Mis puks on pildil?

Vasta
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#1

Hei! Kas keegi oskab öelda pildil oleva detaili number 4 nimetuse/tootekoodi? Mis asi see täpsemalt olla võiks? Ümbert on kõik uus, aga ikka klobiseb miskit aeglasel sõidul ühtlaselt ebatasasel teel (palju auke järjest, treppis kruusatee).

[IMG]http://i58.tinypic.com/14kb8zr.jpg[/IMG]
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Seda ei müüda eraldi.
Ainult koos alumise õõtshoovaga.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Kas see ei või olla see junn.
EPC andmetel tõesti eraldi pole. Aga powerflex tundub midagi sinna tegema. Iseasi, kuidas see asi vahetatud saab...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#4

Iisak, oskad sa ennustada, kas see võib üks klobisejatest ka olla?
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#5

Iisak, oskad sa ennustada, kas see võib üks klobisejatest ka olla?

Kohvipaksu pealt võib ennustada...läbi neti,ilma kuulmatta/nägematta võid igast kraami seal välja vahetada
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#6

Ma ei joo kohvi.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#7

Aga miks sa just selle puksi välja valisid, ümberringi on veel sada puksi? et keegi peab süüdi olema. Ma ajaks amordi süüks kõik. Tegelikult peaks saama alt kangiga painutades liigutada neid hoobasid.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#8

Ilmselgelt ma ei arvanud, et Iisak oskab läbi veebi mu autot parandada. Küsimus oli pigem mõeldud selgitamaks, kas antud detail on sagedane klobiseja või pigem vastupidav (tal võiks ju kogemust olla). Olen heebliga alt korduvalt painutamas käinud ning kõik mis on väsinud, on ka välja vahetatud. Antud sõlmes ma hetkel lõtku ei tuvastanud, siiski tekkis huvi targematelt nõu küsida. Amordid lasin ülevaatuspunktis testida, väidetavalt olid head, märjad nad ka ei ole. Kohvipaksu jutt on juba vana nali.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Ei ole veel kordagi näinud seda puksi katkisena/klobinat põhjutavana.
See,et SS-l amort kuiv ja "väidetavalt hea" on, ei ole mingi näitaja...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#10

Tänud!
t.l.moosekant
Postitusi: 32
Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
Asukoht:
Auto:

#11

Ma ei ennusta kohvipaksu pealt aga pakuksin , et vaheta ära pildil olevad puksid nr. 11 ja sõit peaks jätkuma vaiksemalt. Aeg omal on näidanud seda.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#12

Mul on aasta jooksul vahetatud 11, 3, 9, 12, 6, 13 ning alumise õõtsa rattapoolsesse otsa käiv puks. Täna pärast amortide vahetust ja pikka nuputamist, painutamist, vandumist ning lõpuks käega löömist lasin auto tõstuki pealt all ning proovisin masinat risti tagarattast edasi tagasi loksutada. Selle tulemusena oli keskosast kosta üsna tugevaid kolkse ja käega on tunda, et kuskil on lõtk. Käsipidur oli maas.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#13

Mu lõgina saaga jätkub. Mingi hetk muutus see lõgin üsna häirivaks ja käisin Troostis autot näitamas, sõitsime Viktoriga veerand paaki bensiini maha ja tuvastasime ainult üht - midagi lõgiseb taga, aga kus täpselt, ei leia. Kõik liigendid sai üle kontrollitud/keeratud ning oleks nagu tihe. Praeguseks hetkeks on lõgin üsna tüütuks muutunud. Viskasin pagasiruumist kogu polsterduse välja, ikka lõgiseb. Voltisin istmed alla ja kontrollisin kõik liigendid üle, ikka lõgiseb. Hetkel lõgiseb juba siis, kui sõita üle teekattele värvitud märgistuste. Kas keskil lugejatest on sarnast lõginat esinenud? Ahjaa - tagaluugi polsterduse kiskusin ka maha, ikka lõgiseb. Võhikuna ütleks, et lõgin tuleb põhja alt, aga pead ei anna. Ulme :freak: :angry: :wall:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#14

Kas sul käigukasti padi on korras?
Mul kobiseb nt. see igasugustel väikestel konarustel.
Tahan lennata ... :drive:
tauber
Postitusi: 202
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#15

Vväljavõte artiklist - AUTOLEHT,kasutatud Saab 9-3 hinnang.

"Koliseda võib 9-3 külmemate ilmadega aga ka näiliselt põhjuseta. Hakkate hommikul sõitma ning auto meenutab puuvankrit, veidi aja pärast jääb põhjaalune vaiksemaks ning tehnokontrolliski ei pruugita ühtegi viga leida. Klobisevad amortisaatorid ja häälitsevad stabilisaatorvarda puksid, esimeste puhul tuleb asjaga lihtsalt leppida, pukside puhul aitab ka määrimine."

aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#16

Summutitoru käib kuskile pleki vastu
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#17

Siiani pole suutnud keegi lõgina/kolina tekitajat leida. Oskate öelda, kas tagumise plastikust "põrkeraua" ja kere vahel on mingisuguseid avavusi, kus miskit võiks lahti olla?

Praeguseks on lõgin kohati isegi siis kuulda, kui kohalt võttes sidurit natuke hooleltult lahti lasta ja auto jõnksatab.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#18

Et vett veelgi sogada, siis ise ajasin ka miskit puksi kolinat taga oma OG 9-3-l. Tegelikult olid õhufiltrikopsiku kinnitused katki ja see rapsis kapoti all ringi.
Vasta