saab 9-7x - õnnelikult lõppenud fleim Timutit ja Hypnootiku vahel

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
hypnootik
Postitusi: 9
Liitunud: E Apr 24, 2006 10:52
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: ptrt
No-noh.. et kohe "tilganäppijad ja egoupitajad"? Kas need natuke liiga kõvad sõnad ei ole, eriti veel müügimehelt, eriti veel üht teatavat marki müüvalt müügimehelt ühes teatavas foorumis??

Lihtsalt proovisin läheneda kalli kibestunud kodaniku enda kõnepruugiga.

Nagu ütlesin ka ennem, et ilusale küsimusele saab alati ilusa vastuse.
Igatahes leian, et inimesed võiksid üksteisesse lugupidavamalt suhtuda.
Ega teenindaja ei ole töövormis olles prügikast kuhu igaüks võib tatistada.
Mina pean kõikidest inimestest lugu (klient või mitte klient) ning katsun alati kõigepealt läheneda ka lugupidavalt.

Nüüd ootaks ka mõne VM-is käinud Saabifänni kiidusõnu :)
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#27

Üks OT retooriline küsimus: huvitav, kui palju peaks ühe auto eest maksma, et selle kvaliteetsena saaks? :freak:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#28

Pean timutit-iga nõustuma, et siit-sealt on nii 1 kui teine asi kõver aga kardan, et timutiti kriitiline tähelepanu oli suunatud justnimelt Saabile. Sarnaseid vigu leiab ka teiste sama hinnaklassi masinate puhul.

Miks peame alati midagi teistega võrdlema. Enamus meist ei sõida teiste autodega vaid ikka fännavad Saabi ja kui Motorexil oleval autol (Saabil) on midagi jama ning näeb kahtlane välja siis paratamatult tuleb häält tõsta. Eriti kui on tegemist uue mudeliga. Näiteks minule kui tõelisele fännile ei meeldi uue 9-5 sisu. Esiteks nuppe on liiga vähe. Ei teki niiöelda õiget Saabi fiilingut. Ja mis kuradi pull nende mootoritega on. Mingid 1.8 liitrised. Milleks sellist jama vaja on? Krt kui see mark ka käest ära läheb siis on küll maailm hukas. (kellel on, kellel ei ole)

Lõpetuseks: Kõige ilusam mudel oli teil (VM) 9-3 cabrio. See oli päris hea.
hypnootik
Postitusi: 9
Liitunud: E Apr 24, 2006 10:52
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: MadMan
Üks OT retooriline küsimus: huvitav, kui palju peaks ühe auto eest maksma, et selle kvaliteetsena saaks? :freak:

Teate mis. Teen ettepaneku, et võtate kõige suuremad huvilised kokku ja moodustate nendest näiteks esindusgrupi kellega lepime 9-7 :drive: aja kokku. Teeme koos autoga ühe tiiru. Vaatame seest ja väljast ning lõpuks teeme kõik omad järeldused.

Õnneks on maailm nii värviküllane ja ka 9-7-t on võimalik vaadate mitme nurga alt.
hypnootik
Postitusi: 9
Liitunud: E Apr 24, 2006 10:52
Asukoht:
Auto:

#30

Nojah - eks ole ju õige ütlemine, et ilu on vaataja silmis.
Salongi külastjate puhul olen märganud, et uue 9-5-e puhul jagunevad arvamused täpselt kaheks.

Kõige meeldivam oleks kui saaks mõlemat varianti, nii uut kui vana. Aga sedasi läheks tehas tõenäoliselt peagi pankrotti. :)
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: hypnootik
Lihtsalt proovisin läheneda kalli kibestunud kodaniku enda kõnepruugiga.
Kellele Sa enda arvates niimoodi läheneda üritad? Arvad et me hakkame nüüd 9-7X-i kohe palavalt armastama, kui Sa selle õnnetu rondi (mille kohta minu oma täiesti subjektiivne arvamus järjest hullemaks muutub, natuke ka sellepärast et seda autot selliste võtetega paremaks teha üritatakse) kohta sitasti ütleja enda arust "samal tasemel" paika suutsid panna? Teema on 9-7X-st, räägime autost, mitte timutit'st. Põhimõtteliselt Sa ei vaielnud ju tema poolt toodud faktidele vastu..?
Algselt postitas: hypnootik
Nagu ütlesin ka ennem, et ilusale küsimusele saab alati ilusa vastuse.
Igatahes leian, et inimesed võiksid üksteisesse lugupidavamalt suhtuda.
Ega teenindaja ei ole töövormis olles prügikast kuhu igaüks võib tatistada.
Mina pean kõikidest inimestest lugu (klient või mitte klient) ning katsun alati kõigepealt läheneda ka lugupidavalt.
Kaunis.. Et siis, "mina ei alustanud, tema tegi esimesena". Johhaidii, lasteaed, kasvage suureks..

