Auto on müügis NordAuto's ning seal teostatud ka tehniline kontroll. Ainsaks veaks said nemad piduritule rikke, mille nad ka ära likvideerivad.
Ma eeldan, et käisid siis vaatamas seda autot
http://www.auto24.ee/used/1915436
2,0 110kw mootori pluss on see, et see on üldjoontes töökindlam kui 2,3 mootor 2,3 ga võrreldes miinuseks see, et kütusekulu on sisuliselt sama kuigi minek nigelam, kuid eks seda mineku asja saab suht kergelt järgi aidata. Olen ühe Hirschi poolt 110kw pealt 136kw peale järgi aidatud 9-5ga sõitnud, aga ei jätnud päris seda tunnet mis originaalis 2,3 136kw välja annavad siiski ei tekkinud. Mis kütusekulu puudutab, siis keskmine peaks tulema 10 kopikatega. Reaalelu kasutajate poolt registreeritud küttekulu andmeid leiad näiteks siit
http://www.spritmonitor.de/
Viidatud auto on osalenud ühes avariis ning viimase 2a omanik on sõitnud üsna mehised 80 tuh km selle ajaga, sisu kulumisastet vaadates tekib kahtlus et ehk kokku isegi rohkem kui see 137 tuh. Selles osas ma sinu asemel uuriks esindusest täpsemalt ajaloo üle, kui ta seal ka viimasel ajal hoolduses on käinud

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)