Juba pikemat aega on selline veider juhus, et Tartus kui alt üles Riia mäkke kruiisiga 50km/h sõita siis kiiruse langedes hakkab käiku alla võtma, et kiirus ei langeks ja kui kiirus on jälle sobilik siis võtab käigu üles ja siis ta seal veiderdab niikaua kui taaskord tasane maa tuleb...
Tahtsin uurida, et kuidas automaatkasti õpetada edasi liikuma nii, nagu sõidustiil on kujunenud - pean silmas käiguvahetuse hetki sõltuvalt kiirusest ja pööretest?! Näiteks kolmanda käigu vahemik on 40-55 ja neljanda vahemik 55-70!
Kas peab techiga midagi ära nullima ja siis alustama õpetamisega või mismoodi see asi praktikas täpsemalt välja võiks näha?
Võimalik, et kusagil on ka eriline õpetus selle jaoks, et näiteks esimene käik manuaalselt sisse ja siis kiirendus vastavalt vaikselt või kiiresti 30-ni ja siis teine käik sisse 2300 pöörde juures...jne

thnks