Meie ei olnud teie kahe arvamustevahetuse juures, aga siin foorumis olid alustaja paraku Sina, timutit kajastas oma postituses ainult autot ja üht umbisikulist müügimeest, kellega tema oma subjektiivses lähenemises rahul ei olnud, isiklikuks pöörasid selle asja aga juba Sina ja personaalselt mulle jättis see igatahes väga halva mulje.
Algselt postitas: hypnootik
Nüüd ootaks ka mõne VM-is käinud Saabifänni kiidusõnu :)
Siin ei ole tellimuskeskus ega teenindusasutus, nii kiitust kui laitust jagatakse üldjuhul ainult konkreetsete asjade eest. Kui vaevud foorumit lugema, siis on siin nii mitmelgi pool Vikingi kohta kiitvalt öeldud. Natuke ka laitvalt. Asja eest.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#32

Rebjata, davaite zhit druzhno...

aga. Olles kokku puutunud servast nii mõningate uute maasturitega, siis paraku ongi kõik sellised saastad, et nutt tuleb peale.
Näiteks, x5'e v8 mootoril klapikambrikaane tihendi suremise lugu,
Näiteks, nissan navara koostekvaliteet;
Näiteks, range roveri elektri ja õhujamad;
Näiteks, landcruiseri aku tühjenemise anomaaliad;
näiteks..näiteks, näiteks.
Ei ole need asjad siin ilmas nii ükskahesed.. kui inimene ostab autot hinnaklassiga üle 500keegu, siis paraku mängivad rolli hoopis muud tegurid, kui koostekvaliteet... ikka need emotsionaalsed pooled on olulisemad..

Edit, ja kui kasutatud 9-7 hind ükskord sinna 300k kanti jõudmas on ja tehasest ka asine diisel (6.5 ntx ) aiste vahele pannakse, siis ma ka võtan ühe.
hypnootik
Postitusi: 9
Liitunud: E Apr 24, 2006 10:52
Asukoht:
Auto:

#33

Kusjuures vastab tõele, et autoost on suures osas emotsionaalne ost. Eriti veel kui rahakott eriti paks on.

Loomulikult mõjutavad seda emotsionaalset otsust kõik esilekerkivad head ja vead.

Pean ütlema 9-7 kaitseks, et kuigi ta tõesti on natuke võib ütelda, et lohakalt kokku pandud siis tehnilise poole pealt paistab ta hoopiski kangemast puust olevat.

Ja ega tema eelkäiale Trail Blazer -ile pole ju tehnilises osas ka suurt midagi ette heita.

Aga ma saan ka aru, et tõelisele Saabi armastajale pole ta just eriti meeltmööda aparaat. Rootslased pidid lausa vihkama teist.

Ise nimetan teda Saabi faceliftitud Trail Blazeriks. :)
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#34

ma võtaks selle asja kokku ja loodame et osapooled teevad omad järeldused ja kaklema just ei lähe.
Olen ise ehitanud päris mitmel motorexil erinevatele firmadele nende bokse. See aasta oli see mazda/jaguar/land rover. Olen näinud kuidas ja mismoodi valmistatakse ette näituse autod. VM oleks võinud võib olla rohkem vaadata ja valida, peale puhtaks pesemise ja vahatamise, et milline auto välja näeb. Mujal maailmas ehitatakse ainult näituste jaoks autosid, mis on puhas käsitöö ja nii mõnelgi pole kunagi õli ega bensiini sees olnud, aga kõik luugid ja uksed on ühe vahega - käi ja mõõda suppleriga üle. Ju on sellised autod lihtsalt kallid siia tuua, aga seepärast on vaja nendega just hoolikam olla.
Timutit muidugi oli ehk liiga irooniline - selliseid ninatarku ja iroonitsejaid ja iseteadjaid on messidel tonnide kaupa. No offence aga sellised märkused on suhteliselt kohatud "uhkeldamise laatadel". See et tegelikult olid ka sellised vead autol küljes siis oleks võinud just nende vigade kohta küsida, mitte hakata arvama et tegelikult on üleslöödud masin näitusele veetud. Timutit, sa ju tegelikult ei uskunud seda???

Ühesõnaga tunudb mulle lihtsalt ülespuhutud fleim ja keegi võttis midagi südamesse. Saage üle ja minge sõitke 5,3 liitrise 9-7ga ja tundke mõnu vabalthingavast laksust selga :)
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#35

ma olen Chopy-ga nõus..tundke elust rõõmu..minge tehke oma kallimaga üks tiir ümber linna ja korras..:drive:.. aga nagu öeldakse tegijal juhtub ka mõndagi :eureka:
Fly High!
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#36

Hea meel on,et mees ise ka loeb ja kirjutab.
Ma ei hakka siia mingeid tsitaate noppima.Lugeda oskavad kõik.
Mul on mingi sümpaatia ja huvi margi SAAB vastu.Ma asrvan,et Eestis ei ole kellegil nii suurt Saabihunnikut,kui mul.Mis on küll lammutamiseks.Siit tekkis ka mu huvi,et miks on näitusel 860000.- kroonine kõver auto.Mu töö seisneb autodega kokkupuutumises ja ma suudan sellised defektid vähemalt 5 meetri pealt ära näha.Ja kelle käest,siis küsida,kui mitte Vm mehe käest.Sina aga ütlesi,et avariilisi messile ei too keegi ja kõndisid minema ja kurtma oma naiskaaslasele,et üks loll ajas rumalat juttu.Ja ma olin sunnitud seda aga pealt kuulma,sest olidvaid paaari meetri kaugusel.Ma liginesin teile mõlemale.Kuna nägin,et sinust suhtlejat pole,proovisin naiselt sama küsida,siis segasid sa vahele jälle oma jutuga,et siia avariilisi ei tooda.Mida mul sellistega üldse rääkida.
Mu tuju oli normaalne.Mu diktsioon selge.Jutt oli lühike ja konkreetne.
JA SINA TULED NÜÜD SIIN RÄÄKIMA MU EMTSIOONIDEST,MIS OLNUD,TULNUD JA VEEL TULEVAD.MU KÕRGEST ENESEHINNANGUST.MU SUHTEST ÜLEMUSEGA(KEDA MUL POLE).MU SUHTEST OMA LASTE JA NAISEGA,KEDA AHISTAN.
Kas Sa oled debiilik või?Kas Sind viidi püssiga ähvardades sinna Motorexile või?Kui ei,siis teeninda inimesi ja teeni omale kopikas ära ja vasta küsimustele,mida Su käest küsitakse.Kui ei sobi töö,kus peab teiste inimestega kohtuma ja suhtlema,siis valiendale koht,kus ainult enda nägu saad vaadata.
Küsisin igaks juhuks praegu naiselt üle,kellega ma koos Motorexil olin,et kas mu käitimine ei olnud kuidagi halb.ta ütles ka,et olin viiskas.
Mul tuleb see venelaste jutt vägisi meelde-PROTIV LOMA NET PRIOMA.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#37

Nüüd ma lugesin veidi koostekvaliteedi ja arvamusi maasturite kohta.Kõikidel autodel on mingeid vigu,nagu epsum luges.Aga see koosteksvaliteet ei ole omale klassile sobiv.See ei ole mingi jupsiv aku,jne.See on terve kontsepsiooni kehv sooritus.Ma ei tea sellest tehnikast midagi ja ei oska kaasa rääkida.Aga see putka teostus on masendav.Maasturitest on ainult osaliselt alumiiniumist plekiga Land Rover robustne.Ka G klassi mers ei ole kõige perfektsem(ta on ikkagi tõeline maastur,millel on vahest hulka luksust külge riputatud).Tänavasõidu suunitlusega suured neliveolised on ikkagi koostekvaliteedilt samal tasemelel nelja,kahe ja viieukselistega.Saab ei ole eriti kehv just siiani selles osas eriti olnud(võib-olla pisut omapärasem-näolisem).Loogiliselt oleks sama kvaliteeti ka 9-7-lt oodanud.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#38

tähendab. Võtaks nüüd ka sõna. Lõpetage palun see sitaloopimine ära. See ei ole ilus.

VM kaitseks peab ütlema, et nende müügimeeste suhtumine, kes just seal uute autode poole peal on, on siiamaani täielikult super olnud. Vähemalt minu suhtest. Mina olengi tegelikult see, kes käib uusi SAAB-e salongis vaatamas, selline tillitaja tüüp. Ja nad teavad seda. Ja sellest sõltumata suhtuvad minusse kui potentsiaalsesse klienti, küsimustele vastatakse ja naeratuse saatel alati, nagu oleks mul rahakott puuga seljas iga jumala kord kui ma seal lõhkiste tossude ja väljavenind teksadega ringi jõlgun :D

Mude Timutit. Rääkides koostekvaliteedist jne. Kuidas siis ikka oleks selle

- 9-5 igipõlise turbotapjaga, see pisike õhutuskanali teema...

- Või siis klassikutel igikestev õõtshoova probleem...
- Klassikutel Käiguvahetusmehhanismis selline kummimuhv, mida pidevalt jälgima peab, et ei hakkaks käike valesse kohta freesima?
- Klassikute kolisevad pidurisadulad...

Ma parem ei jätka, võibki jääda vist jahuma sel teemal... igavesti ja suvalise auto ja mudeli puhul.

Tänan tähelepanu eest, ja käitugem soliidselt, nagu SAABiomanikele kohane, meil ei ole rullnokafoorum.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#39

See ei ole sitaloopimine sitaloopimise pärast.
Mina nägin viga,esitasin küsimuse ja oligi kogu lugu.Järgnes kehv teenindus.
Point ei olegi see,et kes kus ja kui palju tilli näpib.Ja kes näpib rohkem,on parem ja,kes vähem on kehvem ja vastupidi.Milleks kõik see jura.
Ja teenindaja peab teenindama.Kui just keegi ei ole solvava,üleoleva,jne käitumisega.Aga ka sel juhul tuleb teenindada,sest amet on selline.
Ja need loetletud puudujäägid muudel mudelitel ei ole mingi vabandus suurtele möödalaskmistele.
Jääb mulje,et kui mingit viga näed,siis peab vait olema.Sest kui kritiseerida,siis saab kritiseerija hoopis sõimata.Et miks tal on selline nägu või kehahoiak,jne,jne...ma arvan,et see oligi mu üleolev käitumine,et mu peas tekkis lubamatu mõttekäik.Et see uus ja upitud mudel võib üldse mingit defekti(ja suurt)omada.Ja minu mõte küsida,ei olnud ka mingist ala-väärsuskomplektist;a-la viinamarjad on hapud.Mida näen-seda küsin.Ja see auto oli kõverik.MOTT.


Ei oskagi nagu miskit enam selle kõige peale kosta.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#40

Lõpetame üksteise halvustamise ära.
Vaatamata austusele Sinu suhtes Timutit, oli Sinu esimene küsimus näitusel avariilise auto kohta provotseeriv ning mitmeti mõistetav ja keelekasutus saabnetis toimunut kirjeldades üsna viisakuse piiri peal. Hypnootik, Viking Motorsi ametliku esindajana oleks pidanud vastulause samuti teisiti sõnastama. Samas tema järgnenud rahulikud kommentaarid olid need mida mina ka ootasin, mida sain ka lugeda ja mida ma ootaks ka tulevikuks. Timutit tõstatas õige probleemi kuid serveering kukkus veidi ebadiplomaatiline välja
Sorry Timutit, minu poolehoid kuulub siin teemas Vikingmotorsile.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#41

Minu meelest ei ole siin mingisugust sitaloopimist.
Kahjuks ma konkreetset isendit Motorexil ei näinud, käisin päev enne avamist seal filmimas ja kuna oli tegemist kindla teenustööga polnud kahjuks aega ringi vaadata. Kahju.
Aga asja ei saa läbi roosade prillide vahtida. Olgem ausad, tegemist on ju NÄITUSEGA. See, et mõnel mudelil on vilets õhukanal või ebaõnnestunud kummimuhv, ei puutu antud juhul üldse asjasse...taolised seigad selguvad hiljem kasutajate memuaarides, sest ei VM ega valmistaja sellistest vigadest (juhul kui need ongi teada) midagi ei lobise. Nii on see enamuste autodega.
Näitus on näitus ja keegi ei hakka seal kummipukse katsuma, seal määrab korrektne välimus ja kui asi on kuidagi kõver, siis...
Natuke hea meel, et ma toda isendit seal ei näinud. Ei taha rikkuda oma rõõmsat kujutluspilti Saabist kui sellisest.
Siinkohal soliidne käitumine ei tähenda kindlasti mitte silmnähtavatest vigadest möödarääkimist.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#42

Härrased, pole mõtet enam siin vaielda. Hetkel pole aega, aga õhtul (ehk) puhastaks teema ära (kui mõni teine ette ei jõua). Ehk siis kaob igasugune si*aloopimisega seonduv. Ei kao timutit esimene arvamus messieksponaadi kohta ja mingil määral jääb ka hypnootiku kommentaar 9-7x kohta alles. Aga läbu kaob, nii et pole enam mõtet teemasse mittepuutuvat kommenteerida.

Jube koledaks on see teema kujunenud ning poolehoid ei kuulu antud teemas kummalegi vaidlejale. Nii hypnootiku vürtsikad väljendid kui timutit vürtsikad vastused ei jäta head maiku. Usun et "undo" on parim lahendus. Enne oli teema ilusam :) Mitte et mul kummagi vaidleja vast midagi oleks...
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#43

Algselt postitas: qdwin
Lõpetame üksteise halvustamise ära.
Vaatamata austusele Sinu suhtes Timutit, oli Sinu esimene küsimus näitusel avariilise auto kohta provotseeriv ning mitmeti mõistetav ja keelekasutus saabnetis toimunut kirjeldades üsna viisakuse piiri peal. Hypnootik, Viking Motorsi ametliku esindajana oleks pidanud vastulause samuti teisiti sõnastama. Samas tema järgnenud rahulikud kommentaarid olid need mida mina ka ootasin, mida sain ka lugeda ja mida ma ootaks ka tulevikuks. Timutit tõstatas õige probleemi kuid serveering kukkus veidi ebadiplomaatiline välja
Sorry Timutit, minu poolehoid kuulub siin teemas Vikingmotorsile.
Aga näete siis nüüd.
Viiskad VMi kommentaarid on minu suhetest mu naise ja lastega.Ja kuidas mu lõualuud pea peale kokku käisid.Koos IQ-ga.Ja poolehoid on sellele.
Minu käitumine oli seal erapooletu.MA NÄGIN VIGA JA TAHTSIN KÜSIDA.Ja viisakalt.Kui ma näen viltu olevaid detaile ja lihvimata pahtli serva(või sellele väga sarnast asja),kas siis on see küsimus PROVOTSEERIV,kui küsin selle kohta.Või viisakas inimene ostaks hoopis vaikides selle auto ära,et ei oleks provotseeriv.
See,et ma siin kommenteerides kasutasin väljendust värvistest bimbodest võis olla hea maitse piiril.Aga sealt ei loe otsest vihjet kellegi konkreetse kohta.Ma tahaks teada,kui suur oli protsent nendest Motorexil olnud bimbodest,kes teaksid midagi salongi autodes peale selle värvuse rääkida.VM-i boksis olnud naisel ei olnud värvilist bimbo nägu peas ja nende välist atribuutikat.Seega ma oletasin,et ta võiks teemal kaasa rääkida.Sellest jutu tegemine koos sõnaga IQ,võis olla ka hea maitse piiril.Seda ei teinud ma Motorexil,vaid siin foorumis.Aga asja point ei ole need keelekasutuse nüansid.Ja need ei olnud ju väga hullud.Või muutusime järsku ülimateks esteetideks.Selle vastu ei ole mul midagi.Aga ma varem ei ole sellist peenetundelisust siin märganud.Minu jaoks on olnud oluline see,et kedagi konkreetselt ilma põhjuseta!ei solvaks ega halvustaks.Ülejäänu võiks jääda viisakuse piiridesse.Jutt siin ebadiplomaatlikusest ei ole ka kohane.Kui näed viga,siis on foorum see koht,kus sellest rääkida.See ei ole mingi erinevate riikide vahelise asja-ajamise koht,kus iga sõna peab olema läbi kaalutud.Inimesed tunnevad poolehoidu mingi margi suhtes ja tunnevad huvi uute mudelite vastu.Ja selles foorumis võib ja peabki nendest asjadest juttu tegema.Kui SAAB paiskaks homme müüki mudeli,millel kiri 9-7 Aero ja sellel vahel 100hj mootor.Kas ma käitun ebadiplomaatiliselt,kui küsiksin et miks sellise mootoriga asi tehti.NB!Need nüansid olid tõesti koledad,mida nägin.
Koostekvaliteet ei vasta SAABi enda varasematele saavutustele.Minu ego on siin olematu tähtsusega.Aga,kui keegi hakkab kommenteerima minu suhteid naise-lastega,siis luban ma endale sõna debiilik.Ja kasvõi tuhat korda järjest.Kellele ei meeldi ärgu lugegu.Mina jään enda juurde.

Hüpnootik sealt VM-ist pakkus välja,et oleks võimalik siinse kambaga seda kõike vaatama minna.Kui seda sama autot saaks näha,siis oleks ma valmis igaühega eraldi kihla vedama nede vigade osas.Ma tean mida ma räägin.Tulin hetkel koju lõunale.Lähen kohe tööle tagasi,et selliseid defekte ühe oma eks-avariilise peal likvideerida.Mina teen seda loodetavasti paremini,kui sellel 9-7 seal oli.Kui ta ei ole avariiline olnud,siis oli ta sündinud vigasena.
Milleks need kuradi egojamad.
:wall:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#44

Kuna hr. Suur ilmselt niikuinii loba ära puhastab...
Olen ise 9 aastat põhitööna näituse bokse ehitanud ja aidanud kujundada-disainida sh. ka Motorex. Näituste köögipoole iganädalane nägemine on viinud selleni, et külastajaks ei kisu enam üldse olema. No minu probleem. Aga silma jääb alati see: välja pannakse üsna valitud eksponaadid ja kui millestki on ainult üks eksemplar ja suht nigela väljanägemisega, siis ka see.. aga juba firma riisikol, sest külastaja tahab ka silmailu.
Mingiks erandiks on näitused tööriistadest (Instrutec) või medikamentidest (MediFair), kus külastaja paneb enamasti rõhku asja toimivusele või kestvusele. Muidugi kujundus tähtis, logod õigetes kohtades jne.
Motorex aga just see 'silmarõõm' kus valgustus pannakse täpselt paika nii, et isegi iga ront särab ja möksitatuna viimase peale. Õige, ma arvan.
Seepärast (vaatamata krõbedale väljendusviisile) kaldungi Timuti poolele, kes juhib ka tehnilistele ebakohtadele tähelepanu...kes siis veel seda teeks, ega ometi 9-7 x särast pimestatud blond-ülirikas-dumbuser näitusekülastaja?
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#45

Seda loba ei tohiks sugugi ära kustutada,sest see on enamuses sisuline vestlus ja põhjusega.Kui nüüd mingi osa või kõik välja tõsta,muutuks pilt täielikult moonutatuks.Oluline on jutt 9-7,kui niisuguse ümber.Me elame kõik kaasa oma selle nime,nagu SAAB,käekäigu ja tegemiste juures.Ja meil on õigus siin sellest rääkida.Kui mõni kipub lahmima,siis ehk sellepärast,et ei olnud asja sisust täielikku selgust.Mõtlev inimene suudab asjadel vahet teha.
:eureka:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#46

Timutit on tubli kuna tõi 9-7 häirivad probleemid nätaki "avalikuse" ette. See millest sai räägitud läbi lillede, oli äkitsi kõigile loetav. Tubli! Et GM otsustas koostekvaliteedi probleemi jätkata ka Saabi märgi, all on see mis suurele osale foorumlastest pinda käib.

