Küünlad

Vasta
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#1

Nimelt tekkis vaidlus..
NGK vs. Bosch
Mõlemad on lubatud küünlad 2001 9-5'le ( Pärnu Fixuse andmetel ), kuid Boschi omad olid tsipa odavamad.
Kas reaalselt on ära tõestatud, et need NGK omad on 100% paremad??
Julgeti väita, et kui mõlemate küünaldega sõita 40 000km, siis ei ole Mitte mingit vahet ja VÕIB-OLLA NGK suudab ka peale 40 000 natukene paremini vastupidada, kuid ei midagi muud.

Kas n.ö OpenSID'iga on võimalik mingeid andmeid võrrelda? Boschi vs NGK küünaldega?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

2000 aasta Saabi raamatus vaid NGK.
samuti ka 2003 aasta raamatus.

Tuleb usaldada Saabi manuaali. Müüjad rääkigu mis tahes.

Ja elukogemus on seda näitanud, et NGK on alati kindla peale minek. Põletab kõike ja igasusguses koguses.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#3

2000 aasta Saabi raamatus vaid NGK.
samuti ka 2003 aasta raamatus.

Tuleb usaldada manuaali

Minema manuaali näkku lööma siis Fixuses.. ?
Täitsa huvitav, kust see Bosch sinna saab siis..
Teab keegi, mis võib erinevuseks olla?

Elukogemus.. Kas oled ka proovinud Boschiga sõita?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

Selliste lihtsate asjade üle pole üldse mõtet pead vaevata, kui on NGk, siis lihtsalt ON NII ja kõik!

Mõned jumalad kindlasti teavad täpsemalt, mida see Di läbi küünalde saab ( just, mida saab!) ja mida vastu annab aga Saabi inseneride poolt on Di tehtud töötama vaid NGk küünaldega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

Eks see Bosch võib ka toimida, kui küünal on resistor tüüpi. Lihtsalt DI-kassett töötati välja just NGK küünaldega koos toimima ja eks see süüte ja knock-i regullimine on peenike teema - seega see Boschiga mängimise värk ei vääri neid küünlaid.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Saabide aju mõõdab detonatsiooni küünalde kaudu. Seda ei ole mitte ühelgi teisel autol. Varuosa müüjad enamus ei teagi autodest mitte midagi. Sellepärast on tähtis, et oleks NGK küünal, täpselt õiget marki ja õige elektroodi vahega. Seda boschi võid panna ilmselt jagajaga Saabile (vabalthingav või vanakooli turbokas).
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#7

Ikka NGK, eriti Aero puhul.
Bosch teeb palju asju järgi ja ka hästi, kuid elektroonika puhul usaldaks ikka tootja poolt pakutud varuosi
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#8

Ainult NGK!
Kui tahad knock-e ja kiiremat DI surma, pane mis tahad!
__In Boost We Trust__
Vasta