Tere!
Mootorituli hakkas põlema ja autol kadus minek ära (Limp home).
Läksin remonti, vaadati veakoode -
1. Turbocharger wastegate solenoid A signal too low
2.-5. iga silindri kohta näitas pihusti errorit.
Remondis vahetati ära vastav relee, mis on ühenduses selle wastegate solenoidiga ja samuti viidi uus juhe releest solenoidini.
Pärast seda remonti, oli minek nagu enam vähem, rebis istmesse küll aga u 20 km pärast süttis jälle mootorituli ja auto on uimane nagu enne.
Vahepeal viskab kütusehaisu ja muidu töötab ka minu meelest rikkalt, kuna koha peal seistes on summutiava alt asfaldil niiske plekk, mis aga aurab kiiresti ära, kui auto välja lülitada.
Ühe korra on juhtunud ka massive missfire ehk mootorituli on vilkuma hakanud ja pöörded kõiguvad jms asjad juhtusid, kuni suri (sõidu ajal neutraalile vahetades) välja.
Mis selle probleemi põhjuseks võib olla? kas need errorid on omavahel seotud või eraldiseisvad probleemid?
Auto on 2003. a 1.8t 110kW (B207E mootor)
LAHENDUS:
Viga oli ECU-s.
Lammutusest kasutatud ECU läks 120 € maksma + 20 € Tech 2 kaudu autoga sobitamine (immo). ECU tootekoodi leiab ECU tagant kleepsu pealt, mul oli 55352688. Sama tootekoodiga on ka B207L mootori ECU. Minul uus ECU tuligi B207L mootoriga autolt ja ei tahtnud korralikult tööle hakata aga leidsin lahenduse tarkvara muutmise näol.
Turbocharger wastegate solenoid A low; injector circuit malfunction (LAHENDATUD)
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
peaks siis uuesti veakoodid üle lugema, mootori ja aju vahelist ühendust kontrollima võib olla et on kaabel kusagilt katki või pistik(ud) kehvad
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Tänan vastamast aga veakoodid, mis tagasi tulevad on täpselt samad, nii et pole mootori-ecu vaheline viga, kui sa muidugi seda silmas pidasid.peaks siis uuesti veakoodid üle lugema, mootori ja aju vahelist ühendust kontrollima võib olla et on kaabel kusagilt katki või pistik(ud) kehvad
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui täpselt samad koodid, siis remonditud asjad olid enne ka korras. Ehk ikkagi mootori-aju ühendus, mootori all pidasin silmas kogu majapidamist, mida aju juhib.
Kuna tundub, et turbo klapi ja pihustite töötamise vahel otsest sidet pole, seepärast pakuksin juhtmestiku kala, massiühendusi.
Kuna tundub, et turbo klapi ja pihustite töötamise vahel otsest sidet pole, seepärast pakuksin juhtmestiku kala, massiühendusi.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal