Koha peal hakkab salongi külma ajama sellepärast, et stangealune läheb soojaks ja välistemperatuur tõuseb seal piisavalt kõrgele. Andur arvab, et väljas on hirmus palav ja ongi valmis.
Aga see sõidu ajal vaikselt jahedamaks minek, seda ei oska seletada. Seda teeb minu oma ka. Kuigi mitte väga agressiivselt, kuhugi max asendisse pole vaja olnud kunagi lükata, piisab 1-2 kraadi lisamisest tavaliselt.
Vahetasin hiljuti omal selle ACC ploki, poolenisti profülaktika mõttes ja osa tulukesi ei töödanud korralikult jms... ja kahel plokil on absoluutselt erinev lähenemine asjale..

Vana kukkus peale käivitamist kohe uhama, teine ootab, kuni mootor on mingi temperatuuri saavutanud. Sealjuures on tunne, et tänu sellele läheb ka mootor kiiremini soojaks, sest salongisoojendus ei kisu kõike sooja ära sealt.
Üks tähelepanek veel. Kui salongitemperatuuri andurilt vool tagant ära kaob, lülitub kont välja ja hakkab sooja puhuma..

Mul on kusagil armatuuris mingi külmakas või muidu paha kontakt, vahel kaob poole näidikuploki elekter, temp ja bensunäidik kukuvad nulli jms. Siis jääb ka see andur vait. Koputan vastu näidikuplokki, elekter taastub ja kliima hakkab jälle külma puhuma..
