Uudised NEVS elektriautodest (ehk ex-elektriSaabidest)

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Kasutaja avatar
heikiw
Saabiklubi liige
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#26

N Mai 15, 2014 15:30

See elektriauto minek ajab ikka isegi V8 omanikul suu kõrvuni. Tesla S-i kiirendus on auto suurust arvestades vinge. Ise pole seda saanud proovida, poiss aga proovis ära. Küll aga olen ise saanud Leaf´i veidi proovida. Tartus olen muuhulgas näinud Leafi taksona. Põhimõtteliselt ju täitsa võimalik, kui raadiotellimusi täita.

Keegi eelkõneleja ei olnud rahul sellega, et edasi-tagasi ei saa Tartus ära käia korraga.......vabandan väljenduse pärast, aga kas siis käiakse lihtsalt kuskil Tartu WC-s ja kohe tagasi nii, et pole aega akusid kuskil laadida ja ise kasvõi kuskil pubis süüa või kohvi- teed juua vmt.

Aga üks küsimus mul kah........kas Jason Castriota jäeti hiinlaste poolt disainerina ikka palgale? Huvitav oleks teada.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#27

N Mai 15, 2014 15:41

Eks see elektri auto ole pere teine auto et et linnas oleks võimalikult väike kulu kus ei pea maksma igasuguseid lolle saaste ja muid makse
www.tmuuga.eu
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#28

N Mai 15, 2014 15:52


...
Aga üks küsimus mul kah........kas Jason Castriota jäeti hiinlaste poolt disainerina ikka palgale? Huvitav oleks teada.


Tundub, eet mitte - http://www.linkedin.com/pub/jason-castriota/58/58b/21a

terv, teager
richard
Postitusi: 948
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#29

N Mai 15, 2014 16:13

elektriauto võtaks kunagi jah selliseks töölkäimise masinaks. mingi bensukas turbotatud peab ka ikka pee all olema, muidu hakkab tiba selline...lilla tunne... :head:
richard
Postitusi: 948
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#30

N Mai 15, 2014 16:46

elektriauto võtaks kunagi jah selliseks töölkäimise masinaks. mingi bensukas turbotatud peab ka ikka pee all olema, muidu hakkab tiba selline...lilla tunne... :head:

Jaa tõesti 125kw turbokas on räme püss eksole? :D


Haha, ei otseselt püss ei ole aga ikka vähe "plahvatuslikum" kui elekter :D

Elektriautoga sõitmine on umbes nagu tissideta naise panemine...päris hea aga pole ikka nagu päris see... :drive:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#31

N Mai 15, 2014 16:56

"Anna jumal neile andeks, sest nad ei tea millest nad räägivad"

Ehk siis selle jutu järgi richard pole elektriautoga sõitnud, muidu oleks jutt hoopis muu.

Minekus ehk rebimises teeb elektriauto igaljuhul ära turbodele ja V mootoritele (okei, räägime Tesla-S'ist praegusel juhul, mitte sotspunnidest). Feeling - ehk see lõrin ja toores mis sumpast välja tuleb - seda sa ei saa elektriautoga. Võib-olla kunagi on lisavarustuses helisüntesaator ja haisupomm :)

terv, teager
richard
Postitusi: 948
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#32

N Mai 15, 2014 17:47

olen sõitnud küll. Sellepärast ma ütlesingi, et "päris hea aga mitte nagu päris see", et lörin ja muu säärane seal juures :)

Ehk siis minek on super aga no ei ole päris see ikka see elekter....
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#33

N Aug 21, 2014 20:25

SAAB esitles eile elektri versiooni Saab 9-3-st: http://www.saabcars.com/en/news/03BB83E28C5126C9 - näeb välja nagu 9-3 Aero MY 2014 ikka. :)

Lisapilte leiab siit: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=5941941 - väga lahe on see, et turbo seieri asemel on ecometer (tõsi, see oli kasutuses juba e-Power SAAB 9-3-l). :cool:

Keskele on panud ka suur ja uhke info ekraan. Ei tea kas selle pealt ka navi töötab? Igatahes annab Rootsi raadio teada, et SAAB eesmärk on luua pere elektriautode segment Tesla Model S ja punnikeste vahele. Ehk soovitakse konkureerima minna Tesla Model III-ga. Ka Tesla ju sihib hinnas alla tulles sama segementi.

