Saab 9-3 2004 SS 2.2 TiD veider ja ootamatu mootori surm

Vasta
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

juhtus siis üks hommik selline lugu, et foori tagant minema kiirendades 2. käiguga kui pöörde olid 3000 ringis käis mootoris mingi kerge pauk millele järgnes auto välja suremine ja tee äärde jäämine ning enam starter mootorit järgi ei võtnud. Sai auto haiglasse toimetatud tuttava juurde ja diagnoos järgmine: mootorikett lendas maha ning mootor seest sodi . Edasised võimalused on osta uus mootor või auto juppideks müüa kuna parandamine läheks väga kalliks.
Odomeetri näiduks sel hetkel oli 208 000km ja hooldused olid väga korralikult troostis tehtud. Keti purunemisele ei eelnenud ka mingisuguseid veidraid hääli mis oleks viidanud sellele et kett vahetust tahaks.

Igaljuhul sain selles oopeli diislil kõvasti pettuda. Teab keegi välja tuua võimalusi mis sellise ootamatu käekäiguni võis viia ?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

1. Õli vahetuse intervallid.
2. Kas oled kindel odomeetri näidus? Vast x2 või isegi x3
3. Seda 2.2 Opeli motot vast pole nii keeruline leida normaalse hinnaga.

Võib olla läksid õli kanalid kinni ja peale seda kettil oli raske ja lendas maha? Diisli müra on selline, ega ei kuule midagi, pidevalt koliseb, traktor :)
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

1. Diisli müra on selline, ega ei kuule midagi, pidevalt koliseb, traktor :)


Kui see 2,2, mootor töötab nagu traktor, siis on süüte värk ikka vale. just mõni aeg tagasi sai ühel sellisel mootoril kuulda ehtsat traktori häält. Põhjustas mittetöötav väntvõlli pöörete andur.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta