Tervitused.
Probleem selline, et täna vilgutas ja jäi põlema õlisurve ohutuli.
Õnneks vilgutas ta end sellel hetkel just kui ma parkisin ja sain kohe auto seisma jätta.
Alles loetud päevad tagasi sai autole uus mootor, kõik sai läbi puhastatud, kontrollitud, uued tihendid siia ja sinna, jne (põhjalik mehaanik).
See teeb selle tulukese üsna ootamatuks kuna kõik peaks nagu korras olema, uued vedelikud sees ja kõik puhas.
Kas asi võib olla õlisurve anduris, on kellegil olnud anduriga probleeme???
Autoks on 2004 Saab 9-5, bensukas, automaat.
Vana 2.0t mootori asemele sai 2003 9-5 pealt 2.3t mootor.
Õlisurve
Sai mehaanikuga räägitud ja tühikäigul kaob surve ära.
Õlipumba jõudlus on lahja võitu kuid ta sai seal midagi timmida ja vahetades õlifiltri vähe kobedama MANN-i oma vastu sai ta survet väheke paremaks.
Tellis ära ka uue väheke "tummisema" õli mida "elumehed" teadsid soovitada ja ta ka ise on oma Subarus kasutanud.
Homme saab ta selle "tummise" õli kätte ja valab selle sisse, siis kuulen uudiseid kuidas survega lood on.
Annan teada mis sellest saab ja ka mis õli see siis sisse läks kuna hetkel ma ei suuda ka enda elu nimel meenutada mis asi see oli
Saabi saaga jätkub...
Õlipumba jõudlus on lahja võitu kuid ta sai seal midagi timmida ja vahetades õlifiltri vähe kobedama MANN-i oma vastu sai ta survet väheke paremaks.
Tellis ära ka uue väheke "tummisema" õli mida "elumehed" teadsid soovitada ja ta ka ise on oma Subarus kasutanud.
Homme saab ta selle "tummise" õli kätte ja valab selle sisse, siis kuulen uudiseid kuidas survega lood on.
Annan teada mis sellest saab ja ka mis õli see siis sisse läks kuna hetkel ma ei suuda ka enda elu nimel meenutada mis asi see oli

Saabi saaga jätkub...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna on ikka niipalju huvitavat lugeda 
alumised- ja ülemised saaled, nüüd õlipumba jõudlus väike...
Igaljuhul ootan teemale jätku
mis loeb filter survele? kah huvitav.
ja ega see suurt vahet ei tee sul, kas 30 või 40 või isegi 50 lõpuga õli sisse läheb; midagi peetis kui rõhku pole. pikka pidamist pole õlivahetmisega loota;
kui just mingi saasta õli; näit castrolit ei kasutanud

alumised- ja ülemised saaled, nüüd õlipumba jõudlus väike...
Igaljuhul ootan teemale jätku
mis loeb filter survele? kah huvitav.
ja ega see suurt vahet ei tee sul, kas 30 või 40 või isegi 50 lõpuga õli sisse läheb; midagi peetis kui rõhku pole. pikka pidamist pole õlivahetmisega loota;
kui just mingi saasta õli; näit castrolit ei kasutanud

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kahjuks ise nii süviti seda teemat ei jaga ja kui mehaanik hakkab oma spetsiifilist juttu ajama siis tõmbab mul pulga kokku 
Tean vaid seda, et mees on õige mees ja teab millest räägib, populaarne mehaanik siin pool sood
Iseasi kas mina siin kõike nüüd päris õige viisiga kõik ette suudan kanda mida tema minule räägib
Aga enne oli sees 5w40 ja mitte Castrol (ei mäleta ka mis firma toode oli kuna minu kõrvale oli võõras).
Igatahes ootan mis uudiseid ta mulle homme annab selle kõige kohta ja eks ma jagan ka siin seda infot.
Seni kulutan saapaid ja loodan, et saan enda Saabitari heas korras tagasi

Tean vaid seda, et mees on õige mees ja teab millest räägib, populaarne mehaanik siin pool sood

Iseasi kas mina siin kõike nüüd päris õige viisiga kõik ette suudan kanda mida tema minule räägib

Aga enne oli sees 5w40 ja mitte Castrol (ei mäleta ka mis firma toode oli kuna minu kõrvale oli võõras).
Igatahes ootan mis uudiseid ta mulle homme annab selle kõige kohta ja eks ma jagan ka siin seda infot.
Seni kulutan saapaid ja loodan, et saan enda Saabitari heas korras tagasi

