Aeglane nagu tigu ei ole - klassikud ju kerged masinad ja sussi saad ikka sahistada, kui väga tahad. Aga turbokas on ikka turbokas - korra sõitnud, siis tagasi minna ei saa ja sellise raha eest ma vabalthingavat ei ostaks.
No andke abi, sellise masina juures ei arutata aeglane jne. Vaadake mis seisundis asi on, hea omaniku käes on see praktiliselt auto terveks eluks ja kui ikka ilge vaev on siis riku ära ja pane turbokas peale .
hind on suur aga tegelikult on masin seda väärt.
Arutatakse ikka. Kõik aspektid on tähtsad ja eriti oluline on, mida uus omanik ootab/otsib ja kuidas seda autot edaspidi kasutama hakatakse. Sellest viimasest sõltub kõige rohkem ja saab ka selgeks, kas hind on väärt masinat või mitte potentsiaalse ostja jaoks.
Ja kuna küsiti, et kas on tigu, siis minek on antud hetkel ikkagi natukenegi kõnealune küsimus.
Kui asi jääb liiga aeglaseks, saab alati kahekarpaliseks teha, saab veidikene vurtsu juurde kruttida. Tänapäevaste ökoliikuritega on vabalthingavad klassikud suht tasavägised. igapäevaselt on klassikuga ka täitsa mõnus sõita. kere olukord määrab kas hind on õiglane või ei.
Lähen autot vaatama, kui meeldib, ostan ära. Loodan, et auto on sama hea kui piltidel.
Info Rootsi registrist:
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: LCD268
Fabrikat: SAAB 900 GL-5CK-CM5
Typ:
Färg: VIT Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1983 Fordonsslagsklass: I
Identifieringsnummer: AG51S3D6005954
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Fordonskategori EU: M1
Senaste EU-regbevis del 1: 2015-10-01
Senaste EU-regbevis del 2: 2015-10-01
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2015-09-02)
Tillfällig registrering: Nej
Antal ägare: 11 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 1983-10-26
I trafik första gången (vanligen i utlandet): Import/införsel: Nej
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Skatteuppgifter
Fordonsskattepliktigt: Nej Användningsförbud: Nej
Trängselskattepliktigt: Ja
Årsskatt, kr:
Återbetalning vid avställning, kr: 0
Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Debiterad avgift, kr: 0
Betalningsmånad/er:
Förfallen fordonsskatt/avgift, kr: 0
Vägtrafikregisteravgift: 60 kr ska betalas samtidigt med årsskatten.
Kere, kere, kere ja veelkord kere... kui kere on korras ja ussi ei ole, siis on suht savi, kas seal on T või mitte. Selle T sinna saamine on odavam, kui kere (lõputu) lappimine.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Foorumit läbi tuhnides leidsin jah, aga üks on 3200€ ja teine 4500€. Budget on paigas ja "laenumees" ma ka ei ole.
Kuna hetkel garaazis 3 mootorrattast, neist 1 on bike, siis ma väga kiiruseid taga ei aja, ringrajal või männikul saab end ära rahuldada. Vahelduseks on tore rahulikult linnast välja "roomata".
Auto sai üle vaadatud ja proovisõit sai ka tehtud.
Kahjuks jäi auto ostmata.
Tagumises paremas rattakoopas oli poole rusikasuurune auk.
Mootorijahutuse ventilaator oli lühises, töötas isegi siis kui süüde väljas. Selleks et ventilaator välja lülituks oli vaja aku maha võtta.
Kiirendamisel kipub natukene turtsuma, eriti oli tunda teise käiguga.
Kui need vead sind minema peletavad klassiku juures, otsid valet autot
Radiaatori termolüliti maksab 15 € http://shop.speedparts.se/sv/prod/900-7 ... 08671.html
Kuna tegemist ilmselt pikalt sõitmata masinaga, võib karpa vajada väikest nokitsemist. Alustades ATF õli olemasolu kontrollist pealmises kambris, vaakumlekked etc. Vb ka kummimembraani vahetus. Teine 15 €.
Kindlasti see rusikasuurune auk koopas pole viimane asi, mis kere puhul tööd vajab, on sellegi remont odav, kuna värvimist ei vaja.
Tähtsamad kohad on ikkagi ukseääred, õõtsakinnitused, kapoti ülemises servad, tagaluugi alumine serv, lävepaku nurgad kerepool, pagass seest vasakus nurgas.
Tubli, et vähemalt vaatama läksid tõepoolest. Lihtsalt ootused-lootused ei läinud kokku. Nagu eelnev kirjutas on see kõik kökimöki; kui muud asjad ok on.
Samas kui seal on juba auk, siis on neid ka mujal see on ka selge.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.