Veel pilte leidub ka siin: http://www.nyteknik.se/nyheter/fordon_motor/bilar/elbil/article3841651.ece - sealt on näha nupud käigukangi asemel. Huvitaval kombel on alles jäänud võtme koht.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 923
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#34

N Aug 21, 2014 20:31

Mind huvitab, et kas seda elektriautot ka liikumas demonstreeriti? Uurisin netist, aga kuskilt ei leidnud, et oleks ka testisõitu lastud teha. Ehk kas on tegu ikka liikuva eksemplariga....
Tuleneb see huvi sellest, et miks kapoti all on endiselt nii palju bensiinimootoriga autoga elemente nagu õhuvõtu kobakas, paisupaak jne. Et ega potjomkinit ei tehtud investorite ahvatlemiseks ja võlausaldajate maha rahustamiseks :freak:
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 741
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#35

N Aug 21, 2014 21:21

Kapoti all on isegi koonus. Tuleb vist racing elektri Saab.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 84
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#36

N Aug 21, 2014 22:15

Ma olen pisut skeptiline selle masina suhtes. Artikli ja piltide põhjal jääb mulje, et asi on alles väga arendusjärgu alguses. Võimalik, et isegi liigub, aga vaevalt, et kedagi kõrvalist sinna sanga hullama lasti. Ilmselt on kuskil paneelide all veel hulga ühendamata juhtmekimpe.

Ei ole küll elektriautode spetsialist aga kapotialune paneb natukene kukalt kratsima tõesti.

Ja see salong...Siit tuleb nüüd muidugi ilmselge põhjus kakluseks, sest maitse üle ju ei vaielda, vaid minnakse lööma :D Aga no vähemalt nende piltide põhjal mulle küll pisut pettumus. "Standardmõõdus" ekraan, suvalise jämeda liistuga, mis küll sinna armatuuri ei sobitu. Nagu mingi aftermarket paigaldus. Koos nende pliidinuppudega jätab kuidagi geneerilise ja odava mulje. Võimalik, et kuidagi süvistatuna ja ilma selle "ilu" liistuta oleks palju parem. Ja see keskkonsool võtme ja käigunuppudega....See käigukasti plastümbris nüüd IMO küll mingi "iconic" detail ei ole, mida läbi aegade, iga hinna eest säilitama peaks. Praegustel SS-i omanikel tekitab ilmselgelt äratundmisrõõmu. Teistel ilmselt kõhklusi. Oleks sinna mingi kangi moodi joysticku pannud vms. sel juhul oleks ilsmelt isegi täitsa OK olnud. Võti ja selle asukoht see-eest on küll midagi Saabi-le eriti omast ja lahe, aga ikkagi vähemalt 12 aastat vana lahendus/kujundus. Praegu jääb küll mulje, et laos juppe on, kiire on ka asjaga - no paneme midagiiigi. Näiteks mulle meeldib vanema SS-i ja 9-5NG sisu. Varasemadest Saabidest isegi ei hakka rääkima. Eristuvad kõigest muust. Aga see asi neil piltidel toob mingil põhjusel silme ette Qashqai.
Arusaadav, et midagi oli jälle vaja ruttu ette näidata, aga see asi tundub veel niimoodi avalikult demonstreerimiseks liiga toores. Võib-olla ongi eesmärk lõplikult, kiiksudega Rootsi niššitoote mainest lahti saada. Aga no ma ei tea...elame-näeme.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2917
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#37

N Aug 21, 2014 22:41

Kus sa seda raami näed sellel ekraanil? Pigem on see tahvelarvuti laadne "touchscreen" seade. Need keeratavad nupud tuli MY08 ja on 21 sajand, ei mingit nuppudel tippimist, proovid ära hakkab meeldima.
Ehk siis kogu masin põhineb viimati tootmises olnud 9-3 baasil, mis on piisavalt jätkusuutlik ja täna.
El teemal veel, et vahet pole hui hea masin valmis tehakse, kõige olulisem on ikka akude majandus. Praegu kus suht kõik akude patendid kuuluvad nafta firmadele seab nende arengule ka teatavad piirid ja lõpliku potentsiaali ei oska keegi ennustada.
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 84
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#38

N Aug 21, 2014 23:20

Ma pidasin silmas siit 4-s pilt: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=5941941
Vähemalt selle nurga alt, ei tundu just kõige õnnestunum lahendus. Nagu oleks sinna peale istutatud see ekraan. Plastümbris + nähtavaks on jäetud ka ekraani must klaasiäär. Ei meeldi.

