Palju sa No Fear vaesamaks jäid peale neid kulutusi, et müügi mõtted peas keerlevad? Või millega sa siis sõidad kui Saabi pole?
Sakslasel on neid pudenevaid detaile kordades rohkem mis pudenevad. Japsi sa ei mahu sisse:)
NG 9-5 on odav ülal pidada kui midagi peakski pudenema on see võrdne kodus naisega pisut jagelemisega, paar päeva ja elu läheb edasi.
Jah ka uue Mersuga saab vabalt teele jääda! Seni on minu elus mitte Saabidega teele jäämisi enam, kui Saabidega. Kusjuures nüüdseks olen Saabe kokku kasutanud pikemalt. Sellest, mis seiklused ma aga kunagi Peugeot 406 2,0 bensu turbokaga ca 3 aastaga läbi tegin saaks raamatu kirjutada! Fakt on see, et Kommest Auto sai omal ajal varuosadena suurema koguse raha, kui see auto uuena maksis. Kuigi ruumi ja sõidumugavuse ning kiirendusvõime poolest oli see üsna fun auto v.a piirsituatsioonides, kus see ikka üli ebaloogiliselt käitus. Tean, et kui oleks tollel ajal nn lollis olukorras Saab roolis olnud, oleks auto vähemalt 2 kõksukest tegemata jätnud (nende avariide hinnad olid siiski ka Kommestile läinud raha hulgas). Sellel lihtsalt puudus järsu põike vajadusel korral kuuletumine, mis Saabile nii omane on. Aga kummaliseimaks asjaks jääb sellel turbo labade maha põlemine ja see kui saad teenindusest peale autoga teele jäämist auto kätte, et juba 10 km pärast taas teele jääda! Talvel autosse pidevalt kõrvalistuja uksest sisenemine või rataste sundasendisse külmumised olid selle kõrval juba pisiasjad, mis väga ei häirinudki. Puksiirimehed olis siis juba pea-aegu sõbrad! Kui võtan oma auto kogemuse kokku, siis peale Saabi on üllatavalt töökindlad Opelid. Kunagi eelmises firmas oli meil suurem autopark ja siis edestas Saab kuludelt odavuselt ühe km kohta nii Opelit, Subarut, Mazdat, Fiati, Chryslerit kui ka Fordi. Rääkimata Peugeotist! Kütusekulult mitte aga kogukulult km kohta küll. Ka viimases Autolehes (22.04.2015) kajastub nn toimetuse autode rubriigis sama. Saab on suhtelislet odav pidada. Samas eks autodega ole see asi küll, et mõni isend on töökindlam kui teine. Suures plaanis on aga tore, et Saabile on alternatiiv olemas - Tesla. Võtab ka suu naerule ja on üli hea turvalisusega. Aga fakt on, et ka neil on vigu. Ilmselt kehtib siin see vanasõna, et mis liigub, see kulub. Ma siiski loodan, et ühel päeval on olemas ka elektriline 9-3! See võiks fun olla!
Palju sa No Fear vaesamaks jäid peale neid kulutusi, et müügi mõtted peas keerlevad? Või millega sa siis sõidad kui Saabi pole?
Sakslasel on neid pudenevaid detaile kordades rohkem mis pudenevad. Japsi sa ei mahu sisse:)
NG 9-5 on odav ülal pidada kui midagi peakski pudenema on see võrdne kodus naisega pisut jagelemisega, paar päeva ja elu läheb edasi.
On autod ja Saabid!
khmm, kaheksa sotti tead...
Sõidan siis teisega, 9-7ga näiteks või jaapanlastest on üks Hiace, sinna mahun küll sisse
Muidu täitsa nõus. Lihtsalt huvitav on see, et masin on sõitnud vaid 77tuh ja see on tüüpviga ja see on tüüpviga. Vot see on lihtsalt kummaline...
Aga ei, pole hullu, kimame edasi. Kusjuures daags ütles, kui mulle masinat poole tee peale ära tõi, et pole sellise hea minekuga bi-turbot olnudki veel. Seega, härrased- s õ i t m a !!!:head:
Võib olla küll, seda ei tea aga et jälle see masin sõitma saaks, siis tuleb see Tallinnasse transada ja eks kaan võetakse maha ikka ja vaadatakse sisse ja välja...tööaega saab jälle palju palju selle auto juures olema. Täiesti ebareaalne ikka, et sellise km juures midagi sellist juhtuma pidi.
See on selle mootori pluss, et isegi kui rihm lendab ei lõhu ta suurt midagi ära.
Kuidas see selles mootoris siis saavutatud on?
Kahju, et Opel sellises suures õlipõletaja mootoris enam ketti ei kasuta.
Minul on mistahes eelmiste/hetke autode (diislite) mootori hammasrihmadega vaid üks rist ja viletsus olnud (olen alati üritanud isegi pisut varem rihma koos rullikutega vahetada). Küll nn. kohalik esindus ei vaheta kõike vajaliku (rihma purunemine, tulemuseks klappide, nukkvõlli jne vahetus + tuul rahakotis), korduvad kvaliteettootja pingutite lõdvaks minekud (lasevad silikooni vm. välja) jne.
Uskumatu saaga sellise olematu läbisõiduga autoga, kahju kohe ...
Rohkem kui 15a tagasi oli sellel mootori eelkäijal ettenähtud rihmavahetusvälp tehase poolt 3a või 60.000 km
Edasiarendusi on küllaga tehtud - kuid tundub, et hammasrihm on sama jäetud kõigil - vt sobivust.
Samas pole täheldanud, et A20DT(x) mootoritel oleks olnud rihmapurunemisi üldse, ei Opeli ega Saabi poolel. Tundub, et Sul mingi karmavõlg tekkinud, mida tasud?
Endal rihm purunes 2.4 JTD peal 12.000 km peale rihmavahetust, tookord oli küll süüdlaseks kivi mis oli irvakil kaane vahelt sisse sattunud. Viga sai 1 nookur, auto ise oli suuteline veel edasi lonkama. Uus nookur ja rihm külge ja edasi. Seega eelarve ei tohiks midagi müstilist tulla. Loodetavasti.
Tänud Dagole! Auto jälle teel. Rihma purunemine lõhkus ära vaid nookurid ja sellega see asi siis piirduski. Veepump ka vahetati ära.
Aga nüüd teeb üks turbo uudset vilinat, mida enne ei olnud...seda märkas ka VM aga olla kõik sees korras olnud. Eks siis kuuleb varsti jälle
koos veepumba ja uute rullikute ning muu tööga, siis neli ja poolsada.
Ja noh, ma mõtlesin ka, lükkan läbi kasko aga kurask, see ju ei kvalifitseeru sinna alla. Kui maksaks aastas 30 juurot peale, siis oleks ka see transaabi sees olemas ja ei peaks muretsema vähemalt puksiiritasu suuruses, sest see on 1 euro kilomeeter. aga võtsin treila sappa ja käisin viisin ise VM-sse ära.