Mannergute mõõduvõtt

Ühised tegemised
Vasta
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1980
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#126

Keegi veel plaanib vaatama minna Tallinnast?
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#127

mul on plaanis 3/4 võistlusest ära vaadata:)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1891
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#128

Ja nii läkski... Olime suuremast ajast pealtvaatajad :( Masin sai nii hea ja uued rehvid pidasid nagu naelutatult ning kõige eelneva tulemusena lahkus mootori ja käigukasti vahelt siduripoiss. Motosport rzk :gun: Egas midagi, plaanis veel see aasta mõned kiiremad ringid teha :drive::drink: Rajal näeme!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#129

Meid tabas SÄSS, siduri äkksurma sündroom. Ilma hoiatamata lõppes ühendus mootori ja kasti vahel. Umbes 5% ulatuses ehk jäi alles.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#130

kurb t6esti, aga noh, mis katki, see järgmine kord uus ja parem. meie pyss pidas kenasti vastu :beer:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7638
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#131

Sai ka sedakorda läbi astutud, alati muidu ise samal ajal kuskil samuti tules olnud. Väga lahe seltskond ja väga head rehvid olid!! Lõpuks jõutakse ikka sinna maale, et hea rehv peab olema, siis saab natukene ka sõita!!

Andke siis teada, mis seal saba andis ja pange alt reguleeritav tross, et seda va vabakäiku kontrollida saaks ;))

samuti meeldisid ilusad kollased veljed!

yellow is custom?? või missee oligi ))))
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1891
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#132

Sai ka sedakorda läbi astutud, alati muidu ise samal ajal kuskil samuti tules olnud. Väga lahe seltskond ja väga head rehvid olid!! Lõpuks jõutakse ikka sinna maale, et hea rehv peab olema, siis saab natukene ka sõita!!

Andke siis teada, mis seal saba andis ja pange alt reguleeritav tross, et seda va vabakäiku kontrollida saaks ;))

samuti meeldisid ilusad kollased veljed!

yellow is custom?? või missee oligi ))))

Yellow means performance!:wise:
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#133

Nice üritus, nagu Wildog suure suuga rääkis kokkutulekul, et õli ja rehvi lõhnad garanteeritud.
Tegin mõned klõpsud ka. Kuigi ma amatöör nii et pildi kvaliteet pole see mis olema peab

pildid
Saku PEOREKKA hooldaja:)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#134

Täname siin ka sponsoried:
*Roomlast geneka eest
*Erx112 velgede eest
*Ivometsa näpu õliseks tegemise eest siduririkke tuvastamisel
Kaaskihutajaid seltskonna eest:)
Kui keegi puudu jäi, siis pistke juurde...
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1980
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#135

Ma tõin õunu :D
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 768
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#136

Nice üritus, nagu Wildog suure suuga rääkis kokkutulekul, et õli ja rehvi lõhnad garanteeritud.
Tegin mõned klõpsud ka. Kuigi ma amatöör nii et pildi kvaliteet pole see mis olema peab

pildid
OT, aga tolle E36 Touringu turuväärtus (Eestis) on küll tublisti üle 700 euro, kui tal just kere väga mäda pole. :)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#137

Ma tõin õunu :D

Nägidsa:) Jäigi keegi välja. Kiidame ka õunatoojat ja eriti kiidaks neid õunu - ammu pole nii häid saanud.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#138

põhimõtteliselt on seal üksikute autode turuväärtus 700€. Vana klassikalist autot, mille mootor ja veermik on tip-top korras (millega saab 350km rajal uhada), all kallid rehvid naljalt 700€ ga ei leia. Juustu autoga saab 2.00 aega sõita :cool: (proovitud ja jube igav oli) .
Võimsust pole kunagi piisavalt
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#139

Esimene kord sai mindud mannerguna peale - all kõige odavamad rehvid, algupärased pidurid jne...
Nüüd on racing vedelikud ja sport klotsid, seekord oli lausa kumho ku rehvid:) Ringiajad on ka paranendud, kuid paraneks kindlasti rohkem harjutades:)

700 on vast tooriku hind, neid töötunde vast sinna juurde ei tohiks lugeda, mis korrastamisele on läinud
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#140

pildid
OT, aga tolle E36 Touringu turuväärtus (Eestis) on küll tublisti üle 700 euro, kui tal just kere väga mäda pole. :)
Eks need kõige odavamad ja lahjemad võivad sinna 700 kanti olla. Ega neid keegi väga ei taha ka, seega pole neid müügiski..:) Mannergusõidule vist 1.8 mootoriga bemm sai, 2.0 enam mitte. Kilovattide ja kaalu suhe läheb lõhki. Aga jah, see on toorik.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#141

Kas mõni atm kastiga ka sõitis. Peaks ka jätgmine kord osalema
http://auto.motors24.ee/vehicles/449046 ... &sort=paid
Saku PEOREKKA hooldaja:)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1891
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#142

Kas mõni atm kastiga ka sõitis. Peaks ka jätgmine kord osalema
http://auto.motors24.ee/vehicles/449046 ... &sort=paid

75kW per tonn peab olema, too vist on turbokas ka...
Mannergute kodulehel on sobivate autode tabel ka üleval, aga see on pigem juhis. Küülik oleks abiks sinna või siis juba sapper :D
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#143

Seal lehel tonnine ilusti olemas, minu mäletamist oli tonnine nõks alla 2tonni.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#144

maks kaal on 1500kg ja max võimsus 75kw tonni kohta:)
Ilmatu suure ja ilmatu raske ameerikalsega peale ei saa:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#145

Kas praegusel ei saa vedrustust paremaks teha? Viggeni juppidega näiteks. Hea kui saaks tehase võimsus numbridki tagasi. Ilmselt dünos on need hetkel väiksemad.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1891
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#146

Kas praegusel ei saa vedrustust paremaks teha? Viggeni juppidega näiteks. Hea kui saaks tehase võimsus numbridki tagasi. Ilmselt dünos on need hetkel väiksemad.

Üldine nõue on: peab kasutama autole tehasest ettenähtud tükke (va pidurid (kettad, klotsid, vedelik vms), väljalase ja filter, ning selle korpus). Samas sama mudeli piires kangem jupp on bolt-on, ega keegi kinni ka võta, jah.

Viggenil 9-5 amordid ja teised vedrud, kui tava 900 või 9-3
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 768
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#147

Ringiajad on ka paranendud, kuid paraneks kindlasti rohkem harjutades:)
Mis see ringiaeg siis praeguseks teil on?
Ja kui palju uute rehvide ja piduritega parandasite?
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#148

1:46 oli hetkel ringiaeg.
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 758
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#149

Seal lehel tonnine ilusti olemas, minu mäletamist oli tonnine nõks alla 2tonni.

ka tonnise puhul mahub Kg / Kw reeglitesse ainult 2.0 vabalthingav.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#150

Tonnise vedrustus on ilmselt päris pläust võrreldes 900-ga? Hea kui saaks niipaljugi, et ta kurvis väga ei kalduks.
Vasta