Võtsin huvi pärast mobile.de lahti, otsisin "9-3 aero xwd". Miskipärast on "tavalised" V6 mootoriga autod päris palju odavamad kui hirschitatud R4 ja V6. Millest see hinnavahe võiks tulla?
mobile.de leidis praegu 7 autot:
- 10-12k€ - 3 autot V6 motoga (110-195 kkm)
- 20-22k€ - 2 autot V6 motoga (~80 kkm)
- 25-26k€ - 1 auto R4 ja teine V6 Hirch perf (100-145 kkm)
http://goo.gl/BPFmj7
4veolised V6 aero XWD, R4 Hirch XWD, Turbo X
Peputunnetuse järgi läheb kusjuures Rida4 paremini pöördesse ja "Naeratus" on nagu lihtsamalt näole tulemas. A eks selle üle võib muidugi vaielda ... a lihtsalt minu 2 senti.
Mulle endale jäi ka hiljuti sealsamas listis olev 2.0T täitsa silma ja kui see Heuschmid'i müügiplats Frankfurdile natuke lähemal oleks siis oleks sealt juba läbi käinud. A ma satun alles Maikuus Stuttgart'i kanti ja kui see konkreetne isend siis veel alles oli plaanis täitsa vaatama minna ja ehk ka ära tuua.
Sip:)
Mulle endale jäi ka hiljuti sealsamas listis olev 2.0T täitsa silma ja kui see Heuschmid'i müügiplats Frankfurdile natuke lähemal oleks siis oleks sealt juba läbi käinud. A ma satun alles Maikuus Stuttgart'i kanti ja kui see konkreetne isend siis veel alles oli plaanis täitsa vaatama minna ja ehk ka ära tuua.
Sip:)
Minek pole tal üldse halb (Kui TurboX võtta) ... aga pöördesse ei lähe ... see on lihtsalt ma arvaks R4 ja V6 mootori eripära.
OT, aga mul ka praegu Audil veits üle 300 hobuse all, aga naeratust ikka näole ei tule ja seepärast ka R4 Saabi järgi nagu hing ihkab
A
OT, aga mul ka praegu Audil veits üle 300 hobuse all, aga naeratust ikka näole ei tule ja seepärast ka R4 Saabi järgi nagu hing ihkab
A
Rääkides naeratusest näol, kas 2.8-al annab minekut teravamaks teha? Rõhk = vääne.
Enda omal just lasin teravust juurde kruttida ja peab tunnistama, et ikka väga terav sai. V6 hääl+minek on rida neljast ikka peajagu üle. 6k automaat kast on ka muidugi abiks.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma siin mõtlen, et tulekski hingamist paremaks teha JAAAA saund tuleks paremaks teha, mitte selline tuim müra vaid rohkem "tühja" "metalset" heli. See kindlasti tekitaks paremat meeleolu, eriti kiirendades
Siinkohal pean mainima, et pole Saabi 2.8 mootori häält kuulnudki. Võib olla ei ole vaja seal midagi muuta.
Siinkohal pean mainima, et pole Saabi 2.8 mootori häält kuulnudki. Võib olla ei ole vaja seal midagi muuta.
Vähemalt minu 2.8 teeb meeldivat häält, võibolla isegi liiga palju:)
Samas on see vist vägagi isiklik piir, mis on kellegile palju või liig vaikne
Samas on see vist vägagi isiklik piir, mis on kellegile palju või liig vaikne
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ehh, kevadel miilile ja siis softi tegemine onju Suve lõpul katse 2Mulle meeldib V6 hääl. Kui pöördesse lasta, siis on väga mõnus. Automaatkasti vältisin kuna see ei lase eriti pöördesse minna. Suvel lasen softiuuenduse teha, eks siis ole näha.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Ehh, kevadel miilile ja siis softi tegemine onju Suve lõpul katse 2Mulle meeldib V6 hääl. Kui pöördesse lasta, siis on väga mõnus. Automaatkasti vältisin kuna see ei lase eriti pöördesse minna. Suvel lasen softiuuenduse teha, eks siis ole näha.
Diil Põnev oleks teada saada, kas sõidan Märdi tulemuse üle.
6 silindrit, olgu nad V-s või reas, teevad igal juhul mõnusamat häält kui 4, selles osas vist ei vaidle keegi.
Kas keegi oskab välja tuua - kuidas 9-3 xwd libedaga käitub? Oskab keegi võrrelda Saabi käitumist torseniga autodega nagu veidi vanemad audid ja subarud? Näiteks siit http://www.awdwiki.com/en/testdrive/ võrreldi haldexiga audi TTS ja torseniga A5. Normaalselt sõites muutub haldexiga TTS kurvilisel talveteel alajuhitavaks nagu esiveoline ja ei pööra kurvi sisse, vajab pidevat gaasiga mängimist, et rattad läbi libisema saada. Torseniga A5-l on mugavam. 60% momendist läheb taha, piisab juba kergest vajutusest... A5 laseb end gaasiga palju täpsemalt juhtida kui haldexiga TT...
Kujutan ette, et lagedas parklas või jäärajal kus ruumi vajutada, on lõbus. Aga igapäevaliikluses käitub Saabi xwd nagu tavaline esiveoline (või õigemini nagu tüüpiline haldex)?
