Otsin Saab 9-5 Wagon'it

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
jaanuz09
Postitusi: 16
Liitunud: K Mär 01, 2006 21:37
Asukoht:
Auto:

#1

Leidsin auto24.ee'st sellise masina -
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

...aga kuidagi sisetunne selline, nagu see masin oleks kas väga vatti saanud või palju rohkem läbisõitnud...hmmm...kahju, juba tükk aega otsin, aga õiget ei leia :(

Kas kellelgi on rootsist toomise kogemust, kui suured maksud sealt tuues autohinnale lisanduvad eesti riigi hüvanguks?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

Tegu Aero'ga; lisaks paistab olevat 2002 aasta mudel (iluvõre ning tagatuled) - igati soodne kooslus [loe: vähe muresid]
Läbisõit - jaga see 5 aasta peale ning saadki aastase keskmise läbisõidu
Algselt postitas: jaanuz09
Kas kellelgi on rootsist toomise kogemust, kui suured maksud sealt tuues autohinnale lisanduvad eesti riigi hüvanguks?

Rootsi EL'is - mingeid makse ei tule sul juurde. Siinseid foorumitegelasi on palju, kes rootsist masinaid toonud; saab korraliku masina üsnagi soodsalt. (Siinkõneleja kaasaarvatud) :P

terv, teager
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

ennem kui midagi ostad käi vaata vähemalt 4...5 sarnase aasta autot yle. siis saad aimu, mis on mis.

ise käisin mõni päev tagasi yhte 9-5 vaatamas, mis pidi eriti heas korras olema (eestis vaid olnud ja hooldatud ) ja läbisõit 140000 millegiga. ja võrdluseks oli oma saksast tulnud läbisõiduga 130000 millegiga.
tegelikult räägin ikka spidoka näidust. ;)

1. minul käsipiduri kangi nahk nagu uus- temal lausa 4-5 nahatykki otsapealt kadunud ( see naha läikiv pealmine osa)
2. juhiukse lävel "saab" i kiri , või õigemini selle kulumine räägib sellest palju autosse sisse ronitud.
minul s tähe ylalt ca 1mm kadunud- temal vaid ca 1mm jäänud.
3. muidugi see 2,3 lpt jäi oma kiirenuselt minu 2,0 lpt -ga võrreldes , kui hästi öelda, samaks või isegi alla.
huvitav oli see, et pöörded langesid yldse alla aeglaselt kuni langesid ca 650...700 peale ja siis tõusid normaalseks. selline vibramoodi hetk käis läbi.
oma autol see anomaalia puudub.
igaljuhul praegu vaid 2 masinat võrrelnud ja juba hakkas tekkima tunne, mida vaadata ja kuidas .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jaanuz09
Postitusi: 16
Liitunud: K Mär 01, 2006 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

ma tegelt käisin seda vaatamas ka, juhiiste oli kuidagi kahtlaselt lääpas ja nahk uksepoolselt toelt täitsa ära kulunud ja kapoti värv oli ka kahtlaselt ära kraabitud, ka armatuurlaud oli mingeid täkkeid täis... tundus jah väga hea diilina, aga vist peab vahele jätma.

mõtlesin tellida auto autohus.ee kaudu, kuid nemad vist toovad ainult saksast, aga mulle jälle ilge kiiks natuke värvilisema saabi järgi - pruun, sinine, punane. sakslased aga armastavad ju ainult musta ja halli.

rootsist toojad, jagage kogemust. kuidas sealset autot kontrollisite jne.
ma algul vaatasin diisleid, aga nüüd olen siit lugenud, et bensukas on vist saabi puhul etem valik. kas alla aero on ka mõtet midagi vaadata?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Valik Rootsis müügis olevaid automaatkastiga universaalkerega Aerosid.
Saab 9-5 mootoriprobleemidest on pikalt jahutud, Aerod pidavat olema märgatavalt toimivama mootoriga. Aerosid on omanikud tavaliselt märgatavalt rohkem ka pöördesse ajanud, mis võimaldab kõikide probleemide tekitajal - karteri tuulutusel, normaalselt toimida.
Oma autot kontrollisin rootsis ainult kuulmise järgi, kuskil oli mingi kole undamine sees aga kuna mul valikuvõimalust ei olnud (ja soovides järgi ka ei tahtnud anda) ostsin auto peale mõningast kauplemist ära.

