Ajukirurgiast

Teemad elektroonikast...
Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#76

Jäällegiii ei suuda mu tööarvuti avada hr.Qdwini linke.Täiesti OT,aga samas ei ole see ka suuteline enam EPC`d ja paljut muud installima. Ja raisale ei saa ka format-C`d teha,sest M.Troost on maksnud üle saja kilo maksuliste diagnostikaprogede eest,mis sel neetud kõvakettal asuvad:wall::wall::wall:
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#77

Algselt postitas: Trionic
Jäällegiii ei suuda mu tööarvuti avada hr.Qdwini linke.Täiesti OT,aga samas ei ole see ka suuteline enam EPC`d ja paljut muud installima. Ja raisale ei saa ka format-C`d teha,sest M.Troost on maksnud üle saja kilo maksuliste diagnostikaprogede eest,mis sel neetud kõvakettal asuvad:wall::wall::wall:

On sul seal midagi mõistlikku, millega .bin ja/või .rar faili avada ?
Tee neile parem parem hiireklõps ja käsi kettale salvestada..
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#78

ei lase,itimehed väitsid,et vindoos on viga saanud,aga et seda ravida-format....

Täiesti mõttetu teema legaalse PC puhul,millel peab ka loomulikult makstud soft olema:red::wall::(

Kurb kogemus on Autodata softi maletoojaga,kellelt Madis ostis softi (6 kilo) MadisTroostAutole(eraläpparites oli soft loomulikult aasta enne ametlikku müügiletulekut rahulikult omi asju ajamas:head: ) ja mille esmainstalli tegi Madis firma serveris,kuna minu juhtme otsas olev PC keeldus progega suhtlemas(eluliselt vajalik),palus johtajaa toote esindajal miskit ette võtta-paraku saadeti ta kohe ja otse pe...sse.Anna veel kuus tonni,pede.
Ise oled ju lammas.Selline suhtumine EW`s igatahes legaalse tarkvara levikut eriti vist ei suurenda.
Seega-kes tahab tegeleda tõsiselt autodiagnostikaga,ostku endale eraläpakas,imegu softi üle net`i ja keevitagu kogu tööraha omale otse taskusse.Häda oleks ainult arvetega maksjaga.
Tegelikult nii see elu ju käibki,kui diagnoosid baierlast softiga,millest UM veel kuulnudki pole:head::notworthy::headbang:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#79

OT
üks ettepanek - kui kõvaketta sisu ja ülesehitus nii väärtuslikud on, siis on mõttekas teine ketas osta ja sinna 1:1 koopia teha ning uuele kettale siis Windoosa Repair teha. Teinekord aitab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#80

Paraku näiteks Bosch`i KTS suretab kohe sellise idee,korduvalt proovitud.
Siinne Tõnu jooksis selle küll uuesti kohe käima,kuid kontrollihomode jaoks oli jälg segelt nähtav.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#81

kontrollihomod? :D
kas KTS ehk ESI[tronic] kontrollib masina riistvara või ei salli Windoosa registrimuudatusi?
Isegi identne ketas (sama tootja, sama mudel, suurus jne) ei aita?
Piraatlusega ei ole kusjuures midagi pistmist, sest sa kasutad ikkagi ainult 1 koopiat tarkvarast.

Legaalse tarkvara muretuks kasutamiseks hangi sellele crack ja noCD fix. :eureka:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#82

Kui litsents on olemas, siis ei tohiks erilist vahet olla, kas proget on kuskilt ümber kopeeritud. vähemalt tavasofti puhul on nii. Kontrollihomod peaksidki just litsentsi olemasolu kontrollima, see on ju teada, et riistvara varem või hiljem üles ütleb.

a võibolla on autodiagnostikasoft omaette maailm :)
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#83

Ehk on siin võimalus kodumaistest naljameestest mööda minna ja peakorterisse öelda, et vot siuke lugu, raud vajab softi all vahetust jne ?

