Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Kui jutuks Goodridge voolikud, siis enam ei ostaks. Ilusad ja ülehinnatud. Midagi on nendega valesti, sest mul on täiesti margi/mudelipõhised asjad autol küljes ja juba 3 tk on aastatega pooleks läinud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui jutuks Goodridge voolikud, siis enam ei ostaks. Ilusad ja ülehinnatud. Midagi on nendega valesti, sest mul on täiesti margi/mudelipõhised asjad autol küljes ja juba 3 tk on aastatega pooleks läinud.
Pidurid tunduvad peale viimast tegemist head, seega neid rohkem ei plaani näppida.
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Uurisin TBX automaadi tehaseandmeid. Imestasin ,et see automaat asja nii mannetuks teeb. Üle sekundi on automaadi ja manuaali vahe nullist sajani.
Nii see on, et tänapäeval kiirendavad osad mahtuniversaalid ja kaubikud sama kiirelt kui 10a tagused Saabi automaatkastiga sportmudelid. Minu 9-3 Aero tehaseadmete kiirendus 0-100km/h 9,0 sek on suisa häbiväärne. Märdi Turbo X-l on see õnneks veidi kenam number. Tehnoloogia on edasi arenenud ja tänapäeva automaatkastid on paremad + uute autode kaalusääst. Vanad Saabid on ikka kole rasked.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
ma isegi ei tea, mis see kiirendus peaks olema:)
ESid mõõtis 0-180kmh ajaks 21,x sekundit Haapsalus ja kulus selleks veidi alla kilomeetri (km märgi juures oli 193). Loomulikult oleks kiirem parem, kahjuks peab sellega leppima, mis hetkel on. Järgmine suvi proovib paremaid numbreid tekitada, seniks tuleb raha koguda
ESid mõõtis 0-180kmh ajaks 21,x sekundit Haapsalus ja kulus selleks veidi alla kilomeetri (km märgi juures oli 193). Loomulikult oleks kiirem parem, kahjuks peab sellega leppima, mis hetkel on. Järgmine suvi proovib paremaid numbreid tekitada, seniks tuleb raha koguda

Jah, 9-3 Aerod ATM kastiga olid juba tehasest tulles väga aeglased autod ja siin ei ole kaaluga midagi pistmist. Võrdluseks toon näiteks sama klassi 328i, mis on küll 40kg kergem kui 9-3, kuid vähema väände ja kw arvuga, kuid siiski on kiirem 1,5 sekundit ja seda aastal 98. Neid võrdlusi võiks tuua palju. Kuid see selleks. Lihtsalt minu imestus oli suur TBX-i tehaseandmeid vaadates.
Õnneks on tegu turbomootoriga ja saab kergemalt järele aidata
Õnneks on tegu turbomootoriga ja saab kergemalt järele aidata

Jah, 9-3 Aerod ATM kastiga olid juba tehasest tulles väga aeglased autod ja siin ei ole kaaluga midagi pistmist. Võrdluseks toon näiteks sama klassi 328i, mis on küll 40kg kergem kui 9-3, kuid vähema väände ja kw arvuga, kuid siiski on kiirem 1,5 sekundit ja seda aastal 98. Neid võrdlusi võiks tuua palju. Kuid see selleks. Lihtsalt minu imestus oli suur TBX-i tehaseandmeid vaadates.
Õnneks on tegu turbomootoriga ja saab kergemalt järele aidata
5,7 on number, mis igalt poolt ninna kargab, kuid seal pole kastitüüpi näidatud, saad sa allikat jagada?
OK - igal pool mujal on numbriks 5,7s ja kasti tüüpi pole näidatud
Xdrive 325 pakub seal kiirenduseks 7,7s
http://www.autoweek.nl/auto/49948/bmw-3 ... -executive
Xdrive 325 pakub seal kiirenduseks 7,7s
http://www.autoweek.nl/auto/49948/bmw-3 ... -executive
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Uurisin TBX automaadi tehaseandmeid. Imestasin ,et see automaat asja nii mannetuks teeb. Üle sekundi on automaadi ja manuaali vahe nullist sajani.
Manuaal oli sedaanina 5,7 ja automaadiga 6,7. Siin on selle testsõidu video USA-s automaatversioonina: http://www.motorweek.org/reviews/road_t ... ab_turbo_x
Automaat oli ja on jah sellel tehase seades liiga aegalse reageeringuga. Hirsch oli nõus seda omal ajal kohe ka järgi aitama: http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... 2b89f01864 - ajaks siis sedaanversioonil manuaaliga 5,5 ja automaadiga 5,7 sek. Suure plaanis olid universaalid alati sedaanist 0,2 sek aeglasemad. Võrdluseks, et vaid esiveoga 9-3 Aero teeb tehase seades 0-100 km/h 6,7 sekundiga. Hirsch seades sai ajaks stage 1 tuunigu abil 6,3 sek.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Täna selgus ootamatult, et ülevaatus on otsa saanud. Reg number on 093 ja ei osanud arvata, et oktoober oleks õige kuu ülevaatuseks:) Õnneks tuletas maanteeamet enne politseid seda meelde ja sai ülevaatus läbitud ilusti ja kenasti.
Järgmine kord mais 2017:)
Järgmine kord mais 2017:)
150kkm sai täis, seoses sellega on uued vedelikud ja küünlad ja filtrid paigaldatud ja elu taas lill:)
Muidu kuuldavasti on kõik kena.
Muidu kuuldavasti on kõik kena.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Talv tulemas kui igav hakkab siis inspiratsiooni leiad siit:
http://www.saabsunited.com/2015/01/uniq ... anada.html
E: Hirschi võre annab ka kõvasti juurde
http://www.saabsunited.com/2015/01/uniq ... anada.html
E: Hirschi võre annab ka kõvasti juurde
Siin üks Singapuri onu on proovinud erinevaid toone:)
Lisatud failid
Lisatud failid
Kollaseks tehes võid samahästi plafooni ka katusele visata ja sadamasse seisma minna.
Mingit erku värvi võiks olla küll, sest see must ei too neid ilusaid jooni välja ning linnapildis sulandub kõikide teistega ühte.
Mingit erku värvi võiks olla küll, sest see must ei too neid ilusaid jooni välja ning linnapildis sulandub kõikide teistega ühte.
Regular Saab Guy
Kollaseks tehes võid samahästi plafooni ka katusele visata ja sadamasse seisma minna.
Mingit erku värvi võiks olla küll, sest see must ei too neid ilusaid jooni välja ning linnapildis sulandub kõikide teistega ühte.
C'mon, mis takso, yellow means perfomance, mingi 5kW tuleb vabalt juurde

Sai veidi harjutaud tänaseks ilmaks 






Täiendaks logiraamatut:
Läbisõit 152789
Vahetatud
KETIKOMPLEKT
TURBO VAAKUM SOLENOID
VEEPUMP
Koos sinna juurde kuuluva mudruga:)
Läbisõit 152789
Vahetatud
KETIKOMPLEKT
TURBO VAAKUM SOLENOID
VEEPUMP
Koos sinna juurde kuuluva mudruga:)
P0018 ja süttiv mootori tuluke. Kolinaid mürinaid ei esinenud, kuid auto ise arvas, et kett on veninud.