Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Täna jättis masin mind teele (praamile) - nimelt otsustas 2008 valmistatud Saabi originaalaku teel Saaremaale töölepingu lõpetada ja Kuivastusse saabudes starter ainult vaikselt krõbises. Õnnestus auto saarele veeretada ning Ergo kindlustuse kaudu saada Autoabi kohale koos uue akuga. Enne, kui praam uuelt ringilt saabus, oli uus aku paigas ja reis jätkus aku võrra vaesemana
Sellistel hetkedel on rõõm omada toimivat kindlustust 
Mõnikord on hea omada raha ootamatute kulutuste jaoksPanen ka teatud summa kõrvale juhuks kui sama saatus tabab.
Vaadates V6 bensiinikulu, siis üks pea 100€ aku 8 aasta kohta pole teab mis hull kulu
Meele teeb rõõmsaks ERGO ja Autoabi meeldiv koostöö. Aku saabus pühapäeval 50 minutit peale esimest kõnet ja minu taskust läks ainult aku hind, sellegi sai tasuda kohapeal ja kaardiga. Boonusena paigaldati uus aku ja kontrolliti laadimispinged üle - eSID võrreledes olid täpselt samad - 14,2V.
Jääb loota, et Boschi aku on sama pikaealine, kui Saabi kirjadega aku...
-
kroom
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Kui on vähemalt Bosch S5, siis tõenäoliselt on. Mul oli S5 aku kah aastast 2008 kuni eelmise sügiseni peal. Teele ei jäänud, aga laadimisvool oli kahanenud ligemale pooleni algsest ja ei hakanud enam talvega riskima. Suhteliselt suure linnaotsade osakaalu juures polnud paha.
Ja jälle laguneb - sai tellitud uued tagumised rattalaagrid...
Ma ise kaldun arvama, et loll roolis on peasüüdlaneJa jälle laguneb - sai tellitud uued tagumised rattalaagrid...
Tundub, et sinu autod on seismiseks ja mitte sõitmiseks.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3187
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul ka veidi laguneb. Läksin Werneri juurde, et ta vaataks mis taga koliseb. Poleks pidanud minema, kuna nüüd vaja hakata organeid müüma uute tagumiste amortide soetamiseks
Sobivad ka tavalised amordid... ja aamen sellega.
kuuldavasti maptuni kit tuleb soodsam OEM tootest:)
Miks vahetasid? Samamoodi vmasterile hakkas kolisema või oli mingi muu põhjus? Mu rattalaagrid lähevad vahetusse, kuna nende tekitatav hääl tekkis üleöö ja sööb närvid seest:)XWD-l on taga originaalis Self Leveled, ma ka eelmine kevad vahetasin kogu ringi välja
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ikka mõtlesin, coiloverid olid mõttes ja ka Maptuni ilma self leveling-ta, kuid lõpuks otsustasin ikka originaali/Hirchi ringi kasuks 
Üks pool jooksis õlist tühjaks ja teine ka lekkis
Sa ise mingit muud amortide varianti pole mõelnud peale originaali?
Tänaseks on kolmel rattal uued laagrid, midagi (neljanda) peab ka tulevikuks jätma:) Lust oli ilusa, puhta ja ilma kahinateta liikuriga kodu vurada!
logiraamatusse
Suverehvid all ja lausa lust liigelda
Kollane tuleb tänavale kolmapäevast!
Suverehvid all ja lausa lust liigelda
Kollane tuleb tänavale kolmapäevast!
Logiraamatusse:)
Valmistamine Auto24 ringile - rehvid täidetud lämmastikuga - ehk püsib rõhk samana ka kiiremalt liigeldes
Valmistamine Auto24 ringile - rehvid täidetud lämmastikuga - ehk püsib rõhk samana ka kiiremalt liigeldes