Väike Rootsi-Eesti sõnastik on siin teemas:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=979

PS! Kodanikud adminnid, ehk peaks selle sõnasiku liitma selle teemaga muidu ei leia tulevikus enam kuidagi üles:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1147
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Algselt postitas: qdwin
Väike Rootsi-Eesti sõnastik on siin teemas:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=979

PS! Kodanikud adminnid, ehk peaks selle sõnasiku liitma selle teemaga muidu ei leia tulevikus enam kuidagi üles:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1147
OT: Teise su toodud lingi taga peituva teema esimeses postituses on link sinu poolt toodud esimese teema peale..;)

Nüüd teemasse, see läbisõit pole ju palju. mingi 25-30k aastas, pisut üle keskmise. Tasuks ehk lasta VM-is üle vaadata, või kui see ainult Eestis sõitnud on ja siit ostetud, siis saab ilmselt ka VM-ist kogu ajaloo ja vahertatud juppide nimekirja teada.
Kui iste väga kulund on siis on ilmselt palju lühikesi otsi ja palju sisse-välja käimist olnud.

EDIT: parandasin oma segaduse linkide järjekorra kohta OT: osas ja korjan ülejäänud möla ära siit teemast...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

Ise olen ka seda vaadanud, kui ma õigesti aru saanud olen, siis Aerol ei ole probleeme turboga ja üldse uuem aastaarv soosib paremat töökindlust. Parandage mind palun kui ma eksin.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

kas 125 kw on ka aero??
või kirjutatakse lihtsalt myygikuulutusse, et elevust tuua??
ja yldse kuidas aero ära tunda?? :poke:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

125kW ei ole kohe kindlasti Aero..:) äärmisel juhul classic Aero..:) kuigi see vist peaks ka olema 129. Teiste mudelite puhul peaks pisut suuremaid numbreid ikka omama. 147, 164, 184...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: ivomets
kas 125 kw on ka aero??
või kirjutatakse lihtsalt myygikuulutusse, et elevust tuua??
ja yldse kuidas aero ära tunda?? :poke:

125kw ja aero on kokku kirjutatuna paras huumor. Ja sellise huumori orki lendab ostja, kes eeltööd ei viitsi/oska teha.
Aero peaks 169kw olema (võin eksida, igatahes ligikaudu 170kw).
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

praegu auto.24s. yks igavese hunniku lisadega sees.
automixxis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#12

Mhh, niipalju, kui ma vaadanud olen 9-5 Aerosid, siis eristas välimuselt:
Aero esispoiler (siiski lisavarustusena, kui mu mälu mind ei peta)
Aero veljed
Aero kiri tagaluugil

Rohkem välimus ei reedagi.
Kapoti alt peab leidma Mitsu turbo ning VIN näitab ka vingemaid andmeid.

Saabmuseum oskas veel niipalju pajatada, MY01:
9-5 'Aero' models gain leather door panels, cruise control, a trip computer, upgraded audio equipment and an auto-dimming rear-view mirror.

EDIT: Automixx'i masin pärit Prantsusmaalt, ehk jälle mingi "lahjem" Aero tehtud; kuigi 125kW on ikka liiga lahja Aero jaoks ;)

terv, teager
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: ivomets
või kirjutatakse lihtsalt myygikuulutusse, et elevust tuua??

eks ta nii olegi. nagu hästi näha on :P
jaanuz09
Postitusi: 16
Liitunud: K Mär 01, 2006 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

Vaatasin täna isegi seda automixx'i kuulutust. Ei tea kas peaks homme vaatama minema? nii...igaks juhuks. Kuigi see firma tundub mulle kuidagi kahtlane. See SaksaAutos olev uuem ka ikka veel seisab, nüüd juba hind 20 tuhhi alla lastud. Kummaline. Mis te siin arvate?

Oma otsingutel vaatasin siis rootsi saabe ka ja leidsin ühe sellise ilusat värvi wagoni, pole küll aero, aga see polnud nagu põhi eesmärk ka... vist :P
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=1904608
Ainult, et kuidas nüüd ilma ise kohale minemata teada saada, mis seisus see seal on.

Uhh.... ajudele hakkab see autootsimine.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: jaanuz09
Vaatasin täna isegi seda automixx'i kuulutust. Ei tea kas peaks homme vaatama minema? nii...igaks juhuks. Kuigi see firma tundub mulle kuidagi kahtlane.

