


Ostes ei põlenud üks xenonitest,vahetusse läks tule all paiknev moodul. Maikuus sai veel vahetatud ära küünlad ja õli (NGK PFR6H-10/Mobil1 New Life 0W-40). Suvekuudel oli ainult kalla ja talla. Septembris vajasid vahetus käsipiduri klotsid ja aeg oli jälle seal maal, et vaja teha ka õlivahetus. Seekord siis juba koos käigukastiõliga. (mootorisse jälle mobil1 ja kasti comma toodang). Õlivahetusega koos läks ka uus kapikambrikaane tihend. Viimane lihtsalt uudishimust, et mis seisund valitseb mootoris seespool. Vaatepilt oli rahuldav.


Eelmisel kuul otsustas lekkima hakata ka õlirõhu andur. Esmasel vaatlusel tundus selle vahetamine pead valutama panev tegevus, kuid google abil sain hakkama poole tunniga.
Auto positiivse poole pealt on veel üllatanud mind kütusekulu. Eelmiseks sõiduvahendiks oli Mitsubishi Galant, mis oma 2l mootoriga ei olnud märgatavalt ökonoomsem. Hetkel keskmine kütusekulu 10,2l/100km (linn/maantee 50/50). Kuid möödasõidud maanteel võrreldes eelmiste autodega on ikka

Tulevikuplaanides on openSID, tagumiste uksekõlarite vahetus (keegi eelmistest omanikest on kõik ülejäänud kõlarid vahetanud Hertzi toodangu vastu) ja kevadel tagasilla pukside uuenduskuur.