Tere, probleem siis järgmine, käigukang töllerdab igalepoole, käigud lähevad sisse ilusti peale viienda, kangi väga paremale neutraalis surudes ja siis üles viiendasse pannes ei lähe, vaid tuleb örnalt vasakule tagasi tuua ja siis üles viiendasse panna. Tagumine käik toimig aga pole vahet kas tömbad kangi all olevat lukustus nuppu voi ei, tagumine läheb ikka sisse. Kas hoovastik tarvis uus vaadata ja samamoodi midagi konsoolist kangialt katki?
Ter.
Siim.
9-5 2.3 162 kw 1999 manu. käigukang tölledab.
Hoovastik välja veninud, vajaks uuendamist.
Kangi enese munakas/pesa on puruks ja suured lõtkud kulissi ülekannetes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
...või on munakas lihtsalt lahti. Kanginaha alla piiludes saab kohe aru. Ülemist nn stopperrõngast hoiab paigal vedru. Kui seda pole, siis pikalt see stopper õiges kohas ei püsi.Kangi enese munakas/pesa on puruks ja suured lõtkud kulissi ülekannetes.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4