Kütuserõhu regulaator

Vasta
v6rrRacing
Postitusi: 12
Liitunud: L Okt 19, 2013 15:49
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist.

Sai paar nädalat tagasi soetatud üks saab 9-5, millel siis eraldi veel selline vidin kapoti alla paigaldatud:

Pilt

Huvitav on see, et vaakum vooliku ots kuskile ühendatud pole, töllab niisama.
Kütusesurveks näitab 4,5bari.

Küsimus on selles, et on ta seal vajalik?
Või kuhu vaakumi ühendama peaks?

Igasugune abi on teretulnud, turbo mootorid on võõras maailm mulle..
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Kui originaal regulaator töötab ja softiga lollusi tehtud pole, siis pole ka seda vaja.
v6rrRacing
Postitusi: 12
Liitunud: L Okt 19, 2013 15:49
Asukoht:
Auto:

#3

Kui originaal regulaator töötab ja softiga lollusi tehtud pole, siis pole ka seda vaja.

Kuna vaakum kuskile ühendatud pole, siis ilmselt ta tööd ka ei tee eks?
Mootor käib kenasti nii madalatel kui ka kõrgetel pööretel iseenesest.

Eks kisun prooviks vahelt ära, vaatan kuidas käitub.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

Töötab see detail ka ilma vaakumita, aga mitte nii nagu peaks. Turborõhu tõustes peaks tõusma ka kütuserõhk, kuid kuna voolikut järel pole, siis rõhk tõusta ei saaks. Kuidagi kahtlane üldse.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

Kahtlane , yep.
Kui soft pole vastav, tolku 0!
Asjatundjale vajalik osa.
__In Boost We Trust__
v6rrRacing
Postitusi: 12
Liitunud: L Okt 19, 2013 15:49
Asukoht:
Auto:

#6

Tänud!
Korjasin selle vahelt ära, tiir maanteel näitas, et seda sinna vaja pole.

Niiet, kui kellegil on seda rohkem vaja kui mul, siis PS ;)
loffa
Postitusi: 127
Liitunud: K Sept 30, 2015 11:19
Asukoht:
Auto:

#7

4,5bar justkui näitaks, et keegi on kütuserõhku ikkagi näppinud. Originaal FPR on ju 3bar?
v6rrRacing
Postitusi: 12
Liitunud: L Okt 19, 2013 15:49
Asukoht:
Auto:

#8

Siinkohal oleks vist vajalik mainida, et paagis oli mitte originaal pump ka, aretatud oli mingisugune paagi väline pump. Aga kuna see lõppes otsa, siis sai ostetud uus originaal pump.
v6rrRacing
Postitusi: 12
Liitunud: L Okt 19, 2013 15:49
Asukoht:
Auto:

#9

Nonii, täna hommikune tööle sõit näitas, et külma mootoriga ei taha see auto ültse käia, kiirendates puterdab jne... kütusekulu ka kompu järgi maanteel ca 2l rohkem 100km kohta. :(
Eks rändab õhtul tagasi vahele ja otsin vaakumile ka koha, jääb siis nii.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Keera siis kütuserõhk ka paika, tühikäigul @ 3bar kui vaakum on ühendatud. Ja ühendama pead peale drosselklappi, ehk siis sisselaske kollektori külge.

Kas originaal regulaatori vaakum oli üldse ühendatud?
v6rrRacing
Postitusi: 12
Liitunud: L Okt 19, 2013 15:49
Asukoht:
Auto:

#11

Originaal regulaator oli ühendatud küll.
Äkki on hoopis originaal regulaator tuksis?

Ühendasin vaakumi ära, mitte käiva mootoriga näitab 3bari(süüde sees), käiva mootoriga on 3,5bari, pööretel tõuseb kuni 4,5barini.. on see hea?
Mootori töö kohta ütleks küll, et on hea :D
Vasta