Lammutan siin oma teist 9-5te, seoses sellega on küsimusi tekkinud.
Esiteks märkasin, et juba teisel autol mida lammutan on paariaastase tuulekiti torud, eriti tagasivool läinud jõle pehmeks, milles probleem, lihtsalt materjali viga? Ühele panin originaaltoru tagasi ja timm, pehmeks ei lähe...
Siis eelmist mootorit tehes, läks peaketi pingutil see plastosa katki. Lihtsalt näpuvahel lagunes, tuleks vältida pikaajalist õhukäes olekut, muutub rabedaks ?
Kuna eelmisel mootoril balanssvõllid ja saaled uued läksid, tuli blokist korgid välja võtta. Tagasi pannes, olin tumba ja tihendust vahele ei pannud, mida nüüd teha, mõlemad korgid lekivad, lihtsalt hermeetikuga üritada pealt plaasterdada, või on mõni etem variant?
Kerged küsimused
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
lihtsalt hermeetikuga üritada pealt plaasterdada
Germeetik kindlasti ei aita! Uued korgid, tuleb panna vist. Kuidas Sa neid tervena said välja ja pärast veel tagasi?
"tuulekiti torud" - karteri tuulutus?
__In Boost We Trust__
Uued korgid on soovitus küll jaa.. too hetk tellides mõtlesin et tulevad võllide ja saaledega kaasa aga ei tulnud.. Vanad tulid täitsa lihtsalt välja, seestpoolt ümarmaterjaliga koputasin, nüüd ongi küsimus kas nende korkide pärast on mõtet mootorit maha tõsta, niisama neid küll kätte ei saa... tuulekiti torud jah karterituulutus 