Loe see enne läbi - Auto24 - Automixx OÜ

terv, teager
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

võta kindlasti Aero. Automixxi pakkumistesse suhtu ülima ettevaatlikusega - õnneks TroostAuto 100m eemal - ehk leiab Trionic aega pilk peale visata.
jaanuz09
Postitusi: 16
Liitunud: K Mär 01, 2006 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

See foorum on küll väga super. Ma poleks oodanud, et te siin nii nobedad vastama olete :)
Tundub, et saabipere on suur ja sõbralik.
Sel juhul oleks veel küsimus.... arvestades, et ega see 9-5 väga ajaga muutunud pole, siis kas tehniliselt on vahet ka kas osta enne või peale 2001 facelifti mudel? Mootorist soovitate aerot nagu aru saan? :D
Kas sellel kasko pole hiiiiirrm kallis ja bensukulu laes?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#18

kõik bensu võtab ära mis sisse kallad.
kaskost ei tea ma midagi ja 9-5 koha pealt jälgi selle mudeli turboteemasid - Aerol on karterituulutus enam-vähem OK, mitteAerodel on sellega teatud ajani tõsised probleemid, mis lõpevad turbo surma ja muude ebameeldivustega.

teine variant on Isuzu 3.0 TD mootoriga 9-5. Vähe on neid saada ja automaadiga ei tehtud.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#19

Algselt postitas: jaanuz09
arvestades, et ega see 9-5 väga ajaga muutunud pole, siis kas tehniliselt on vahet ka kas osta enne või peale 2001 facelifti mudel? Mootorist soovitate aerot nagu aru saan? :D
Kas sellel kasko pole hiiiiirrm kallis ja bensukulu laes?
Mootorit on karteri tuulutuse probleemi tõttu pidevalt arendatud. 2002 a. facelift muutis ka sillad/vedrustuse täpsemaks ja jäigemaks, tuli juurde ka "tiptronicu" moodi automaatkastiga käsitsi käiguvahetus, kadusid ära esitulede kojamehed.
Bensiinikulu on tehniliste andmete põhjal aerol üks mõistlikumaid kogu mootori rivist.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#20

Vot mis just Rootsis müüki pandi:
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=1 ... ilarutokad

2 aastaga 280000 km on muidugi "omapärane" aga järelikult pidevalt sooja mootoriga mööda kohalikke kiireteid mitte linnas törtsutades. Sisseehitatud navi ka peal.

Aga nii või teisti kõik mis ületab 200000km tähendab suurt hulka kulumaterjalide väljavahetamist - isiklik kogemus viimasest poolest aastast.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#21

Aero kasko on tõepoolest suht metsik, kuid e-kindlustuses erinevaid pakkumisi vaadates siiski üle elatav.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: Nastix
Aero kasko on tõepoolest suht metsik, kuid e-kindlustuses erinevaid pakkumisi vaadates siiski üle elatav.

Aero pakett lisab kaskole ca 3000.- aastas juurde. vähemalt e-kindlustuse lehel katsetades sain sellise tulemuse.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: jaanuz09
See foorum on küll väga super. Ma poleks oodanud, et te siin nii nobedad vastama olete :)
Tundub, et saabipere on suur ja sõbralik.
Sel juhul oleks veel küsimus.... arvestades, et ega see 9-5 väga ajaga muutunud pole, siis kas tehniliselt on vahet ka kas osta enne või peale 2001 facelifti mudel? Mootorist soovitate aerot nagu aru saan? :D
Kas sellel kasko pole hiiiiirrm kallis ja bensukulu laes?

Tüüpiline inimeste vale suhtumine bensiinikulusse et mida võimsam auto seda rohkem võtab. Bensukulu on laes kui ise kihutad, normaalse sõidu juures võtab võimas auto samapalju kui lahja (kui mitte vähem)
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: qdwin
Vot mis just Rootsis müüki pandi:
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=1 ... ilarutokad

2 aastaga 280000 km on muidugi "omapärane" aga järelikult pidevalt sooja mootoriga mööda kohalikke kiireteid mitte linnas törtsutades. Sisseehitatud navi ka peal.

Ei tea, kas on hiljem parandatud, või vaatasid valesti, aga praegu on läbisõiduks 28000 :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: tripp
Ei tea, kas on hiljem parandatud, või vaatasid valesti, aga praegu on läbisõiduks 28000 :)
Parandage mind kui eksin, aga see rootslaste "Mil: 28000" võrdub meie jaoks 10x28 000. Kuskilt teemast on vist ka läbi käinud.

EDIT: Mil'i kohta annab vikipeedia järgmist infot
http://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_mile
Vasta