SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#101

Täiustame SAAB-i inseneride tööd, et lennuk ikka kurvi võtaks ja jõud asfaltisse läheks.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#102

väheke kulumaterjali ka, et kaikad kodarasse ei lendaks selle tuunimistuhinaga.
https://drive.google.com/open?id=0B8xu1 ... authuser=0
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#103

Lõpuks jõudis kohale käigukasti remontkomplekt. Kindlasti läheb sinna juppe veel aga too kit on MY2000 masinale kindlat kohustuslik.

https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing

Koos remondiga, siis LSD ka sisse.

Luugiamordid ootavad paigaldust, siis saab ilma lisakäteta pagassis ka toimetada.

Tänasest suverehvid ka all ja hoopis teine kulgemine :drive:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2201
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#104

naljatilk, reedest ju lumi maas:)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#105

Norras oli see aasta lumi. See on härmatis.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2285
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#106

naljatilk, reedest ju lumi maas:)

Said omal nahal tunda vä?:D
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#107

:thumb: Ilus vaadata, et sinine nool on elus ja aina areneb- keep up the good work!!!
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#108

Alla lähevad tutikad esimesed Viggeni kettad ja rajakõlbulikud piduriklotsid, sisse peenem pidurivedelik. Järgmisel nädalal tahaks A24-l proovida vahet. Eriti huvitavaks teeb asja lisandunud ARB ja 6-punkti ämmelgas ning LSD. Seekord paneme esirehvi ikka rohkem rõhku! Rajal näeme :drive:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#109

ATB LSD-ga on nüüd mõnda aega ringi kärutatud ja mulje hea. Nõelasilmakurvid on palju pareimi läbitavad. Ka otse kiirendus palju suitsuvabam. Miskit ulmemäädžikut ei ole aga väga rafineerium on asi. Talvel peaks asi olema veelgi parem. Vihmase ilmaga saab palju agressiivsemalt sõita. Väga OK :drive:
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#110

Kui saladus pole, siis kust LSD soetasid?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#111

Kui saladus pole, siis kust LSD soetasid?

Saabpartners
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#112

Tänasest siis uus bensupump. Vana pidas vastu 18a ja ca 400k kilomeetrit.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#113

Istmealune oli järelikult terve :)
Sent from my Monte Carlo using B236
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#114

Tänasest siis uus bensupump. Vana pidas vastu 18a ja ca 400k kilomeetrit.
Siis sul läks ikka väga hästi. Mul on läinud kolmel autol 200k pealt.
Everyday Regular SAAB guy!
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#115

Istmealune oli järelikult terve :)

Terve oli jah. Samas saab vahetada ka lõhkumata. Aga lahti võeti tehase süütu kopsik.

Veelkord tänud Wernerile kiire trgutsemise eest :headbang:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#116

Väga huvitab kuidas LSD libedaga toimetab?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#117

Toimetab. Tegu ju ATB diffriga, mis koguaeg järgi ja timmib, tavasõidul tunda ei ole ega kuule. Jõudu endiselt palju üle. Suvel asfaldiga efekt suurem. Mul ESPd pole, seega kui 2. Käiguga talvel hästi ära saab, siis on mõnus pidev tõmme.

Edit: Parem rehv aitaks kaasa Noranzad hetkel all.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#118

Mind sellepärast huvitab, et omal olen sunnitud tihti ESP välja lülitama, sest muidu tõmbab pidurid peale, rehviks uus Michelin xIce3. Pidamine on üüber hea küll nendega aga siiski mitte piisav. Ehk oleks ka mul sellest abi.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#119

No kaks vedavat om ikka kaks. Väga palju on tihendis kinni, et madala käiguga vedu timmida. Näiteks suurema hoo pealt a la maanteekiirusel on hea gaasi muljuda. Ilma võtaks tühja käima aga siis lajatab mõlemale rattale :drive: Automaat on vähe rahulikum kohalt võttes.
Kuul
Postitusi: 63
Liitunud: P Nov 04, 2012 10:13
Asukoht: Viljandimaa
Auto:

#120

Tõlgi palun--"peenem pidurivedelik"... Mul 9000 küsib.
Ka pirukaga SAAB kulgeda...
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#121

Tõlgi palun--"peenem pidurivedelik"... Mul 9000 küsib.

Näiteks Motul RBF660 (DOT4). Vahetada siis kogu vedelik. Peale kallamiseks kõlbab ka tankla DOT4.
Vasta