Ma võin täitsa vabalt eksida aga kuskilt nagu meelde jäänud, et keeratavate nuppude peamine põhjus oli GM-i kulude kokkuhoid. Sai vist kasutada kuskilt mujalt pärit moodulit vms. Muidu proovind küll ja veel. Kui väljanägemine ka hästi lahendatud, siis lahenduse kui sellise vastu pole mul midagi.

Aga akude osas täiesti nõus. Antud kaasuse puhul ilmselt peamine käsi kullas või p***e mullas argument :D
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#39

R Aug 22, 2014 10:25

Ei tasu unustada, et tegu on antud juhul väikese 4 autost koosneva eelseeria autoga, mille põhieesmärk on ka SAAB enda teate järgi väljatöötatud lahendusi praktikas testida! Teknikens Värld kinnitab, et NEVS on 4 elektri SAAB-i juba katsetanud Rootsis.

Allikas ja veel pilte: http://teknikensvarld.se/saab-9-3-ev-forsta-bilderna-och-informationen-om-elbilen-156784/ (eriti armas on punane avariistop nupp, mida seeriautodele loomulikult ei tule!)

Fakt on, et NEVS emafirma omab ise tuttuut akutehast (http://state-holdings.com/nevs-owner-opens-battery-plant-in-china/) ja tootis ka enne seda uut tehast autoakusid Hiinas. Just see oli asjaolu, miks nad tahtsid teha hüppe ja muutuda aku- ja taastuvenergiatootjast auto tootjaks.

Kusagilt jäi varem kõrvu ka see, et nüüd esitletud eelseeria autod olid valmis juba mais (siin on kinnitus, et 4 elektriautot on nüüdseks õitnud juba igaüks ca 10 000 km: allikas: http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.3372486--det-ar-unikt-for-saabs-elbil-). Siis pidi enamus 200 autosest eelpartiist akudeta Hiina veetama ja akud seal paigaldatama. Arvatavasti seetõttu, et Hiina osapool rahad välja käimata jättis, muudeti nüüd plaane ja ikkagi esitleti autot Hiina asemel hoopis Rootsis. Ja seda vaatamata sellele, et 200 eelseeria katseautost on valmis vaid 4 (muideks konkreetne isend on Rootsis registris, seega ei saaks see olla mittesõitev peibutusauto, kuna neid ei registreerita).

NEVSi emafirma ehk State Holdings Co akutehas ei istu käed rüppes, vaid toodab akusid (nad toodavad peamiselt LiFePO4 akusid, mis on erinevad Tesla kasutatavest Li-Ion akudest, keda huvitab võib neist lugeda siin: http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_iron_phosphate_battery - on needki nn läpa akud) erinevatele sõidukitele juba mõnda aega. Nn seeria versioonile sellest Autost on NEVS juba varem lubatud 200 km läbisõidu asemel ca 250 km läbisõitu võimaldavaid akusid aga need ei ole veel hetkel tootmises. Järgmine aasta peaks aga uued akud saadaval olema. Millised aga täpsemalt vastust ei ole.

See, mis on veidi üllatab on pigem see, et auto on maast kõrgem kui 9-3 tavaversioon, et mahutada akupark auto alla (GM põlvkonna elektri SAAB-i akud olid tagaistmete vahel ja kesktunnelis: http://betterparts.org/saab/saab-9-3/saab-9-3-epower.html). Külvaates on see esitletud auto kõrgus maast ka fotodel märgatav. Nagu SAAB ise teatab on vaatamata kõrguse kasvule elektriauto raskuskese, tänu põhja all olevatele akudele, madalam (siit leiab pildi ka põhja alt: http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.3372486--det-ar-unikt-for-saabs-elbil- vaadata tuleb pilt nr 3).

Autot esitleti väljapool tehast avalikul üritusel ja see ikkagi sõitis sinna esitlusele. Proovisõite tõesti ei pakutud aga ega eelseeria autode puhul seda tehtagi. Tavaliselt pakutakse proovisõite siis kui auto müügile paisatakse. SAAB tundub aga autot esitlev, et näidata, et nn NEVS enda loodud teise põlvkonna elektri SAAB 9-3 versioon on tõesti olemas ja sõidab. Arvan, et esitluse peamine mõte on kahele "kosilasele" näidata reaalne toode olemasolu vaid jutu asemel (seda ka allikad kinnitavad). Seni ju uute omanike ajal elektriautosid näidatud pole. Arvatavasti korjas GM tehasest eelmise ca 50 autost koosneva katsepartii kokku, enne tehase üleminekut Spyker omandisse. Igatahes on selle saatuse teemal igal pool haudvaikus.

