
Aga DPF teemal enda kogemusest - kui see saab nii täis, et auto ka pika sõidu jooksul seda tühjaks põletada ei suuda, siis ei ole mõtet kohe uut külge panna (ega ka vana välja lõigata). Korra teeninduses(9-3 laseb vist ka "Hiina opcomiga") jõuga filter tühjaks põletada ning kui uuesti täis saab kohe, siis kõigepealt peab laskma kontrollida, kas mootor mingil saladuslikul põhjusel nii palju tahma ei tooda, et filter ei saa sellega enam hakkama. E. pihustid, swirl, EGR, jne. Ning kõige tähtsam on leida spetsialist, kelle antud mootoriga on ka pikaajaline kogemus olemas ning oskab(ja viitsib) seoseid näha. Muidu on tõenäoline teekond: EGR-pihustid-mõistus otsas (veidi loomulikult liialdatult).
2T õli kasutegurit ei oska teaduslikult tõestada, keegi ehk suudab kunagi leida pildid pihustitest/pumbast a´la "200K 2t õliga" ning kõrvale "200K ainult diisliga".