SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
väheke kulumaterjali ka, et kaikad kodarasse ei lendaks selle tuunimistuhinaga.
https://drive.google.com/open?id=0B8xu1 ... authuser=0
https://drive.google.com/open?id=0B8xu1 ... authuser=0
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Lõpuks jõudis kohale käigukasti remontkomplekt. Kindlasti läheb sinna juppe veel aga too kit on MY2000 masinale kindlat kohustuslik.
https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing
Koos remondiga, siis LSD ka sisse.
Luugiamordid ootavad paigaldust, siis saab ilma lisakäteta pagassis ka toimetada.
Tänasest suverehvid ka all ja hoopis teine kulgemine
https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing
Koos remondiga, siis LSD ka sisse.
Luugiamordid ootavad paigaldust, siis saab ilma lisakäteta pagassis ka toimetada.
Tänasest suverehvid ka all ja hoopis teine kulgemine
naljatilk, reedest ju lumi maas:)
:thumb: Ilus vaadata, et sinine nool on elus ja aina areneb- keep up the good work!!!
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Alla lähevad tutikad esimesed Viggeni kettad ja rajakõlbulikud piduriklotsid, sisse peenem pidurivedelik. Järgmisel nädalal tahaks A24-l proovida vahet. Eriti huvitavaks teeb asja lisandunud ARB ja 6-punkti ämmelgas ning LSD. Seekord paneme esirehvi ikka rohkem rõhku! Rajal näeme :drive:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
ATB LSD-ga on nüüd mõnda aega ringi kärutatud ja mulje hea. Nõelasilmakurvid on palju pareimi läbitavad. Ka otse kiirendus palju suitsuvabam. Miskit ulmemäädžikut ei ole aga väga rafineerium on asi. Talvel peaks asi olema veelgi parem. Vihmase ilmaga saab palju agressiivsemalt sõita. Väga OK :drive:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Istmealune oli järelikult terve :)
Terve oli jah. Samas saab vahetada ka lõhkumata. Aga lahti võeti tehase süütu kopsik.
Veelkord tänud Wernerile kiire trgutsemise eest :headbang:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Toimetab. Tegu ju ATB diffriga, mis koguaeg järgi ja timmib, tavasõidul tunda ei ole ega kuule. Jõudu endiselt palju üle. Suvel asfaldiga efekt suurem. Mul ESPd pole, seega kui 2. Käiguga talvel hästi ära saab, siis on mõnus pidev tõmme.
Edit: Parem rehv aitaks kaasa Noranzad hetkel all.
Edit: Parem rehv aitaks kaasa Noranzad hetkel all.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mind sellepärast huvitab, et omal olen sunnitud tihti ESP välja lülitama, sest muidu tõmbab pidurid peale, rehviks uus Michelin xIce3. Pidamine on üüber hea küll nendega aga siiski mitte piisav. Ehk oleks ka mul sellest abi.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
No kaks vedavat om ikka kaks. Väga palju on tihendis kinni, et madala käiguga vedu timmida. Näiteks suurema hoo pealt a la maanteekiirusel on hea gaasi muljuda. Ilma võtaks tühja käima aga siis lajatab mõlemale rattale :drive: Automaat on vähe rahulikum kohalt võttes.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Tõlgi palun--"peenem pidurivedelik"... Mul 9000 küsib.
Näiteks Motul RBF660 (DOT4). Vahetada siis kogu vedelik. Peale kallamiseks kõlbab ka tankla DOT4.