K: Siemens DEKA pihustid

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

Plaanis vahetada OEM pruunid pihustid tootlikumate vastu. Siemen DEKA 630cc ja 875cc EV1 comnnectoriga on sama hinnaga :freak: panna siis juba 875cc???
1 küsimus: kas softi muudatuseta saab neid kasutada? Või peab softi muutma kohe? Hetkel peal CR Perfomance soft 46S
2 küsimus: kui pikkad peavad olema fuel rail spacerid? http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=650 5$ norm hind, aga saatmine 62€ :mad:
Auto 9-5 2007 2.0T Biopower
Pihustid http://www.ebay.com/itm/Siemens-Deka-80 ... 4ae8a51ef9
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

1. Softi muutmata ei saa kasutada, segu läheb valeks.
2. Rail spacer'i kohta teab Jupats öelda, tal 630cc olid küljes. Vist on ka tema auto teemas juttu sellest...
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

1. Selge. Aga mida valida 875cc või piisab 630cc, sama hind?
2. Spacerite asi ka selge juba 2xm8 vahele ja pikkem polt, Maptun-i lahendus :) https://www.maptunparts.fi/polttoaineja ... uuvit.html
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#4

1. 630cc piisab ja nendega ka mingi kogemus. Samas 875cc kohta räägivad, et on lineaarsemad.

Kindlasti tead, et palju sõltub pihustite avamis/sulgemis aegadest (response time) ehk siis sellest kui ECU annab "avamissignaali" ja millal pihusti reaalselt avaneb.
Väiksematel pihustitel on tavaliselt see aeg lühem ja nende jaoks on lihtsam softi muuta.
Tasuks ka uurida, kas pihustid on flow-matched (tavaliselt ~2% ulatuses), muidu saavad silindrid erinevat segu.

Nii et raske öelda, mida eelistada. Uuri Jupatsilt mis tema kostab.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

"Tasuks ka uurida, kas pihustid on flow-matched " seda siis peale paigaldamist ja softi uuendust?
Palju keerulisem on softi muudatus 875cc jaoks? Millegi pärast kaaldun ikka nende poole, bioetanooli läheb kuskil 30% rohkem
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

Kas on flow matched pead müüja käest küsima, tavaliselt nad panevad selle info ka ise oma müügikuulutusse.
Lühidalt öeldes: mõõdavad pihustite tootlikkuse ja valivad nelja (või kaheksa-) kaupa võimalikult ühesugused välja. Protsess ise pole keeruline ja ei tohiks hinda oluliselt tõsta.
Hiljem softi kaudu neid "ühtlustada" pole võimalik.

Mulle tundub, et 875cc jaoks on softi isegi lihtsam teha kui nad tõesti on lineaarsemad nagu väidetakse. Peab uurima..
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

Vabandust aga väga loll teema. Kui sul on proge aju, siis LOOMULIKULT SUUREMAD. Milleks neid plönne osta, neil saab kohe voolavus otsa ja siis on sul ikka suuremaid vaja. WTF NAGU.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#8

Vabandust aga väga loll teema. Kui sul on proge aju, siis LOOMULIKULT SUUREMAD. Milleks neid plönne osta, neil saab kohe voolavus otsa ja siis on sul ikka suuremaid vaja. WTF NAGU.
Miks loll teema? 630cc on ka etanooliga sõitmiseks rohkem kui küll, kui niikuinii on muu raud stock. Piisab voolavusest 300hj ja enamgi etanooli puhul. Küsimus selles missugused on paremad stabiilsuse seisukohalt. Seekord tundub et 875cc, aga tasuks mujaltki uurida..

Kui ikka pritsib lohakalt, pole korralikust vabakäigust juttugi. Rääkimata püsikiirusega sõitmisest jne. Kusjuures ei soovitatagi pihustitega väga priisata, vähim võimalik ja natuke ka varu.
Liiga suur varu, hakkab madalatel pööretel kehvemaks minema ja üldine kütusekulu võib tõusta.
Suurem ei ole mitte alati parem :cool:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

Teistes foorumites nagu kiidavad rohkem 875cc, vähem putterdamist vabakäigul ja stabiilsem töö edasi. Tellisin neid ära.

