Ostsin Rootsist ühe 9-5 aero.
1) Kas on normaalne, et pöörded langevad võrdlemisi aeglaselt?
Rahulikult käiku vahetades ei jõua pöörded isegi järgmise käigu pööreteni langeda.
2) Lisaks on kohati tühikäigul vibratsiooni, mis tekib hetkeks ja kaob mõneks ajaks kuni uuesti kordub. Kust selle põhjust otsida võiks?
Ette tänades
2003 aasta Aero pöörded kukuvad aeglaselt.
1. Algatuseks kontrollida sisselasketrakti hermeetilisust, puhastada drosselklapp.
2. Enam vähem sarnane jutt + süütesüsteemi kontroll.
2. Enam vähem sarnane jutt + süütesüsteemi kontroll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ostsin Rootsist ühe 9-5 aero.
1) Kas on normaalne, et pöörded langevad võrdlemisi aeglaselt?
Rahulikult käiku vahetades ei jõua pöörded isegi järgmise käigu pööreteni langeda.
Ette tänades
Kas muid sümptomeid ka on?
Kiirendus on ühtlane?
Mu 9-3 Aerol sama probleem pöörete langemisega.
- skyline
- Postitusi: 1054
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Aastaid tagasi minu käsutuses olnud kahel jaapani autol ei tahtnud ka mingi hetk käiguvahetusel enam pöörded langeda, üks hakkas mingi hetk lausa iseeneselikult kiirendama ja aitas Trionicu viidatud drosselklapi puhastamine.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Ostsin Rootsist ühe 9-5 aero.
1) Kas on normaalne, et pöörded langevad võrdlemisi aeglaselt?
Rahulikult käiku vahetades ei jõua pöörded isegi järgmise käigu pööreteni langeda.
Ette tänades
Kas muid sümptomeid ka on?
Kiirendus on ühtlane?
Mu 9-3 Aerol sama probleem pöörete langemisega.
Pole palju kihutada jõudnud, muid sümptomeid ei ole täheldanud va kohati vibratsiooni, mis arvatavasti väsinud mootoripadjast tingitud on.
Eks alustan drosselklapi puhastamisest.
Kas keegi oskab kinnitada, et see aeglane pöörete kukkumine pole selle auto eripära (nagu ka mõnedes monsieurtaavi viidatud linkides arvatakse), st korras aerodel pöörded väga aeglaselt ei lange?