Kui gaasipedaal ei reageeri justkui (gaas põhjas asendiga pöörded tõusevad aeglaselt ja üle 1500 ei lähegi üldse) või siis reageerib viivitusega( hakkab toimima peale mõningast mootori töötamist), siis leebem variant on gaasipedaali anduri rike. Sitem variant on pumba aju suremine.
Avastasin et püsikiirusehoidja ka ei tööta. Siis on suurem tõenäosus, et asendiandur ?
Käisin ka diagnostikas. Andis kolme viga: MAP, EGR ja õhulugeja. Samas neid ma kookisin kõiki ükshaaval lahti kui mootor töötas. Arvan et vead olid sellest .
Püsikas ei töötagi, kui mootor limp modes on. Kui veakoodid ära kustutati, kustus mootori tuli ka ära?
Kui mitte, pidi üks kood ju alles jääma, selle järgi otsidki. Tõenäoliselt ikkagi siis egr jamab, võta tee puhtaks, suht lihtne töö....
Ilmselt algselt hakkas tuli põlema EGRi pärast. Selle ma tegin puhtaks, aga siis sain lollusega hakkama ja panin õhulugeja tagurpidi külge.
Piinlik aga õpetlik