NEVS on ju kogu aeg öelnud, et nende eesmärk on saada võimalikult kähku tootmisküpseks uus 9-3 põlvkond (http://www.swadeology.com/2013/03/my-2-cents-on-the-jason-castriota-saab-9-3-and-all-that-seeing-it-means/), mis oleks juba algusest peale projekteeritudki elektriautoks. Senise 9-3 väiketootmise eesmärk on algusest peale olnud ju võimaldada lahendusi enne uue auto valmimist päris elus katsetada. Selles suhtes au neile – seni on NEVS siiski teinud, mida lubanud. Eks neil ole raske, kuna partnerlus hiinlastega luhtus. Loodetavasti üks kahest Aasia kosilasest (suure tõenäosusega Mahindra&Mahindra) paneb peagi õla alla ja saab ka juba seeriatoodangust neid 9-3-sid ja loodetavasti ka Phoenix platvormil uusi 9-3-sid.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#40

T Sept 16, 2014 15:39

Nii esimesed ajakirjanikud on SAAB EV versiooni reaalsel katsesõidul selle kuu alguses ka proovile pannud.

Selgunud on, et sellel on ka peal siiski LiIon akud, akupakk on kokku 37 KW. Tehase sõnul saab seda auto all olevaruumi poolest veel suuredada ja see on ka eesmärk. Kiirendus oli 100 km/h-ni 10 sek aga peale patarei ja mootori jahtuse parandamist on eesmärk Aero kõlbulik 8,5 sek. Läbisõidu eesmärgiks ühe laadimisega on 300 km praeguse 200 km asemel. See tuleks nii akupaki suuruse kasvu, efektiivsemae akude kui ka parema jahutamise kombineermise arvel. Olemasoleval autol oli akupakk on nii bensiinipaagi asemel nö taga istemete taga ja peamiselt põhja all.

Mees, kes ka Teslat proovinud imestas Saabi vaikuse üle. Teslas pidi tuulekohin kuulda olema. Saab pidi kulgema täies vaikuses. Kiirust proovis ajakirjanik 120 km/h jagu. Arvustaja leidis, et kui tehas oma lubadused täidab, siis on autol turul niss olemas, sest kogu pere-autole omane ruum nii salongis kui pagasnikus on säilinud. Sõiduomadusi hindas heaks ja arvas, et elektriversioonina oleks sellel suur potentsiaal.

Arvustus Rootsi keeles siin: http://www.elbilen.org/vi-provkor-saab-9-3-ev-slutsats-det-har-kan-bli-stort/
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#41

T Sept 16, 2014 15:57

120 km/h on ka hetkel piiratud maksimum. 10s 100-ni on selline kaheldav, sest kaasas olnud bensukas jäeti kiirelt maha ja see enne järgi ei jõudnud, kui EV omadega piirajas oli. Heliisolatsiooniga oli tõesti vaeva nähtud. Regen pidavat olema mitte nii sekkuv, kui teistel elektrikatel, ehk siis on aretatud küülikute pealt pärit "freewheel"-i, et saaks vabamalt veereda..:)
Allikas: Saabsunited. Videosid pidi sinna ka tulema mingil hetkel.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mart900
Postitusi: 666
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#42

E Okt 06, 2014 20:49

37 kw on päris korralik aku, nissanil on 24 kw ja suvel saab sellega 120 km sõita üsna tuima näoga. Muidu aga jätab SU leht oma jutuga üsna ebakompetentse mulje, ei tea et i3-mel super super hästi läheks, septembris olid rootsis müüduimad minu teada mitsubishi, volvo ja siis nissan, i3 oli vist seitsmes. Augustis oli maailmas i3 6 kohal, tesla müüs 2x ja nissan 4x enam kui i3. Samuti see regenereerimine, nii hull see lugu ka nüüd pole, valida saab erinevate reziimide vahel. Jään igatahes huviga ootama, loodan, et akud teevad oma arengu järgneva 5 aastaga ära või leitakse mõni parem elektritootmis lahendus kui bensu genekas pagasi ruumis, see on küll väga stagnantne mõtteviis.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#43

