2.2 tid 85kW ei käivitu

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
indy
Postitusi: 5
Liitunud: R Apr 04, 2014 2:51
Asukoht:
Auto:

#1

Mootor suri välja 3nda käiguga kiirendades u. 3000p/m ning ei käivitu enam. (kütust on 1/4 paaki)
Paar tundi varem aitasin käivitusjuhtmetega ühe hädalise autot käivitada. Käivitamise ajal mootor töötas ja juhtmed olid ühendatud akult akule.
Kas selline tegevus võis kahjustada mõnda elektronplokki nt. kõrgsurvepumba oma?
Veakoode pole veel tsekata jõudnud.
dragen
Postitusi: 3
Liitunud: E Sept 30, 2013 18:15
Asukoht:
Auto:

#2

Umbes sama häda endal, kolmandaga kiirendasin, suri välja, enam käima ei lähe(ei luba ka mitte), aga starter veab mootorit ilusti ringi. Said oma veale lahenduse? oskad ehk mind ka aidata :freak:
indy
Postitusi: 5
Liitunud: R Apr 04, 2014 2:51
Asukoht:
Auto:

#3

Kuna siinsest foorumist ei leidnud ma midagi peale niisama targutamise siis kaevusin briti saare saabifoorumitesse ning sealt sain ka abi.
Selgus, et selle SAABi mudeli kõrgsurvepump on suht pommikindel, lihtsa ehituse tõttu kestab tihtipeale kauem kui auto ise.
Ainuke nõrk koht on pumpa juhtiv ECU plokk, mis pika aja peale tundlikuks muutub ning toitepinge järskudele muutustele võib otsad anda, mis ka juhtus kui kaablitega teist autot käivitasin.
Veakoodid seda otseselt ei näidanud (enamus koode näitasid hoopiski EGR klapi puudulikku funktsioneerimist).
Õnneks on enamjuhtudel pahategiajaks üks õnnetu diood, mis kipub läbi põlema.
ECU remont pole kallis aga ECU ploki kättesaamine kõrgsurvepumba küljest pole asjatundmatule lihtne töö.
Kui tööriistad olemas ning aega ja tahtmist kipub olema siis asjakohaseid videoid leiab Youtubest.
Kui juba see töö on ette võetud soovitan ja ka EGRi kollektor põhjalikult sinna aastate jooksul kogunenud nõest puhtaks kraapida, ma sain sellega lahti tüütust check engine tule vilkumisest ja EGRi veakoodidest, praegu töötab vanakese (l.s. 250 000 km) mootor laitmatult.
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#4

Alati ei pruugi asi ainult dioodiga piirduda. Lihtsalt infoks.
Pumba mahav6tmiseks vajad paari special tooli. Samuti lihtsalt infoks.
J6udu t88le :cool:
Võimsust pole kunagi piisavalt
indy
Postitusi: 5
Liitunud: R Apr 04, 2014 2:51
Asukoht:
Auto:

#5

Pumpa pole vaja üldse puutuda, ECU ploki saab ka niisama kätte... mõned lehtvõtmed ja väikesed torxid abiks ning paar juhtmelõiketange. Tõsi küll et, EGR kollektori mahavõtmisega läheb veits rohkem aega.
dragen
Postitusi: 3
Liitunud: E Sept 30, 2013 18:15
Asukoht:
Auto:

#6

Tänud!

Võtan kisun õhtul ECU maha siis õhtul, esimest korda ikka võtmeid kätte ei võta ja ehk saan hakkama aga ehk oskad öelda, kus neid eestis remonditakse? Ebays pakkumis küll aga siis ilmselt ka ajakulu üsna suur, eriti hea oleks, kui teaks Tartus mõnda sellist kohta. Googeldan ise ka väheke ringi seniks. Check engine mul ei vilgu, niiet äkki EGRi pole vaja kohe maha kiskuda, saaks masina liikvele ometi :P
indy
Postitusi: 5
Liitunud: R Apr 04, 2014 2:51
Asukoht:
Auto:

#7

Erinevaid elektroonilisi plokke remondib Tallinnas Lauri 5057820
Vasta