Omal kogemus totaalselt muu valdkonna softiga (kvantkeemia), kus ~3000 EUR softi puhul saadeti dokumendi plank, kuhu kirjutad mis lugu on ja oma allkirjaga kinnitad, et vanas arvutis softi enam pole. Saadad selle firmasse ja saad uude masinasse installiks vajaliku prosa-spetsiifilise koodi. Aga jällegi autodiagnostikas on ehk teised kombed..

Aga puhta windosa installi saab ju ka alati teise kataloogi teha...
Ja niisugust litsentsi ometi pole, mis seoks softi konkreetse vindi või windosa installi külge, või on ?? :gun:
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#84

Tagasi teemasse: kas kellelgi on juhuslikult 2.0lpt '96 toimiv immoga aju riiulis tolmu kogumas? Uurin igaks juhuks maad, kui äkki tekib tahtmine oma masina aju kallale minna ja peaks õnnestuma miskit tuksi keerata :evil:
Edit: ja kas kuskilt toimivat BPC klappi ka õnnestub leida?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#85

Aju on olemas, ainult kivid vaja taasi joota ja õige soft peale panna. Enne kui Hirschi softi pole oma masinal proovinud, ei jooda aga midagi tagasi.

Hetkel toimiva BPC saad ainult poest uuena ostes. Odavam, funnim ja kauem kestev on bleederi või kuulklapi kasutamine.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#86

Igatahes Abbotti oma oli parim,mida seni proovinud olen.Tundus küll täieli konts olema,aga toimis ülisuurepäraselt.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#87

Kahju et Sa kuulklappi ei jõudnud proovida, mul puudub seniajani võrdlusmoment. Nii väga tahaks oma tagumikuga teada milles on vahe.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#88

Mulle miskipärast tundub, et BPC kasutamine on turbo tervisele kasulikum.
Mõte liigub niipidi, et näiteks maanteel rahulikult 110-ga kruiisides üritab MBC rõhku ikkagi seal 1 bar-i (oletame et nii on seatud) juures hoida, kuigi seda iseenesest tarvis ei ole. Väljalaskes gaase selleks vist jagub kah ja nii siis turbo kogu aeg surub enam-vähem täiega. Kompenseerib juht seda siis vastavalt koomal segusiibriga, mille vahelt vurr õhku läbi peab pressima.
Aju poolt juhitava BPC korral aga aju teab, et mootoril on kruiisimiseks võhma piisavalt ka base boost-i juures ja ei ajagi turbot ilmaasjata pöördesse enne, kui selleks tarvidus tekib. Segusiiber rohkem lahti ja õhku jõuab ikka mootorisse piisavalt.
Või pole nii?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#89

110 puhul näitab manokas korralikku vaakumit! Numbreid peast ei mäleta aga see on vaakum mis vaakum! Arvesta seda et ühtlaseks liikumiseks on momenti minimaalselt vaja.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#90

No näide oli ka suht meelevaldne, lihtsalt poindi illustreerimiseks :) Mõte oli ikkagi selles, et MBC korral sunnitakse vurri sagedamini ja rohkem boosti tootma kui BPC puhul. Isegi siis, kui tegelikult tarvis ei oleks, näiteks linnasõidul vms. Ma igaks juhuks konkreetseid näiteid ei hakka rohkem leiutama :P
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#91

Algselt postitas: qdwin
Aju on olemas, ainult kivid vaja taasi joota ja õige soft peale panna. Enne kui Hirschi softi pole oma masinal proovinud, ei jooda aga midagi tagasi.
Ehk siis aju on füüsiliselt sama nii 2.3 kui 2.0 korral? Nüüd küsimus softi kohta -- kas 2.3lpt ja 2.0lpt soft on erinev ja kui on, siis mis võiks selle põhjuseks olla? Või istub 2.0lpt peale ka 2.3lpt pealt pärit aju? Või ka 2.3FPT pealt pärit aju?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#92

Kas aju on viimase takistini sama - ei tea.
Kas soft on 2,0 või 2,3 puhul sama - ei tea (krt. Sebastianil ka ei ole proovimiseks lpt aju sisu enam kuskilt võtta, tema on muidugi selle üle õnnelik).
Või siiski, tean küll. Lpt ei ole võimeline juhtima turbo rõhku.

