Homme taas Läti Rally 2015 starti.
Tuleb nädalavahetus, kus 3 päeva jooksul saab sõita rallit pikkusega üle 500 km, millest pool on kiiruskatseid.
Tänase seisuga peaks masin korras olema. tee mis tahad aga vana masin vajab pidevalt hoolt, et sellele valule vastu panna, mida ta läbi elama peab! Siiani ennast tublilt näitanud.
Tehtud töödest sai vahetatud veepump ja järgmisl päeval taas. Uus ei pruugi olla tänapäeval enam töökorras!

samuti sai omatehtud hammasrattale mõned keermestatud avad tehtud ja poldid sisse liimiga keeratud, et hammasvöö peal liikuma ei hakkaks. raudhambad juba sees üle 6000 km.
Lisaks sai masin taas kenad kollased veljed ja mõnusad lamellrehvid.
Nüüd peaks küll rehvide valikut piisavalt olema ,)
Õhtul veel proovin bikernieki rada koos kõikide peale- ja mahasõitudega ja metsateedega pähe õppida, sest esimene katse on seal ja pikkuseks 25 km. Mullu oli sõitmine täiesti nagu udus, kus vaid spidomeeter, mis sadu meetreid luges ja kell... nüüd natukene täpsem meetrilugeja, samas kruusal on rattad niipalju õhus, et testikatsel tuli üht teed kahtepidi sõites 1.38 km peale eksimust juba 40 meetrit , kui veidi kiiremini sõitsin. aga püüame arvestada sellega.
Ning ostsin esituledesse ka kallimad pirnid, mis lausa 130 % rohkem valgust pidid andma. hind oli lisatulede sees kasutavatest hiinlastest 550% kallim, aga hiinlased tunduvad isegi valgemad.