Kuigi St5 jaks - 360Hp ka veel piisab 630cc pihusteid, aga juba teine turbo TD04HL-XT, T5 B234 mootori nukvõllid (millise täpsemalt mootori omad? kas -93 või ikka 94-) https://www.maptunparts.fi/virityssarja ... 10/at/2018
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#10

Teistes foorumites nagu kiidavad rohkem 875cc, vähem putterdamist vabakäigul ja stabiilsem töö edasi. Tellisin neid ära.

Kuigi St5 jaks - 360Hp ka veel piisab 630cc pihusteid, aga juba teine turbo TD04HL-XT, T5 B234 mootori nukvõllid (millise täpsemalt mootori omad? kas -93 või ikka 94-) https://www.maptunparts.fi/virityssarja ... 10/at/2018

Eriti hea oleks 1994.a + B234i sisselaske nukk ja T5 väljalaske nukk.

http://www.genuinesaab.com/temp/cams.htm

Kus lehelt/poest dekasi vaatad muidu?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

bigger, better, faster, stronger :P

ja seda etanoltšikut saad sa kust?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#12

To: Pootsman esimene post info pihustitest, ise pood http://www.sasautocustoms.co.uk/13-high ... -injectors
To: S9K Ikka faster.... bioetanol https://www.google.com/maps/d/viewer?ms ... mpUsUtjJdk mu lähedal:) lõhnab käivitades hästi :drink:
__In Boost We Trust__
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#13


Eriti hea oleks 1994.a + B234i sisselaske nukk ja T5 väljalaske nukk.




...ja regullitavad nuka hammakad :wise:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

iroman

Härra, kus maale te omadega jõudnud olete?
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#15

D116, kas ostsid pihustid ära?
Dekadele on olemas üsna arvestatav alternatiiv. Boschi EV14 550cc pihustid (neid saab ka 630cc), USAS väga levinud Ford Racing 47lbs pihustid. Trionic Tuning foorumis see suvi/kevad nii Mackan kui SaabNoob neid paigaldanud ja kiidavad. Peaks lihtsam seadistada olema - deadtime sarnasem originaal pihustile, lineaarsemad, kütuse "atomiseeris" võime parem.

630cc - http://www.ebay.com/itm/Bosch-60lb-Ev14 ... 45&vxp=mtr
550cc - http://www.ebay.com/itm/Authentic-Bosch ... df&vxp=mtr

Väga kiidetud Injector Dynamics ja Fuel Injector Clinic kasutavad oma pihustite toorikutena seda sama pihustit.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#16

Yep, ostetud. Esmaspäeval lähevad peale.
Kui Bosch on parem, nagu väidad, miks MapTun ja muud tuunijat kasutavad Siemens toodangut?
630cc vast vähe tuleb edaspidi, etanooli sööb 20-30% rohkem kui bensiini.
D116, kas ostsid pihustid ära?
Dekadele on olemas üsna arvestatav alternatiiv. Boschi EV14 550cc pihustid (neid saab ka 630cc), USAS väga levinud Ford Racing 47lbs pihustid. Trionic Tuning foorumis see suvi/kevad nii Mackan kui SaabNoob neid paigaldanud ja kiidavad. Peaks lihtsam seadistada olema - deadtime sarnasem originaal pihustile, lineaarsemad, kütuse "atomiseeris" võime parem.

630cc - http://www.ebay.com/itm/Bosch-60lb-Ev14 ... 45&vxp=mtr
550cc - http://www.ebay.com/itm/Authentic-Bosch ... df&vxp=mtr

Väga kiidetud Injector Dynamics ja Fuel Injector Clinic kasutavad oma pihustite toorikutena seda sama pihustit.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#17

Kui Bosch on parem, nagu väidad, miks MapTun ja muud tuunijat kasutavad Siemens toodangut?

Rootsi Saabi tuunimis pioneerid tõesti kasutavad Dekasi ja ka Delphi/Lucas ja RC toodangut. Miks see nii on ma ei tea. Bosch EV14 on väga väga hea alternatiiv neile lihtsalt. (kui mitte parem) :)

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 57280ece4b

http://www.trionictuning.com/forum/view ... bosch+ev14

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -Injectors
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#18

1. Bosch pihustil tuleb pistik ümberteha või siis adapter tellida.
2. USA-st peab veel tollile maksta + toimitamine ~1 kuu. Siemensi sain UK-st 4 päevaga ja ilma tollita - EU
__In Boost We Trust__
Vasta