Kas Saabi haldex reageerib gaasipedaalile või esirataste läbilibisemisele?
EDIT: kütusekulu teema ammendatud!
Kas keegi oskab välja tuua - kuidas 9-3 xwd libedaga käitub? Oskab keegi võrrelda Saabi käitumist torseniga autodega nagu veidi vanemad audid ja subarud? Näiteks siit http://www.awdwiki.com/en/testdrive/ võrreldi haldexiga audi TTS ja torseniga A5. Normaalselt sõites muutub haldexiga TTS kurvilisel talveteel alajuhitavaks nagu esiveoline ja ei pööra kurvi sisse, vajab pidevat gaasiga mängimist, et rattad läbi libisema saada. Torseniga A5-l on mugavam. 60% momendist läheb taha, piisab juba kergest vajutusest... A5 laseb end gaasiga palju täpsemalt juhtida kui haldexiga TT...
Kujutan ette, et lagedas parklas või jäärajal kus ruumi vajutada, on lõbus. Aga igapäevaliikluses käitub Saabi xwd nagu tavaline esiveoline (või õigemini nagu tüüpiline haldex)?
Kas Saabi haldex reageerib gaasipedaalile või esirataste läbilibisemisele?
EDIT: kütusekulu teema ammendatud!
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Viimane kord Tallinn-Tartu tripil sain keskmiseks kuluks 7,9
Muidu igapäevaselt Harjumaalt Tallinna töölkäik, lõunased tiirud linnavahel, keskmine kulu 12-12,5
Need numbrid on võetud eSID2 järgi, mis on üpris võrreldav reaalse kuluga.
Muidu igapäevaselt Harjumaalt Tallinna töölkäik, lõunased tiirud linnavahel, keskmine kulu 12-12,5
Need numbrid on võetud eSID2 järgi, mis on üpris võrreldav reaalse kuluga.
Kui palju V6-ga xwd 9-3 reaalselt kütust kulutab? Jättes välja äärmused nagu ökosõit ja foorist foorini võidusõit, milliseid numbreid kompul näete ja kas need klapivad täispaagi meetodiga?
Mul on reaalne kütusekulu palju suurem Jaanuse numbritest, trassil jääb sinna 9+ juurde ja linnas 14+ peale. Jäärajal on lõbus ja käitub ootuspäraselt, mul ei ole küll subaru kogemust, seega see võrdlus puudub. Normaalselt liigeldes on igasugu 3 tähelised lühendid aktiivsed, seega käitub tavaolukorras väga hästi ja hoiab ka minusuguse lolli teel
Viimasel jääraja sõidul tuli kiireim ring abivahenditega sõites, driftides oli FUN kordades suurem, tulemus samavõrra sitem:)
Viimasel jääraja sõidul tuli kiireim ring abivahenditega sõites, driftides oli FUN kordades suurem, tulemus samavõrra sitem:)
Automaadiga oleks mugavam tipptunnil ummikus tiksuda. Saabil vast on seal mingi S-nupuke vms, mis vajadusel pöörded kõrgemale laseb?Mulle meeldib V6 hääl. Kui pöördesse lasta, siis on väga mõnus. Automaatkasti vältisin kuna see ei lase eriti pöördesse minna.
Küsin veel samas teemas - kas wikipedia info - Turbo X on edevama väljalaskega ja süsinikuga kaunistatud salongiga xwd - on õige või lisatakse süsinik (imitatsioon?) hoopis Hirchi poolt?
Selle auto http://goo.gl/OMZdfd omanik väidab, et T X juurde käib:
- XWD + Rear eLSD
- nahksisu
- 19" veljed
- rombikujulised väljalasked
- spoilerid ees ja taga
- süsinik sees ja satiin (??) väljas
- 345 mm pidurid
- isenivelleeruv tagavedrustus ja madaldus
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
TurboX-il on ukseliistud, kindlaekaliist ja käigukangi ümbris selline "Carbon look" läikiv plastik.
Ma endal vahetasin need kõik välja Hirschi Carbon nahatatud liistude vastu. Mulle meeldib selline matt Carbon nahk rohkem
Ma endal vahetasin need kõik välja Hirschi Carbon nahatatud liistude vastu. Mulle meeldib selline matt Carbon nahk rohkem
ja 18'' eriveljed olid TXi standard, 19'' oli eritellimus. lisaks on väljalase erinev.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Tuunijat eelistavad ikka R4 https://www.google.fi/search?q=saab+9-3 ... KZP9nWM%3A
__In Boost We Trust__
Veel rumalaid küsimusi: Millise paketi juurde käib lopergune rool? (foto 9.)
Tundub, et Saabile sai elektrilise juhiistme valida ka ilma mäludeta. (foto 11.). Väga paindlik lähenemine tehase poolt aga raske uskuda, et sealt arvestatav sääst tekkis.
Tundub, et Saabile sai elektrilise juhiistme valida ka ilma mäludeta. (foto 11.). Väga paindlik lähenemine tehase poolt aga raske uskuda, et sealt arvestatav sääst tekkis.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Sellist ägedat rooli pakub Hirsch, mul endal on ka analoogne
http://www.cardyourcar.eu/shop/hirsch-p ... 3-my-06-2/
http://www.cardyourcar.eu/shop/hirsch-p ... 3-my-06-2/