kas keegi teab kus või kes teeks EGR-i nö pimedaks.. ja mis see maksta võiks..
mulle tundub ,et mu egr ei tööta..
saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine
JõuJaam vist progeb nüüd välja ka mingitpidi. Tegin kunagi selle teema:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid242562 aga aktiivsust vaadates ei ole EGR probleemiks...
Masinal mingi 10kkm emulaator peal ja paistab timm.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid242562 aga aktiivsust vaadates ei ole EGR probleemiks...
Masinal mingi 10kkm emulaator peal ja paistab timm.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
- Asukoht:
- Auto:
no nii arvati.. suurtel pööretel kiirendades hakkab auto tõnkuma...
egr kinni mul pole..
egr kinni mul pole..
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Parem oleks välja programeerida teda. Kui on kinni siis sisselase kollektor on palju puhtam ja swirl kestab kauem.Miks sa arvad, et ei tööta. Puhasta esialgu. Minul kiilus kinni, ostsin uue, sain Carringist 205€-ga.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
- Asukoht:
- Auto:
oskate öelda kus seda välja programeeritakse ja mis maksab
Ma ei saa aru, miks on vaja elu keeruliseks teha? Kui uus egr maksab 200.- eur - kas see on üle mõistuse summa mida välja käia? Olen juba 5 aastat ja 100 000km uue egr-iga sõitnud ja pole mingeid probleeme rohkem olnud. Sellel mootoril swirli peal ei ole.
pumps
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
programmeerida on vaja sellepärast, et see on cool viis autot parandada ja annab mõnusa tunde, et oled kavalam ja targem kui insenerid, kes selle jama ehitasid.
Õnnestumise korral saad lisaks veel kindlustunde homse päeva ees, et kõnealune kobakas uuesti katki ei lähe.

"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
- skyline
- Postitusi: 1054
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Härrased, pean oma sõnad hinna suhtes tagasi võtma - vaatasin maailmas ringi ja avastasin, et paraku vanema , kui 2007/2008 9-3 Saab`i EGR on topeltkallim:wall:
Noh, õnneks on meie kandi esinduse hinnad ka vastavas ulatuses läbi räägitavad

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
- Asukoht:
- Auto:
okei..pika jutu lõpuks kysiksin mis tunnused yldiselt on kui egr ei tööta.. olen algaja saabi omanik
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Tutvusta ennast milleks nad seda "ehitasid" ja mida see annab ja kellele!programmeerida on vaja sellepärast, et see on cool viis autot parandada ja annab mõnusa tunde, et oled kavalam ja targem kui insenerid, kes selle jama ehitasid.Õnnestumise korral saad lisaks veel kindlustunde homse päeva ees, et kõnealune kobakas uuesti katki ei lähe.
Muidu välja programmerimine toimib uuematel 1.9 disladel, vanematel emulator selleks.
Välja programmerimise ja uue EGRi hind 1.9TID on suht samasugune.
Mina valisin välja programmerimise! Milleks liigne si.. sisselaskes mis hakkab segama normaalset tööd? EGR rikkub mootorit oma tahma osakestega ja segab normaalset mootori tööd! Ja veel üks pluss, kui mingi probleem tekkib, siis võib EGRi välistada

Miinuseid leidke ise! 30k km LongLife õlidega, ei soovita EGRiga ja EGRita sõita, 10k km max! Kui veel seisab tahmafilter, mitte toimiv EGR soodustab kiiremat ummistumist DPFile. DPFi ka võiks eemaldada
Ma ei saa aru, miks on vaja elu keeruliseks teha? Kui uus egr maksab 200.- eur - kas see on üle mõistuse summa mida välja käia? Olen juba 5 aastat ja 100 000km uue egr-iga sõitnud ja pole mingeid probleeme rohkem olnud. Sellel mootoril swirli peal ei ole.
Kui ei ole teda, siis ei ole ka mida vahetada kas või 1000k km

Iga üks ise valib mis teeb! Mina näen ainult plusse EGRi eemaldamises.
http://chip-systems.ru/programmnoe_udalenie_egr.html
P.S.
1.9TID ja 1.9TtiD võiks teha kolm asja ECUs 1. Chip tuning 2. EGRi eemaldamine 3. DPFi eemaldamine. Tehtes neid asju, ainult parandub mootori töö

P.P.S. Kui eemaldate DPFi, ja tahate et süda oleks rahul, kompenseerida istutage 2 puud.
Mul üle tuhande istutatud puu, ja veel DPF(ei paranda ka oluliselt midagi, ainult lisa investeering) seisab.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
- Asukoht:
- Auto:
suured tänud.. palju head infot..
kuigi teie kirjelduse põhjal mul egr korras..
pole nagu hullu selle kiirenamisega.. mingi hetk hakkab lihc tõnkuma..
ainuke asi ,et autol kuidagi vähe jõudu 900rpm -1500..
kuigi teie kirjelduse põhjal mul egr korras..
pole nagu hullu selle kiirenamisega.. mingi hetk hakkab lihc tõnkuma..
ainuke asi ,et autol kuidagi vähe jõudu 900rpm -1500..
Mina räägin konkreetsest masinast 2,2 tid 92 kw, mis oli probleemi püstitajal , mitte 1,9 tid mootoriga masinast.Tutvusta ennast milleks nad seda "ehitasid" ja mida see annab ja kellele!
Muidu välja programmerimine toimib uuematel 1.9 disladel, vanematel emulator selleks.
Välja programmerimise ja uue EGRi hind 1.9TID on suht samasugune.
Mina valisin välja programmerimise! Milleks liigne si.. sisselaskes mis hakkab segama normaalset tööd? EGR rikkub mootorit oma tahma osakestega ja segab normaalset mootori tööd! Ja veel üks pluss, kui mingi probleem tekkib, siis võib EGRi välistadaEGRiga auto on uimasem, ja see uimasus vaid kasvab EGRi väsimusega:facts:
Miinuseid leidke ise! 30k km LongLife õlidega, ei soovita EGRiga ja EGRita sõita, 10k km max! Kui veel seisab tahmafilter, mitte toimiv EGR soodustab kiiremat ummistumist DPFile. DPFi ka võiks eemaldada
Ja kindlasti tasub algselt süvineda, kas on üldse egr-i viga.
Teiseks prooviks algselt puhastada või torud puhtaks köhida.
Kui on palju tahma on vb kuskil õhuleke.
Kui selgub, et on tõesti egr-i viga ja puhastamine ei aita, vahetaks mina uue vastu välja ja unustaks probleemi!
pumps