anomaalne kõlin 2,2 TiD

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#1

Tere kõigile!
Paluks hüva nõu alljärgneva anomaalia seletuse osas: veider kõlin kapoti alt, kõrvalsõitja poolses otsas, on paremini kuulda altpoolt ja parempoolse esiratta koopast, ei ole sedamoodi et kostuks mootori seest vaid pigem kuskilt väljaspoolt mootoriblokki... pöörete tõustes muutub ka kõlin kiiremaks. Tõstukil autot uurides avastasime väntvõlli rihmaratta soone seespoolsel küljel ehk siis rihma enda ja rattasoone serva vahelt ühe lahtise plastikust ''seibi'' mis ilmselt oli kuni viimase ajani olnud rihmaratta külge liimitud... Alguses kusjuures sai arvatud et tegu on metallist asjaga mis siis lahtisena seal seda kõlinat tekitabki. Eemaldasime lahtise ''seibi'' aga kõlin ei kadunud. Mootoriks 2,2 TiD 85 kW.
On keegi sarnase anomaaliaga kokku puutunud?
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#2

upitan
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#3

Mul veepump kunagi sarnast asja põhjustas. Rihma rull oli hakanud vastu veepumba metalli käima . Pumba vahetusega see heli kadus.
Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#4

Mul teeb rihmaratas häält. Aga ma ei nimetaks seda kõlinaks, pigem nagu kerge plagin. Igatahes kontrolli seda.
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#5

Jah, asi oligi rihmarattas. Kui heebliga rihmaratast sai ''nügitud'' siis mootoripoolne osa oli kinni aga väljapoolne osa täitsa liikus, leevendi ainult vist hoidiski seda poolt veel kinni. Lisaks sai veel avastatud et vahetust vajab ka tagumine mootoripadi ja tagasilla puksid.
Vasta