P Mär 08, 2015 11:08

See on küll täielik spekulatsioon aga see eest huvitav selline ja seda Saabi elektriauto sõiduulatust pikendava bensumootori teemal: http://www.saabtala.com/power-for-the-future-koenigseggnevs-range-extender-2/
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#44

P Mai 31, 2015 23:29

Vahepeal, siis sellised arengud, et SAAB-i omavad ka nüüd üks "linnavalitsuseke" (ca 12,2 miljoni elanikuga linn, mis on ühtlasi Hiina kõige parema sissetulekuga linnasid ühe elaniku kohta) ja üks IT firma: http://www.saabcars.com/en/news/48C80256852D3C33

Linnavalitsusest on keerukas, midagi arvata isegi selle suuruse ja finantsvõimekuse juures. Aga IT firma võib olla isegi huvitav lahendus, on ju ka Teslat rohkem IT ettevõtteks, kui autofirmaks kutsutud. Igatahes hetkel SAAB elab ja äriidee on ikkagi elektriautosid toota. Ja paistab, et ennekõike Hiinas.

NEVS ise oli seekord ettevaatlik ja vaikis tehingust mõnda aega, kuni osanikud oma raha NEVS kontole olid saatnud. Seega Saab EV peaks siiski reaalsuseks saama.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#45

L Mär 05, 2016 2:07

No nii viimaks on siis elektrikate uudiseid! Neid tesitakse talveoludes: http://www.saabplanet.com/9-3-ev-caught-winter-testing/ ja neist on valmis no name NEVS 9-3 Hiina turule: http://www.saabplanet.com/swedish-minister-of-infrastructure-visited-nevs-company/ - vt film, kus Rootsi taristu minister räägib. Filmis näeb no name autot ka korraks liikumas.

Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#46

E Aug 01, 2016 19:04

Kuna bensuautosid enam ei toodeta, puudutab see uudis pigem siis elektrilisi uusi NEVS-e: http://www.saabsunited.com/2016/08/nevs-are-creating-new-jobs-with-phoenix-1-1.html

NEVS otsib ka oma kodulehe kaudu usinalt inimesi: https://www.nevs.com/sv/careers/

Seni on NEVS valmistanud 25 elektrilist katse/testiautot ja paistab seadvat siis nüüd samme senise 9-3 baasil elektriauto seeriatootmise suunas. Uusi EL turule suunatud elektri NEVS lubatakse aga nüüd alles 2019 aastal (mõnda aega rääkis NEVS 2018 aastast). Allikas: http://www.helagotland.se/ekonomi/nevs-forsta-elbil-under-lupp-i-kina-12607212.aspx



Pikem lugu NEVS plaanidest on inglise keeles siin: http://saabblog.net/2015/12/11/first-nevs-ev-in-2017-additional-4-new-models-to-be-launched-in-2018/ aga 2018 aasta uute autode turule toomine asendage aasta numbriga 2019. See veidi vanem ettekanne.

Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#47

N Mär 02, 2017 13:49

NEVS on taganud endale akude olemasolu, et 150000 autot ära toota.

http://www.saabplanet.com/nevs-secures-battery-supply-for-nevs-9-3-ev/
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
caarel
Postitusi: 268
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#48

N Mär 02, 2017 23:35

Panen selle lingi kah siia, seotud veits nii NEWSi kui SAABiga.

http://www.saabplanet.com/airox-concept-from-gray-design-for-new-chapter-in-saabs-history/
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#49

T Apr 25, 2017 0:42

NEVS 9-3 talvetestimisest on minilugu ja pildid: http://www.saabplanet.com/the-nevs-9-3-ev-undergoes-winter-testing/
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#50

T Mai 23, 2017 16:51

Paistab, et testimine läks edukalt. Auto on saanud tootmisküpseks: http://www.saabplanet.com/first-nevs-electric-car-is-finished-25-test-units/ ja selle tootmiseks saadud ka Hiina võimudelt luba: http://www.saabplanet.com/nevs-receives-electric-vehicle-production-license-in-china/

Lisaks on NEVS saanud valmis kaks elektriauto prototüüpi, mida on kavas esitleda 07.06.2017 aga hoopis Aasias. http://www.saabplanet.com/two-new-nevs-concept-vehicles-will-be-unveiled-at-ces-asia/ - spekulatsioon käib, et üks on SUV ja teine sedaan. Eks me siis näe.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta