Nimelt tekkis vaidlus..
NGK vs. Bosch
Mõlemad on lubatud küünlad 2001 9-5'le ( Pärnu Fixuse andmetel ), kuid Boschi omad olid tsipa odavamad.
Kas reaalselt on ära tõestatud, et need NGK omad on 100% paremad??
Julgeti väita, et kui mõlemate küünaldega sõita 40 000km, siis ei ole Mitte mingit vahet ja VÕIB-OLLA NGK suudab ka peale 40 000 natukene paremini vastupidada, kuid ei midagi muud.
Kas n.ö OpenSID'iga on võimalik mingeid andmeid võrrelda? Boschi vs NGK küünaldega?
Küünlad
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
2000 aasta Saabi raamatus vaid NGK.
samuti ka 2003 aasta raamatus.
Tuleb usaldada Saabi manuaali. Müüjad rääkigu mis tahes.
Ja elukogemus on seda näitanud, et NGK on alati kindla peale minek. Põletab kõike ja igasusguses koguses.
samuti ka 2003 aasta raamatus.
Tuleb usaldada Saabi manuaali. Müüjad rääkigu mis tahes.
Ja elukogemus on seda näitanud, et NGK on alati kindla peale minek. Põletab kõike ja igasusguses koguses.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
Trooja
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
2000 aasta Saabi raamatus vaid NGK.
samuti ka 2003 aasta raamatus.
Tuleb usaldada manuaali
Minema manuaali näkku lööma siis Fixuses.. ?
Täitsa huvitav, kust see Bosch sinna saab siis..
Teab keegi, mis võib erinevuseks olla?
Elukogemus.. Kas oled ka proovinud Boschiga sõita?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Selliste lihtsate asjade üle pole üldse mõtet pead vaevata, kui on NGk, siis lihtsalt ON NII ja kõik!
Mõned jumalad kindlasti teavad täpsemalt, mida see Di läbi küünalde saab ( just, mida saab!) ja mida vastu annab aga Saabi inseneride poolt on Di tehtud töötama vaid NGk küünaldega.
Mõned jumalad kindlasti teavad täpsemalt, mida see Di läbi küünalde saab ( just, mida saab!) ja mida vastu annab aga Saabi inseneride poolt on Di tehtud töötama vaid NGk küünaldega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Eks see Bosch võib ka toimida, kui küünal on resistor tüüpi. Lihtsalt DI-kassett töötati välja just NGK küünaldega koos toimima ja eks see süüte ja knock-i regullimine on peenike teema - seega see Boschiga mängimise värk ei vääri neid küünlaid.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Saabide aju mõõdab detonatsiooni küünalde kaudu. Seda ei ole mitte ühelgi teisel autol. Varuosa müüjad enamus ei teagi autodest mitte midagi. Sellepärast on tähtis, et oleks NGK küünal, täpselt õiget marki ja õige elektroodi vahega. Seda boschi võid panna ilmselt jagajaga Saabile (vabalthingav või vanakooli turbokas).

