Sai siis soetatud 9-5 aero 2001 aasta 169kw mootoriga, kuid seda jõudu küll ei tunne kusagilt ning kiirendades nii kui pöörded jõuavad 4000rpm'ni edasi ei liigu ja mootori tuli läheb põlema, samas kui pöörded alla tagasi lasta kustub mootorituli ja ühtegi viga ei salvesta.
Käimakastiks on automaat ja see ka omadega sealmaal...(tõlkimatu rõve sõim) Lisaks sellele see boosti näidik ei lähe ka üle keskkoha kiirendades, ehk rõhku jääb ka nagu väheks?
mida näppida kust otsida?
Saab 9-5 mure.
Ilmselt on sul rõhuleke. Lase kontrollida-heal juhul on mõni lõdvik otsakorral, halval juhul on palju võimalik.
Automaat kastide puhul on tihti peale abiks dünaamiline õlivahetus. Julgen soovitada, kui käiguvahetus rohmakas või kast paugutab käike sisse.
edu
Automaat kastide puhul on tihti peale abiks dünaamiline õlivahetus. Julgen soovitada, kui käiguvahetus rohmakas või kast paugutab käike sisse.
edu
Antud kastide puhul pole sellest dün. õlivahetusest tavaliselt kasu, sest filter jääb ka siis vana.
Sisselaske survestamisel peaks enam-vähem teadma, mida "pimedaks" teha ja millele otse rõhku võib "pähe" lasta. WIS`s on töökirjeldus olemas.
Sisselaske survestamisel peaks enam-vähem teadma, mida "pimedaks" teha ja millele otse rõhku võib "pähe" lasta. WIS`s on töökirjeldus olemas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Antud kastide puhul pole sellest dün. õlivahetusest tavaliselt kasu, sest filter jääb ka siis vana.
Sisselaske survestamisel peaks enam-vähem teadma, mida "pimedaks" teha ja millele otse rõhku võib "pähe" lasta. WIS`s on töökirjeldus olemas.
Sorry, ma olen algaja saabimees. Kes see WIS on? Samas turboautodega tegelen(loe oman) pikemat aega. Rõhu leket kõigepealt hakkan otsima turbo ja sisselaske vahelt eks selle käigus näpin turbo ka üle, et ega lõtke pole.
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
WIS - Workshop Information System, siin: Saabide remontimise õpetuste kogum
Dünaamiline õlivahetus - levinud linnalegend ehk müüt. Põhineb asjaolul, et automaatkasti turbiini jääb kastist õli väljalaskmisel alati suht suur kogus õli sisse. Seda üritatakse sealt siis kätte saada, vahetades õli järjest n korda
Dünaamiline õlivahetus - levinud linnalegend ehk müüt. Põhineb asjaolul, et automaatkasti turbiini jääb kastist õli väljalaskmisel alati suht suur kogus õli sisse. Seda üritatakse sealt siis kätte saada, vahetades õli järjest n korda

"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nojah, kui sa tahad selle kasti pulkadeks võtta, et filtrit vahetada, siis võid nii teha
Tal nimelt on see kusagil sees, niiet päris ära tuleb lammutada vahetuseks.
Tänapäeval ei ole see dünaamiline enam päris niisama "mitu korda järjest" vahetus. Nüüdisajal on eraldi seadmed ja värgid selleks. Pumbatakse kohe läbi kasti päris palju, vahepeal vist käiatakse kasti ka pisut. Internet aitab.

Tänapäeval ei ole see dünaamiline enam päris niisama "mitu korda järjest" vahetus. Nüüdisajal on eraldi seadmed ja värgid selleks. Pumbatakse kohe läbi kasti päris palju, vahepeal vist käiatakse kasti ka pisut. Internet aitab.
Siiski kiirendades uimane, kuid no saabid vist parandavad ennast ise 
Kiskusin muidu täna kapoti all õhu lõdvikud ja värgid lahti vahetasin ühe mõranenud ülemineku jupi TCV juurest ning pööre läheb üle 4000 nüüd küll.
Peale seda muidu kõik nagu enamvähem, kuid peale tagurdamist kui drive sisse tõmban käib kolks kapoti all
kiirendades kui rohkem tallata siis kostub kapoti alt kõvemat urinat/kõrinat ning kiirendamine ikkagi uimane.
Lihtsustaks asja natukene: Kas tartus pole mõnda saabitarka kes mu aerole pilgu peale viskaks ning räägiks mis ja kus ja kuidas? http://youtu.be/PmaYY0F_DkU

Kiskusin muidu täna kapoti all õhu lõdvikud ja värgid lahti vahetasin ühe mõranenud ülemineku jupi TCV juurest ning pööre läheb üle 4000 nüüd küll.

Peale seda muidu kõik nagu enamvähem, kuid peale tagurdamist kui drive sisse tõmban käib kolks kapoti all

kiirendades kui rohkem tallata siis kostub kapoti alt kõvemat urinat/kõrinat ning kiirendamine ikkagi uimane.
Lihtsustaks asja natukene: Kas tartus pole mõnda saabitarka kes mu aerole pilgu peale viskaks ning räägiks mis ja kus ja kuidas? http://youtu.be/PmaYY0F_DkU
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Veebi teel raske diagnoosida küll, aga... Mis ta muu vast ikka kõriseb kui mootorikett, urinat kapoti alt kirjeldas ka sõber enne kui autol turbo lendas. Ehk nagu tuttav remondimees tavatseb öelda, peamine viga, et auto on vana 

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Selle video pealt kostis küsimus: "Miks SEE põleb?". Auto arvab, et pagassi luuk on lahti. Kui ta tegelikult ikka kinni on, siis ilmselt luku sees mõni pulikas, mis märku annab kinni olemisest, on väsinud. Ilmselt mõni andur vms.
Panen veel ühe video siia piilumiseks teile kiirendusest, vabandan muidugu väriseva käe eest juba ette, kuid sealt näha kui uimane on kiirendus ning kui vähe rõhku välja annab.
Samas avastasin täna suurema taganttuulega ka, et õlipõletamise hais tuleb sumpsist, kuid kui turbo külmaosa otsa sisse mineva alumiinium toru maha kiskusin siis see seest puhas õli pole ning enamus rõhu osast ka minimaalselt õline, kuid see stutserpolt mis sinna alumiinium torusse läheb(karteri tuulutus?) on õline ning sealt alates ka õli liikunud turbo poole ja sealt edasi.
https://www.youtube.com/watch?v=COn6qTOGmWE
Samas avastasin täna suurema taganttuulega ka, et õlipõletamise hais tuleb sumpsist, kuid kui turbo külmaosa otsa sisse mineva alumiinium toru maha kiskusin siis see seest puhas õli pole ning enamus rõhu osast ka minimaalselt õline, kuid see stutserpolt mis sinna alumiinium torusse läheb(karteri tuulutus?) on õline ning sealt alates ka õli liikunud turbo poole ja sealt edasi.
https://www.youtube.com/watch?v=COn6qTOGmWE