mingit kadu minekus - turbol rõhu lööb kenasti üles ja minek on endine.

On kellegil mingeid ideid, mis siin ees ootamas võib olla selliste sümptomite järel?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Väljalaske kolle või summuti sukk ehk lekib?
95er
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 15, 2011 15:46
Asukoht:
Auto:

#3

Proovisin täna hommikul külmalt käivitades telefoniga heli linti saada. Plärin vaibub videol 1:30 juures.

https://www.youtube.com/watch?v=8U9-Cz2RYEM
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

Väljalaske kolle või summuti sukk ehk lekib?

just selline tunne on. kuumaks minnes paisub vahe kinni.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#5

Võta turbo pealt plekk ära. Ehk on näha kust lekib. (on tahmane)
95er
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 15, 2011 15:46
Asukoht:
Auto:

#6

Järgmine kolmapäeval läheb SAABiAntisse ülevaatusele, eks siis selgub täpsemalt. Annan teada, kuidas läks.
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#7

Hääl küll kapoti all teine aga muus osas klapib.
Nii kaua kui mootor külm on kuulda klobina moodi heli ja kui saavutab töötemperatuuri on jälle kõik ilus.
Ega see midagi head ju ei tähenda?
Tahan lennata ... :drive:
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#8

kapott ka võib mitte pingul olla, mul oli just samasugune nuss
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#9

kapott ka võib mitte pingul olla, mul oli just samasugune nuss
ma mõtlesin kui kapott kinni
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#10

Kapott mitte pingul? Mida see tähendab?
Kollektoril vast polt ära murdunud, vähemalt mul oli nii..suhteliselt kiiresti eskaleerus korralikuks jamaks ka sooja mootoriga..nagu õmblusmasinaga lasin ringi.
Kogenud Aeronaut. :drive:
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#11

Kapott mitte pingul? Mida see tähendab?
Kollektoril vast polt ära murdunud, vähemalt mul oli nii..suhteliselt kiiresti eskaleerus korralikuks jamaks ka sooja mootoriga..nagu õmblusmasinaga lasin ringi.
pidasin silmas neid kummist reguleeritavaid vardaid, mis hoiavad kapotti pinges.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
95er
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 15, 2011 15:46
Asukoht:
Auto:

#12

Tagantjärele. Viga oli siis järgmine - kollektori juures oli summuti kinnituse polt lahti loksunud ja lasi vahelt plärinat välja. Soojenedes paisus vahe kinni. Polt keerati korralikult kinni ja olukord normaliseerus.
Vasta