Hei.
Olen alati olnud Rootsi autode fänn ja lõpuks sai hoovipeale toodud ka Saab. Auto kuulutuse leidsin siit foorumist ning mõtlesin, et teen ise ka teema siia.
Nüüd 1,5 kuud vuratud ja endiselt rahul...sõidab , pidurdab ja sidurdab nagu peab. Eelmine omanik oli enne müüki generaatori remontinud ja uue aku ostnud, uued olid ka tagumised kettad klotsid ja üks tagumine support.
Eriti meeldis, et kõik mis auto küljes töötab nagu peab eks see saigi ostul otsustavaks.
Et kõik oleks ikka täitsa tip-top sai Saabiantis uue aasta algul kohe aeg pandud ja vahetusse läks:
Ketikomplekt (kostus õrna kõrinat )
Termostaat (sooja andis ikka vähe- nüüd ikka rootsi auto vääriline)
Veepump (laager olevat läbi olnud)
Karterituulutuse voolik
Plokikaane ja kollektori vaheline tihend
Plokikaanetihend
Õli ja õlifilter
Pidurivedelik ja jahutusvedelik
Tööga olen rahul ja arve oli ka muidugi vastav kuid nüüd võib rahumeeli kõik hobused valla lasta. Läbisõid hetkel 235300 km ja loodan koguda neid murevabalt tulevikus juurde.
https://onedrive.live.com/?authkey=%21A ... 58&o=OneUp
https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... hoto%2cjpg
Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw
Tänud heade soovide eest. Auto on jah kasutaja "valka" endine masin... Tunnistan ennast süüdi ka klubisümboolika kasutamisel....klubi liige veel ei ole....Tunne on selline, et viimane Saab see kindlasti mul olema ei saa
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw
Nii nii. kevad käes ja uued suvepapud alla keeratud... tegelikult juba nädal tagasi.
Üks asi mind natuke häirib on saabi liiga vedel sõidukindlus ja uued madalad rehvid pole seda palju parandanud.
Pole veel veermikku jõudnud üle lasta vaadata aga samas midagi ei kolise ka. Olen vaadanud madalduskomplekte. Mida arvata? Kas tasub tellida?..... Silma hakkas midagi sellist
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=4381
https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... hoto%2cjpg
Üks asi mind natuke häirib on saabi liiga vedel sõidukindlus ja uued madalad rehvid pole seda palju parandanud.
Pole veel veermikku jõudnud üle lasta vaadata aga samas midagi ei kolise ka. Olen vaadanud madalduskomplekte. Mida arvata? Kas tasub tellida?..... Silma hakkas midagi sellist
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=4381
https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... hoto%2cjpg
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
9-3 parandus komplekt:
powerflex puksid tagasillale jaaaa suurem stabikavarras
ees roolilatile kas powerflex puksid või päris jäik ühendus kerega (viggen rescue kit).
Juhul kui neid asju pole veel tehtud.
Ma just hiljuti paigaldasin ühele kohalikule 9-3ele täis ringi powerflexi pukse. Too peaks nüüd veel omale suuremad veljed panema, siis peaks täitsa hea olema.
Need bilsteinid koos vedrudega on küll kindlasti väga hea asi Madaldusvedru on alati jäigem.
powerflex puksid tagasillale jaaaa suurem stabikavarras
ees roolilatile kas powerflex puksid või päris jäik ühendus kerega (viggen rescue kit).
Juhul kui neid asju pole veel tehtud.
Ma just hiljuti paigaldasin ühele kohalikule 9-3ele täis ringi powerflexi pukse. Too peaks nüüd veel omale suuremad veljed panema, siis peaks täitsa hea olema.
Need bilsteinid koos vedrudega on küll kindlasti väga hea asi Madaldusvedru on alati jäigem.
Madaldusvedru+powerflex+kollased KONI amordid minu jaoks ennast ei õigustanud. Aga puhtalt seetõttu, et sõidan kruusa ja künklikke asfaltteid. Liiga jäik oli ja ebamugav Läänemaa teede jaoks.
Samas igatsen kurvilistel teedel natukene rohkema stabiilsuse järgi, mis see kõik pakkus. Et kui head teed on, siis kurvides ülimõnus ja soovitan soojalt.