Aga 2,0 Hirschi softiga üritan oma masina käima saada küll.

Milles lpt ja fpt ajude erinevus võiks olla pakuks vägagi huvi. Kuna mootori mahud on erinevad, võiks ju ka sissepritsitava kütuse kogus erinev olla. Millisekundid on samad, 2,3 düüsid töötasid mu vana 2,0 peal korralikult ilma et bensiinikulu oleks teiste samasugustega võrreldes suurenenud...
Ei tea, ei tea.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#93

Võrdlesin natuke...

9000 2,0 upper
9000 2,3 upper
erinevused = 1325

9000 2,0 lower
9000 2,3 lower
erinevused = 2605

Hirsch failid on täiesti erinevad = erinevused 74000...82000

Kindlasti pole see kõige õigem võrdlus, aga mingi ülevaate vist annab.

Tuleb siis oodata seda ilusat päeva, mil ka enda liba-FTP .bin saab maha loetud. 'Võibollakorras' BPC klapiga jookseb kuni 0,65bar-ni ja vähemalt nii palju kindel, et ECU seda klappi juhib.
Ajude füüsililsest erinevusest räägitakse nii ja naa, aga vähemalt 9000AERO (1997) kasutab protsessorit MC68332ACFC20 (teised Trionic5 ajud MC68332ACFC16 ehk 16MHz taktsagedusega) ja sellele vastavalt ka kiiremaid mälusid.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#94

Algselt postitas: sebastian
Võrdlesin natuke...

9000 2,0 upper
9000 2,3 upper
erinevused = 1325

Kas võrdlesid 2.3FPT failidega või olid sul kuskil ka 2.3LPT omad olemas?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#95

LPT faile kahjuks pole :red:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#96

Ära anda terve aitähh viimase feislifitiaegse tonnise LPT aju mahalugemise võimaluse eest!
Ja kaks aitähhi 2,3 Hirschi aju mahalugemise võimaluse eest :poke:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#97

Tegelikult oleks vaja inffi, kas Hirsch 2,0 või 2,3 failid ka teistsugust segukoostist lubavad või annavad BPC klapile lihtsalt erinevaid 'duty cycle' impulsse ja lubavad turborõhul kuni ~1,2bar (169kW) peale ronida.
Viimasel juhul pole meil, MBC või bleederi kasutajatel, neist failidest mitte mingit tolku ja 'originaal-' BPC klapi omanikel ainult siis, kui vastav klapp on 100% töökorras...mida ta 10a. vanustel masinatel harva kipub olema.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#98

Ma pakun, et Hirschi aju lubab lihtsalt rõhu kõrgemale tõusta kui Saabi originaal. Segukoostis vist ikka silindritesse mineva mõõdetud õhu järgi arvutatakse ja selleks ei ole vist eriti tarvis teada, misasi just täpselt selle õhu sinna ajas ja kas vurri sundis pöördesse MBC või BPC.
Kasu võiks tast niipalju olla, et fuel cutoff ei kummita ja teoreetiliselt on veel selline võimalus, et Saabi ajust lõpevad süüte- ja kütusekaardid suurte rõhkude jaoks lihtsalt otsa mingil hetkel, kuna pole vajadust ette nähtud. Hirsch ehk on selle eest siis ka vastavalt hoolitsenud.
Aga ma ainult targutan, ega ma midagi täpsemalt ei tea...
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#99

Selline küsimus tekkis veel, et miks perfoormantsi-tjuunijad oma komplektis (LPT jaoks siis) BPC klapi kaasa panevad, kui MBC võiks ju oluliselt odavam olla (see, et nad jaemüügis MBC eest hingehinda küsivad ei tähenda, et nende tootmine eriti midagi maksaks)?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#100

1) Saab õigustada oma softi kõrget hinda
2) MBC puhul sõltub rõhk häirivalt välisõhu temperatuurist, oma 0,2bar. BPC puhul saab garanteerida alati sama rõhu.
3) rahvas saab aru et mõistlikuse piires toimetades pole tuunijate aju tarviski.
Vasta