Tore on see et VM esindaja oli nõus ka neid probleeme kinnitama.

Tore ei olnud kummagi poole keelekasutus. Jään enda juurde et mõlemad pooled käitusid kõike muud kui diplomaatiliselt.
tarr
Postitusi: 42
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:34
Asukoht:
Auto: XC70

#47

Tekkis ka tahtmine arvamus välja öelda
Algselt postitas: timutit
/---/
Ma olen ju homo sapiens ja saan aru,et oli Motorexi viimane päev ja ta oli seal juba mitusada tillinäppijat näinud ja ta nägi minus järjekordset onaneerijat,kellest talle mingit tolku ei ole.Tont läks pärast minu küsimusi oma boksikaaslase juurde... /---/
Ma üritasin naiselt küsida defektide päritolu kohta,aga tont segas vahele.
Noh, siin on mu meelest küll emotsioon üle selle olematu kujuteldava hea maitse piiri kandnud.


Müügimees Aldar: Olles juba pikemat aega müügimees siis olen juba ammu õppinud tilganäppijate ja egoupitajate(loe: timutit) peale närvi mitte minema. /---/
Ausaltöeldes on mul kahju sinu naisest ja lastest kellele sa ilmselt viid koju edasi ülemustelt saadud kõrvakiilud. /---/
Ülejäänud maailm ei ole selles süüdi, et sinul egoga probleeme on.
Esimene mõte, mis mul eile hommikul seda lugedes tekkis: nii omapärast töölt lahkumise avaldust polegi varem näinud. Tunnustus aga söakuse eest nimi alla kirjutada.



Arvan, et eks mõlemal poolel oli oma hoiak ja meeleolu, üle keesid mõlemad, kes vähem, kes rohkem, pole minu otsustada. Aga VMi ametlik seisukoht konkreetse 9-7X suhtes huvitaks küll.

Moderaatoritele: ei tohi ära kustutada, see siin just paras koht auru välja laskmiseks. Ei tsensuurile! Las olla see siin meile õpetuseks. Kui mõni ütleja hiljem oma sõnadest taganeb, siis on tal võimalus oma postitus kustutada, ent ka siis peaks jääma selge märk kustutatud postitusest.

IKE - intercooler kuumaverelistele eestlastele
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#48

Algselt postitas: suur
Hetkel pole aega, aga õhtul (ehk) puhastaks teema ära (kui mõni teine ette ei jõua).

palve adminnidele, palun ärge veel nii kiiresti ära puhastage/kustutage, tahaks ka seda romaani lugeda aga mitte ei ole aega töö ajal sellega tegeleda. Kui muidu ei aita siis pange lukku või muutke pealkirja "vaidlus teemal Saab 9-7X"

tänud ette !
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#49

Härrased oponendid kummardavad viisakalt, Hypnootik palub ilusti vabandust pere solvamise eest. Edaspidi mõtlevad kõik pisut, mida suust (näppudest) välja aetakse. Teema võib lukku panna ja edaspidi kasutada negatiivse näitena, kuidas EI TOHIKS foorumis teemat arendada.

EDIT peale viimase postituse lugemist: damn, väljendused tuleb korrektsed hoida. Vabandada tuleks siis Timutit'i pere suunas öeldu eest. Vanasõnagi ütleb, et sõima meest, mitte mehe mütsi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#50

Kas just lukku panna... Mõtlesin, et järsku hoopis terad sõkladest puhastada ja eraldi teemasse panna ning kohe ka lukku. Ja siis võibolla siit teemast vaidlusele viidata. 9-7x teema võiks ju mingist kõrvalisest mölast puhas olla või mis? Et asja vastu huvi tundev ei peaks hakkama mingeid kõrvalisi keemaminemisi lugema.

muidu üldises plaanis olen Tarr'iga päri :)
Vasta