9000 2,3T mootor ei tööta päris ühtlaselt

Tonnised ja nende mured
Vasta
Macrohard
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 10, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#1

Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett... Kassetil oli ka ülepeksmise jälgi, aga nagu hiljem kuulsin, ei ole see veel mingi näitaja. Sai Tevalost mingit superdielektrikku ostetud, mis igasugu ülepeksmise peaks ära lõpetama. Kui selle pealekandmise oodatud tulemust ei andnud otsustasin uue kasseti ära osta. Sai ühe tuulega diagnostika ka ära tehtud, mis mingeid veakoode teada ei andnud. Sestap küsingi, kas kellegil on mingi analoogse probleemiga varem pistmist olnud ja probleemi lahenduskulg teada?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: Macrohard
Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett...

Ehk tahab tühikäigu klapp kasimist. Selle vea sümptomid on küll ebaühtlansed pöörded, aga otsi foorumist "IAC".
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Macrohard
Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett... Kassetil oli ka ülepeksmise jälgi, aga nagu hiljem kuulsin, ei ole see veel mingi näitaja. Sai Tevalost mingit superdielektrikku ostetud, mis igasugu ülepeksmise peaks ära lõpetama. Kui selle pealekandmise oodatud tulemust ei andnud otsustasin uue kasseti ära osta. Sai ühe tuulega diagnostika ka ära tehtud, mis mingeid veakoode teada ei andnud. Sestap küsingi, kas kellegil on mingi analoogse probleemiga varem pistmist olnud ja probleemi lahenduskulg teada?

Kaua sul selline jama toimund on? Minul oli taoline jama tingitud halvast Kütusest. Tankisin Keila Statoilis ning pärast seda mängisid tühipöörded 1000-1500 vahel. Täiesti nõme oli. Tagusin paagi uuesti 98 teisest kohast täis ning järgmine päev oli kõik tiptop korras ning on siiani.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Macrohard
Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett... Kassetil oli ka ülepeksmise jälgi, aga nagu hiljem kuulsin, ei ole see veel mingi näitaja. Sai Tevalost mingit superdielektrikku ostetud, mis igasugu ülepeksmise peaks ära lõpetama. Kui selle pealekandmise oodatud tulemust ei andnud otsustasin uue kasseti ära osta. Sai ühe tuulega diagnostika ka ära tehtud, mis mingeid veakoode teada ei andnud. Sestap küsingi, kas kellegil on mingi analoogse probleemiga varem pistmist olnud ja probleemi lahenduskulg teada?


See,mida tevalost sebisid,seda ära sinna rohkem pane.Täiesti tõsiselt räägin.Küünlad peavad olema NGK-BCPR-5,või 6 ES,kontaktivahe täpselt 1mm.
See oleks kogu mootori korraliku töö eelduseks.Mingi muu brand`i küünlaid EI OLE LUBATUD kasutada,kuna DI-kasseti toimemehanism rajati nende süüteküünalde omaduste järgi.
Krütox`i kasutamine samuti eluliselt vajalik.

Tule tee väike demo.Ütlen,kas süüte,või toitesüsteemis viga-
tavaliselt ma mööda ei pane;) ja kiirdiagnoosi eest pappi ei küsi.:red:
Macrohard
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 10, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#5

Pöörded iseenesest ei kõigu. Varasematele kogemustele tuginedes julgeksin arvata, et vahelejätmised meenutavad kõige rohkem el süsteemi ebastabiilsust kuid mürki ei võta. Küünlad just samad alles paigaldasin kuid vahe näitas kataloogist minu mäletamist mööda tiba suuremat (kas oli 1,1 või 1,2). Dielektriku vajalikkuse kohta olen ka ise lugenud (vist saabnet.com`ist) kuid Saabianti soovitas mitte piserdada seda(vähemalt mitte uuele kassetile, mis hankisin), kuna tehases on selle eest hoolt juba kantud.
Kui juhtub vaba moment olema, siis võiksin läbi veereda Trionicu juurest. Selleks puhuks oleks mul vaja teada, kuhu täpsemalt tulla...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Macrohard
Pöörded iseenesest ei kõigu. Varasematele kogemustele tuginedes julgeksin arvata, et vahelejätmised meenutavad kõige rohkem el süsteemi ebastabiilsust kuid mürki ei võta. Küünlad just samad alles paigaldasin kuid vahe näitas kataloogist minu mäletamist mööda tiba suuremat (kas oli 1,1 või 1,2). Dielektriku vajalikkuse kohta olen ka ise lugenud (vist saabnet.com`ist) kuid Saabianti soovitas mitte piserdada seda(vähemalt mitte uuele kassetile, mis hankisin), kuna tehases on selle eest hoolt juba kantud.
Kui juhtub vaba moment olema, siis võiksin läbi veereda Trionicu juurest. Selleks puhuks oleks mul vaja teada, kuhu täpsemalt tulla...

52 72 989
Vasta