Aga noh, sai järgi proovitud vähemalt. Kui oleks teed paremad, paneks alla tagasi. Hetkel sitsivad riiulis, kui kellelgi neid võiks vaja olla.
Samas igatsen kurvilistel teedel natukene rohkema stabiilsuse järgi, mis see kõik pakkus. Et kui head teed on, siis kurvides ülimõnus ja soovitan soojalt.
Aga noh, sai järgi proovitud vähemalt. Kui oleks teed paremad, paneks alla tagasi. Hetkel sitsivad riiulis, kui kellelgi neid võiks vaja olla.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw
Mõtlesin seda asja ja hetkel ei võta seda tööd ette... üheltpoolt juba harjunud sellega ja teisalt kummitavad väikesed probleemid. Nimelt avastasin, et kui kliima järgi tuleb või kohalt minnes pöörded kukuvad siis vilgub õlikann. Selline pöörete lühiajaline kõikumine ei tohiks õlirõhku niipalju küll langetada. Tühikäigul kõik ok. Ise kahjuks sõidan Eestist ära aga tagasitulles peab kindlasti käsile võtma... või oskab keegi pakkuda millest alustada.
Aprillis sai ülevaatus tehtud... sesosas kõik tip-top
LS hetkel 240900 km
Aprillis sai ülevaatus tehtud... sesosas kõik tip-top
LS hetkel 240900 km
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw
Nüüd siis sain aega ja mõõtsin manuaalselt rõhu ära. Soojalt tühikäigul oli 1,8 ja 2000 pöördega 3,6. Enne seda sai käidud töökojas kus mulle väideti, et auto mootor ära hooratud ja tühikäigul vaid 0,7 rõhk. Sai siis tellidud filtrile vahetükk ja kell järgi. Endal hea tunne kui silm sellel peal. Nüüd kahtlustaks rõhuandurit, miks ta muidu vilgub mul vahest?
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYLUi1am8vxWmlSXg
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYMThseUKq53j_Rrw
Lisaks siis muidugi õli+filter
Vahetasin ka mootori õhufiltri ja salongi oma samuti
Prooviks panin ka ralliauto õli, siis kuumalt määrib ehk paremini.
LS 243400 km
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYLUi1am8vxWmlSXg
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYMThseUKq53j_Rrw
Lisaks siis muidugi õli+filter
Vahetasin ka mootori õhufiltri ja salongi oma samuti
Prooviks panin ka ralliauto õli, siis kuumalt määrib ehk paremini.
LS 243400 km
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw
Sai sealt tellitud
http://shop.speedparts.se/en/prod/acces ... 30150.html
Ülejäänud jubinad Hydroscand
Plaan oligi, et teeb välbad kuskil 8000 km, Diisel volvos olen kasutanud Liqui Moly õlisid, hetkel oli kiiresti vaja ja see oli ka kohe riiulist võtta.
http://shop.speedparts.se/en/prod/acces ... 30150.html
Ülejäänud jubinad Hydroscand
Plaan oligi, et teeb välbad kuskil 8000 km, Diisel volvos olen kasutanud Liqui Moly õlisid, hetkel oli kiiresti vaja ja see oli ka kohe riiulist võtta.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw
Täna lammutasin natuke ja sain õliradika kenasti kätte. Torud tulid hästi välja ja leidsin ka täpse lekkekoha. kunagi on saanud radikas kas väikse kõksu või midagi mis on muljunud selle vastu raami. Ja vibraga on ühe koha läbi kulutanud. Äkki saaks seda isegi parandada. Küsisin uue pakkumis ja hinnaks 280 eurot .
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYQZuY0TgwP9uXtUA
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYO7HlUbxU-YoM_fA
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYQZuY0TgwP9uXtUA
https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYO7HlUbxU-YoM_fA
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw
Auto tegelt juba ammu koos, paikasin selle koha ära... jäi täitsa pidama. Sain mingit rohelist liimi ja siis soovitati veel vedelat metalli peale tugevduseks.
Küsimus veel selline, kuidas ma saan kindlaks teha, et autole paigaltatud mootorituuning... Kas see ainult tarkvaraline teema?
Küsimus veel selline, kuidas ma saan kindlaks teha, et autole paigaltatud mootorituuning... Kas see ainult tarkvaraline teema?