Mannergute mõõduvõtt
mul on plaanis 3/4 võistlusest ära vaadata:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ja nii läkski... Olime suuremast ajast pealtvaatajad Masin sai nii hea ja uued rehvid pidasid nagu naelutatult ning kõige eelneva tulemusena lahkus mootori ja käigukasti vahelt siduripoiss. Motosport rzk Egas midagi, plaanis veel see aasta mõned kiiremad ringid teha :drink: Rajal näeme!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7638
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Sai ka sedakorda läbi astutud, alati muidu ise samal ajal kuskil samuti tules olnud. Väga lahe seltskond ja väga head rehvid olid!! Lõpuks jõutakse ikka sinna maale, et hea rehv peab olema, siis saab natukene ka sõita!!
Andke siis teada, mis seal saba andis ja pange alt reguleeritav tross, et seda va vabakäiku kontrollida saaks )
samuti meeldisid ilusad kollased veljed!
yellow is custom?? või missee oligi ))))
Andke siis teada, mis seal saba andis ja pange alt reguleeritav tross, et seda va vabakäiku kontrollida saaks )
samuti meeldisid ilusad kollased veljed!
yellow is custom?? või missee oligi ))))
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Sai ka sedakorda läbi astutud, alati muidu ise samal ajal kuskil samuti tules olnud. Väga lahe seltskond ja väga head rehvid olid!! Lõpuks jõutakse ikka sinna maale, et hea rehv peab olema, siis saab natukene ka sõita!!
Andke siis teada, mis seal saba andis ja pange alt reguleeritav tross, et seda va vabakäiku kontrollida saaks )
samuti meeldisid ilusad kollased veljed!
yellow is custom?? või missee oligi ))))
Yellow means performance!:wise:
Täname siin ka sponsoried:
*Roomlast geneka eest
*Erx112 velgede eest
*Ivometsa näpu õliseks tegemise eest siduririkke tuvastamisel
Kaaskihutajaid seltskonna eest:)
Kui keegi puudu jäi, siis pistke juurde...
*Roomlast geneka eest
*Erx112 velgede eest
*Ivometsa näpu õliseks tegemise eest siduririkke tuvastamisel
Kaaskihutajaid seltskonna eest:)
Kui keegi puudu jäi, siis pistke juurde...
OT, aga tolle E36 Touringu turuväärtus (Eestis) on küll tublisti üle 700 euro, kui tal just kere väga mäda pole.Nice üritus, nagu Wildog suure suuga rääkis kokkutulekul, et õli ja rehvi lõhnad garanteeritud.
Tegin mõned klõpsud ka. Kuigi ma amatöör nii et pildi kvaliteet pole see mis olema peab
pildid
Ma tõin õunu
Nägidsa:) Jäigi keegi välja. Kiidame ka õunatoojat ja eriti kiidaks neid õunu - ammu pole nii häid saanud.
põhimõtteliselt on seal üksikute autode turuväärtus 700€. Vana klassikalist autot, mille mootor ja veermik on tip-top korras (millega saab 350km rajal uhada), all kallid rehvid naljalt 700€ ga ei leia. Juustu autoga saab 2.00 aega sõita (proovitud ja jube igav oli) .
Võimsust pole kunagi piisavalt
Esimene kord sai mindud mannerguna peale - all kõige odavamad rehvid, algupärased pidurid jne...
Nüüd on racing vedelikud ja sport klotsid, seekord oli lausa kumho ku rehvid:) Ringiajad on ka paranendud, kuid paraneks kindlasti rohkem harjutades:)
700 on vast tooriku hind, neid töötunde vast sinna juurde ei tohiks lugeda, mis korrastamisele on läinud
Nüüd on racing vedelikud ja sport klotsid, seekord oli lausa kumho ku rehvid:) Ringiajad on ka paranendud, kuid paraneks kindlasti rohkem harjutades:)
700 on vast tooriku hind, neid töötunde vast sinna juurde ei tohiks lugeda, mis korrastamisele on läinud
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eks need kõige odavamad ja lahjemad võivad sinna 700 kanti olla. Ega neid keegi väga ei taha ka, seega pole neid müügiski.. Mannergusõidule vist 1.8 mootoriga bemm sai, 2.0 enam mitte. Kilovattide ja kaalu suhe läheb lõhki. Aga jah, see on toorik.pildid
OT, aga tolle E36 Touringu turuväärtus (Eestis) on küll tublisti üle 700 euro, kui tal just kere väga mäda pole.
Kas mõni atm kastiga ka sõitis. Peaks ka jätgmine kord osalema
http://auto.motors24.ee/vehicles/449046 ... &sort=paid
http://auto.motors24.ee/vehicles/449046 ... &sort=paid
Saku PEOREKKA hooldaja:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kas mõni atm kastiga ka sõitis. Peaks ka jätgmine kord osalema
http://auto.motors24.ee/vehicles/449046 ... &sort=paid
75kW per tonn peab olema, too vist on turbokas ka...
Mannergute kodulehel on sobivate autode tabel ka üleval, aga see on pigem juhis. Küülik oleks abiks sinna või siis juba sapper
maks kaal on 1500kg ja max võimsus 75kw tonni kohta:)
Ilmatu suure ja ilmatu raske ameerikalsega peale ei saa:)
Ilmatu suure ja ilmatu raske ameerikalsega peale ei saa:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kas praegusel ei saa vedrustust paremaks teha? Viggeni juppidega näiteks. Hea kui saaks tehase võimsus numbridki tagasi. Ilmselt dünos on need hetkel väiksemad.
Üldine nõue on: peab kasutama autole tehasest ettenähtud tükke (va pidurid (kettad, klotsid, vedelik vms), väljalase ja filter, ning selle korpus). Samas sama mudeli piires kangem jupp on bolt-on, ega keegi kinni ka võta, jah.
Viggenil 9-5 amordid ja teised vedrud, kui tava 900 või 9-3
1:46 oli hetkel ringiaeg.