Vähemalt minu 2.8 teeb meeldivat häält, võibolla isegi liiga palju:)
Samas on see vist vägagi isiklik piir, mis on kellegile palju või liig vaikne
2,8T on raudselt parima häälega Saabi mootor (eriti käivitades!)! Kuigi tegelikult on see Holdeni mootor, mille Saab ümber seadistas. Omal ajal sai see väga positiivset vastukaja:
http://www.nextcar.com.au/n.saab.2005.engine.05dec.html. On praktikas ka väga töökindel ja murevaba. Tõsi kütust rüüpab see ca 14 l/100 km, maanteel siiski meeldiva 7,5 l/100 km.
100 km/h saabub 2,8T-l Turbo X peal manuaalkastiga napilt alla 6 sekundi. Seda on tuunijad veel alla saanud, ca 5 sek on igati realistlik. See, mis selle mootoriga ei sobi on Saab automaatkast, see võtab minekut palju maha, sest kast on vana ja aeglane. Enamus Turbo X teste ka seda autole ette heidab.
Manuaaliga on 2,8T igati fun mootor, tuleb vaid veojõukontroll maha võtta, et fun avalduks täielikult. 4 vedu võimaldab paremal reaalset edasi astumist, kuid peab arvestama, et see Haldex süsteem on üsna kehva töökindlusega. Just see mootor on peamine kriteerium, miks see auto on veel alles. Nii hea mootoriga autosid on harva. Isegi kütusekulu on selle kõige kõrval üsna ebaoluline. Ühtlane minek igas olus, töökindlus, väga OK hoolduskulud ja hea kiirendus on siin peamised, mis sellest nii hea teevad.