Appi poisid - asjatundjad.
9-3 esitule pirni vahetamiseks sain kunagi soovituse töökotta minna, sest selleks pidavat pool autot laiali lammutama..
Nüüd siis 2010 9-5 omanik ja sama mure - kas selle margi puhul saab ise hakkama?
NG 9-5 esitule pirni vahetus
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ja kes muud kui inimesed seal esinduses neid pirne vahetavad? Küborgid?
Kõik on ise tehtav, peale väikest googeldamist ja vajalike tööriistade olemasolu tuleb kasuks.
Ps 9-3 pirnivahetuseks kulub mul paar minutit
Kõik on ise tehtav, peale väikest googeldamist ja vajalike tööriistade olemasolu tuleb kasuks.
Ps 9-3 pirnivahetuseks kulub mul paar minutit
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Jap - my bad - ei mõelnudki sellele, et teeninduses võiksid üliinimesed töötada.
Nagu igas foorumis, karatakse ka siin rumala küsimuse peale näkku, nii et enam pigem ei uuri.
Olen kolmandat päeva antud auto omanik, ja eeldasin, et kaassaablased ehk oskavad nõu anda.
Nõu sain - google on alati abiks. Ilmselt ka edaspidi.
Ilmselt on asi selles, et olen see "saamatu naisterahvas"
Rahulikku kulgemist kõigile
Nagu igas foorumis, karatakse ka siin rumala küsimuse peale näkku, nii et enam pigem ei uuri.
Olen kolmandat päeva antud auto omanik, ja eeldasin, et kaassaablased ehk oskavad nõu anda.
Nõu sain - google on alati abiks. Ilmselt ka edaspidi.
Ilmselt on asi selles, et olen see "saamatu naisterahvas"
Rahulikku kulgemist kõigile
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
pffff.....
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Minu arust on siin alati sõbralik rahvas olnud. Ka autoremondispetsid on isetegijaid abistanud. Ega neid NG 9-5 omanikke palju pole ja nood võibolla ise ei tee, kuid väike nõu isegi googeldamisel ei teeks ju paha.
Pean näiteks ausalt tunnistama, et vana 9-5 esitule pirni vahetamine ei läinud mul ka kohe ladusalt, sest ma polnud enne xenoni lihtsalt näinudki ja kobades seal sõrmedega ei saanud ka kohe pihta eri pirnide pesadele jne.
Seega kes aitab NG 9-5 omanikku (täna nägin üht punast, on juba ihaldusväärseks muutunud mulle).
Pean näiteks ausalt tunnistama, et vana 9-5 esitule pirni vahetamine ei läinud mul ka kohe ladusalt, sest ma polnud enne xenoni lihtsalt näinudki ja kobades seal sõrmedega ei saanud ka kohe pihta eri pirnide pesadele jne.
Seega kes aitab NG 9-5 omanikku (täna nägin üht punast, on juba ihaldusväärseks muutunud mulle).
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Eks selle pirni vahetusega saan lõpuks ka hakkama, küsimus tekkiski sellepärast, et 9-3'le pidavat teadjameeste (välismaa lehtede info) sõnul lähenema üldse altpoolt.
Olen enda vanemate riisirakettide mootoreid ise päris juppideks teinud aga nii uue masina puhul lihtsalt ise enam ei julge.
Pirn ei olegi enam see kõige suurem probleem - eile süttis sõidu ajal kõrvalistuja airbagi tuli. Vat sellega läheb vist jamaks, sest isegi Saabianti ei pidavat NG9-5 puhul aidata saama...
Tahtsin veel ülalpool kirjutatule lisada, et tegelikult on see isegi julgustav, kui öeldakse, et teatud asjadega saab iga inimene ise hakkama- kogun siis julgust ja üritan ikka lihtsate asjadega ise hakkama saada.
Võib-olla lugesin lihtsalt ise skyline'i kommentaari negatiivseks
Aga üldiselt antud auto kohta niipalju, et tegu on ikka võrratu mudeliga!
Olen enda vanemate riisirakettide mootoreid ise päris juppideks teinud aga nii uue masina puhul lihtsalt ise enam ei julge.
Pirn ei olegi enam see kõige suurem probleem - eile süttis sõidu ajal kõrvalistuja airbagi tuli. Vat sellega läheb vist jamaks, sest isegi Saabianti ei pidavat NG9-5 puhul aidata saama...
Tahtsin veel ülalpool kirjutatule lisada, et tegelikult on see isegi julgustav, kui öeldakse, et teatud asjadega saab iga inimene ise hakkama- kogun siis julgust ja üritan ikka lihtsate asjadega ise hakkama saada.
Võib-olla lugesin lihtsalt ise skyline'i kommentaari negatiivseks
Aga üldiselt antud auto kohta niipalju, et tegu on ikka võrratu mudeliga!
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Võib-olla lugesin lihtsalt ise skyline'i kommentaari negatiivseks
Just, sa eirasid smailides toodud emotsiooni
Siin on selle mure kohta täitsa teema olemas http://www.saabscene.com/forum/forums/1 ... -(2010-on)
Tundub jutu põhjal, et suht sama teema mis 9-3 puhul et ära tõmmata eest aknapesuvedeliku paagi kõri ja kaitsmekarbi kaas maha võtta.
Kinnitan omalt poolt ,et Saab 9-3 vähemalt kuni 2007 facelift mudelini võtab ühe pirni vahetus max 5 minutit aega, jah kitsas on ja mõned asjad tuleb eemaldada, aga saab hakkama. Olen vahetanud nii park, pool kui kaugtule pirne paremate vastu.
PS Eks need kes remondiga raha teevad ja kellel parasjagu tööd napib kipuvad ikka andma selliseid soovitusi, et mine nende töökotta. Kui endal huvi ja tahtmist on, siis ikka saab hakkama. Küsimus on, et kas sellele ajale on sul paremat/tasuvamat rakendust mujal või on pirnivahetus sulle piisavalt fun teostada.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)