Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#1

Kuna oma 2002a. 9-5 2.2TDI-l tüütas ära see paari pluss kraadiga raske käivitus (kahjuks ei aidanud ka ketti märkide paikapanek Vikingis), siis tegin automaatse 3 juhtmega vidina (temperatuuri anduri vahele ja (B+ 12V) toide EGR-i pistikust), mis süüte sisselülitamisel ca. 4 sekundit annab ca. 10 kraadi väiksema mootoritemperatuuri, et eelsüüteküünlad rakenduks.

Oma autol toimib hästi.

Nüüd siis küsimus, kas siin oleks sellele vidinale huvilisi, võiks neid rohkem teha, hinnaks kujuneks ca. 20.-€
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#2

see sul siis 92kw omale jah? (85 kw-s el egr vaakumiga )
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#3

Huvi oleks, kaua säärane asi sul aega võttis ?
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

Jah, põhimõtteline huvi on, aga kas kurimehe jutt õige? Mina tahaks lahendust, kus polegi mingit nuppu vaja vajutada või kui on vaja nuppu vajutada, siis et seda nuppu poleks vaja välja lülitada, et eelsüüteküünaldelt elekter maha saada. Mis need komponendid on, mis selle hinna kujundavad, või on see materjali + väljamõtlemise ja paigaldamise hind?
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#5

Lahendus just selline ongi, et mingit nuppu pole, teeb kõik ise automaatselt.
Hinnas enamuse moodustab selle vidina valmistamine (ilma paigalduseta).
Peaks sobima kõigile 2.2TDI mootoritele (9-5 (88KW), 9-3 (85Kw ja 92KW)), vaid vanemal 9-3-el (85KW), kus on vaakumiga EGR, seal tuleb süüte +12V mujalt tuua.
Lihtsalt lähim ja mugavaim +12V oli EGR pistikust.
+12V on viiteahela tarbeks, mis tekitab selle automaatse ca. 4 sekundit viite.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#6

Mina oleks huviline. Aretaks selle oma vanale diislile külge (85kw og)
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#7

Kui teha hooldus, et ei tekiks veakoodide ajalugu, vahetada pihustite tihendid ja eelsüüte küünlad, siis ainus tingimus heaks käivituseks on laetud ja korralik aku. Aga selline lahendus on muidugi kallim, kui 20€ ;)
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#8

eiei Viper, sellele mootori eelsoojendusele on juba vabrikust kala sisse pandud. Miski temperatuurivahemik, kergelt alla nulli oli vist, kus värk ei tööta. Surfa foorumis kui huvi on.
Hooldamine ei aita sugugi ja veakoodide ajalugu ei puutu üldse teemasse.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#9

Olen teemaga muidu kursis aga lihtsalt enda kogemusest mainisin, et korras süsteemi puhul ei pane seda kala tähelegi.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#10

Minul vastupidi kogemus. Aasta tagasi sai Viking Motors-is keti märgid paika ja testitud vaakumiga ka neid pihusti tihendeid (mis olid korras), paraku tänaseks päevaks tulemust polnud, lisaks unustasid nad miskit seal ketipinguti juures kinni keerata, nii et paari kuu pärast tekkis korralik/ohtlik õlileke.
Ja selge on ka see, et näiteks minu 370K Km sõitnud auto mootor pole enam nii tihe, kui sündides ning ka pihustid pole uued. Nende asjade vahetus nii vanal autol vaevalt praktiline on.
Olen teemaga muidu kursis aga lihtsalt enda kogemusest mainisin, et korras süsteemi puhul ei pane seda kala tähelegi.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#11

Täiesti nõus, et sellise leiutisega on mõistlik sõita suurema läbisõiduga mootor lõpuni. Ketipingutitel on need alumiinium seibid, mida ei tohi unustada tagasi pannes.
Kasutaja avatar
Juss9-5
Postitusi: 30
Liitunud: T Veebr 21, 2012 15:46
Asukoht:
Auto:

#12

Mina ka huviline!

Olen enda 2002 aasta 2.2 TiD sõitnud nüüdseks 3 aastat. Olen sellest kurikuulsast probleemist lugenud, kuid õnneks minu autol seda siiani ei esinenud. Kuniks.. külastasin jaanuaris 2015 Trionicut seoses mootoritule probleemiga, peale mida see sümptom tekkis. Käisin ka hiljem uuesti Werneri juures seda teemat põgusalt puudutamas, kuid süvitsi me asjasse ei laskunud (Tech vigu ei näidanud).

Lisaksin veel, et minu autol ei esinenud seda probleemi seetõttu, et süüteküünlad rakendusid ka mõne plusskraadiga (kuni +5 vms). Auto on tulnud Hollandist ja olen esimene kasutaja Eestis. Kas ja miks seal midagi tehtud on ei tea nüüd küll vist keegi.

Wernerile etteheited puuduvad. :) Mootoritule probleem oli põhjustatud miskidest vigastest juhtmetest. Ehk oskab Werner ise midagi lisada?
Arusaamatuks jääb lihtsalt, kuidas see halb sümptom nüüd üleöö tekkis?!

Arvestades, et käivitusprobleem on väga levinud ning sellele puudub väga konkreetne rohi, siis olen sellisest lahendusest vägagi huvitatud!
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#13

Saatsin U2U.
Mina ka huviline!

Olen enda 2002 aasta 2.2 TiD sõitnud nüüdseks 3 aastat. Olen sellest kurikuulsast probleemist lugenud, kuid õnneks minu autol seda siiani ei esinenud. Kuniks.. külastasin jaanuaris 2015 Trionicut seoses mootoritule probleemiga, peale mida see sümptom tekkis. Käisin ka hiljem uuesti Werneri juures seda teemat põgusalt puudutamas, kuid süvitsi me asjasse ei laskunud (Tech vigu ei näidanud).

Lisaksin veel, et minu autol ei esinenud seda probleemi seetõttu, et süüteküünlad rakendusid ka mõne plusskraadiga (kuni +5 vms). Auto on tulnud Hollandist ja olen esimene kasutaja Eestis. Kas ja miks seal midagi tehtud on ei tea nüüd küll vist keegi.

Wernerile etteheited puuduvad. :) Mootoritule probleem oli põhjustatud miskidest vigastest juhtmetest. Ehk oskab Werner ise midagi lisada?
Arusaamatuks jääb lihtsalt, kuidas see halb sümptom nüüd üleöö tekkis?!

Arvestades, et käivitusprobleem on väga levinud ning sellele puudub väga konkreetne rohi, siis olen sellisest lahendusest vägagi huvitatud!
Vasta