Andke nõu autoostjale!

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
omeral
Postitusi: 1
Liitunud: K Mär 29, 2006 0:29
Asukoht:
Auto:

#1

Plaanis on osta uus pruugitud auto, hinnaklassis 25000-35000. Kaalusin siin ikka sakslaste-Volvo-Mazda vahel, kuid keegi soovitas just Saab 9000... Saab on tegelikult alati mulle meeldinud ja kõrvaltvaatajana tundunud üsna kena ja pilkupüüdev auto, võiks öelda isegi unistuste auto! Pidasin seda automarki siiani ikka maru kalliks, kuid nüüd vaatasin automüügiportaalides internetis, et mingi 90-ndate esimese poole mudeli saab mingi 35000 eest kätte küll!
Millist Saabi siis tasub osta, kas 900 või 9000(keegi soovitas just viimast)? Kui kallis on Saabi ülalpidamine, kas varujuppe on ikka saada? Millised on Saabi tugevad ja millised nõrgad küljed? Kui ökonoomsed nad tegelikult on? Kas kere on neil 90-ndate alguse mudelil tsingitud? Plekk on vist küll üsna tugev Saabidel? Kuidas veermikuga lood on?
Andke ühesõnaga nõu. Teid ette tänades...
R.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#2

Saabi suurimad eelised on mugavus ja sõidumõnu. Peale selle on tegu ühe turvalisema autoga üldse. Varuosi ikka leidub ja üsna mõistliku hinna eest.
Säästuauto Saab ei ole ega polegi selleks ehitatud :) samas ei midagi kohutavat.

Kuna 9000 on keerukas ja paljude lisadega masin, võib vigu peituda nii mõneski kohas. Tasuks võimaluse korral lasta masin üle kontrollida. vältida tuleks 90-93 a. veojõukontrolliga isendeid. Turbo ja mitteturbo mootorite bensiinikulu vahe on max. mõni liiter (uuematel saabidel olematu), seega soovitaks ikkagi turboga masinat - see ongi tegelikult üks Saabi võludest :cool: Galvaniseerima hakati keresid vist 92-93, seega peaksid alates sealt kered roostekindlamad olema.
Odav teda üleval pidada ei ole, kuid sõidumõnu korvab kõik kulutused mitmekordselt :drive:
9000 kohta leiad sa tegelikult ka palju informatsiooni saabnet.ee esilehelt -erinevad mudelid, mootorid, näitajad jne


900 kohta räägib ehk keegi, kes rohkem teab :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

Eks loe tuula ringi siin foorumis. Igasuguseid teemasid on siin 9000'ndete kohta läbi käinud.

Siin mõned müügis ka käinud.
Iga ratas veab and then some!
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#4

Soovitan igatahes osta Auto mis on 5-10k odavam su makse võimekusest, et tuju kohe ära ei rikuks, lihtsalt igaks juhuks, või vastasel korral korralikult lasta masinat kontrollida ennem ostu sooritamist.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Ära osta viimase raha eest kahtlast isendit. Pigem osta pisut kallimalt korralik. See laiba elustamine on masendavalt kallis tegevus.
EKs sa pead mõlemas sees istuma ja aru saama kui suurt autot sul vaja on. 9000 ja 900 on üsna erineva suurusega nii seest kui väljast.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#6

kindlasti vaata ka www.nettiauto.fi
Ise kaesin et sealt osta miski 1500 EURiga classic 90 algusest ja panna "parendamiseks" "natuke" sisse ning elu paistab autoaknast välja vaadates kuidagi "teistsugune" :P

mis puudutab 900 siis on see pisut väiksem ja kitsam auto. Seda kitsust aga kompenseerib uskumatu pagasiruum. Sõidutunne on mul olnud 900 kindlam kui 9000, aga eks see ole autos kinni, kuidas on veermikku hooldatud. Eks 900 on samade põhimõtete järgi tehtud - kiire mugav ja turvaline. 9000 on reeglina rohkema varustusega kui 900, samas peetakse just 900 Classicu disainijoone edasiviijana...
vastupidavus on kinni auto hooldamises enne sind. Püüa kontrollida ikka kuskil seda mida ostad, et pärast oleks vähem üllatusi.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#7

Aga sa kogu veel veidi raha ja oota, ma saan kohevarsti oma auto korda ja müün siis maha :P
Vasta