õlivõtturi O-rõngas üle kontrollida(üleüldiselt kõik o rõngad mis vahetatud said, üle kontrollida, miskit läks seal valesti) Näiteks õlivõtturi ava karteripõhja ja otsakaane vahel ei saanud tihendatud korralikult
Kas jama hakkab pihta sooja mootoriga või on ka jaheda mootoriga tühikäigul rõhk kadunud?
Kui mehaanik soovitab asja korda tegemise asemel paksemat õli sisse valada, siis võib ta populaarne olla, saast mehaanik on ta ikkagi.
Kas jama hakkab pihta sooja mootoriga või on ka jaheda mootoriga tühikäigul rõhk kadunud?
Kui mehaanik soovitab asja korda tegemise asemel paksemat õli sisse valada, siis võib ta populaarne olla, saast mehaanik on ta ikkagi.
ma lähtun vastavalt eelpool nimetatud postitusele, et tummisem õli sisse valada, selliseid remondivõtteid kasutatakse kiirmüügi autode puhul...
Kui siiski plaan korda teha ja mitte käbe müüki visata, siis alustada õlivõtturi kontrollimisest, kas O-rõngas ikka korralikult tihendab võtturit, kas otsakaane ja karteripõhi korralikult tihendatud jne.
Kui siiski plaan korda teha ja mitte käbe müüki visata, siis alustada õlivõtturi kontrollimisest, kas O-rõngas ikka korralikult tihendab võtturit, kas otsakaane ja karteripõhi korralikult tihendatud jne.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma lähtun vastavalt eelpool nimetatud postitusele, et tummisem õli sisse valada, selliseid remondivõtteid kasutatakse kiirmüügi autode puhul...
Olles ise läbi elanud saasta õli tõttu toimunud mootori totaalse hävingu, ei ole üldse paha mõte mingit teist õli proovida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



See "tummisem" sõna ehk ei ole siis sobilik kuna seda võib tõesti tõlgendada nii ja naa.
Ei olnud mõeldud lausena, et "õlirõhk madal seega teeme õli paksemaks" #fixitbaby
Nagu ma ütlesin, et mina ei ole mehaanik ja mootorratastega olen ma rohkem õlinäppu mänginud kui autodega seega palun lugeda minu "mehaanilisi" postitusi kergemas võtmes mitte haarata kohe esimesest mitte sobilikust väljendist kinni.
Mina tean, et tegu on hea ja usaldusväärse mehaanikuga kelle juures on pidevalt järjekorrad ning rahulolevad kliendid kelle seas on ka Saabi omanike
Kuna päev on olnud pikk ja olen 11 tundi tööl siis palju läheb tõlkes kaduma ka
Homme saan aga rohkem infot (loodetavasti head) ja kui ma tean juba täpselt mis toimub ning mis tehtud annan info siin edasi nii täpselt kui suudan
Ei olnud mõeldud lausena, et "õlirõhk madal seega teeme õli paksemaks" #fixitbaby

Nagu ma ütlesin, et mina ei ole mehaanik ja mootorratastega olen ma rohkem õlinäppu mänginud kui autodega seega palun lugeda minu "mehaanilisi" postitusi kergemas võtmes mitte haarata kohe esimesest mitte sobilikust väljendist kinni.
Mina tean, et tegu on hea ja usaldusväärse mehaanikuga kelle juures on pidevalt järjekorrad ning rahulolevad kliendid kelle seas on ka Saabi omanike

Kuna päev on olnud pikk ja olen 11 tundi tööl siis palju läheb tõlkes kaduma ka

Homme saan aga rohkem infot (loodetavasti head) ja kui ma tean juba täpselt mis toimub ning mis tehtud annan info siin edasi nii täpselt kui suudan

Olgu, miskipärast ma sain aru, et pannaks lihtsalt paksem õli sisse. vabandan.
Proovi uurida esiteks mis õli seal praegu sees on/oli, kas see probleem esineb ainult sooja mootoriga või jahedana. See annaks rohkem aimu, mis toimub
Proovi uurida esiteks mis õli seal praegu sees on/oli, kas see probleem esineb ainult sooja mootoriga või jahedana. See annaks rohkem aimu, mis toimub

Umbes 500-600km sain sõita rahulikult nüüd peale mootori vahetust kuid täna siis sõites Tartus ühest linna otsast teise lõi ta parkides tule põlema ja ka mehaanik ütles, et just seisma jäädes kui pöörded langevad kukub ka õlirõhk kolinal.
Õli tase ise on normis ja vedelike kuhugi kadunud ei ole.
Polnud ka kuulda mingeid koledaid helisid ega tunda pahasid lõhnasid (õnneks)
Selline korralik lambikas probleem järsku aga ma ootan homset päeva ja siis on mul ka juba rohkem infot selle kohta.
Küll aga kui ma siin juba trükin on mul ka küsimus mis pole otseselt õlirõhuga seotud kuid mootori vahetusega küll.
Kuna enne oli peal 2.0t ja nüüd on 2.3t kas siis on vaja aju tarkvaras ka mingi muudatus teha, et õige segu/kogus kütust jne seal mootorit toidaks?
Õli tase ise on normis ja vedelike kuhugi kadunud ei ole.
Polnud ka kuulda mingeid koledaid helisid ega tunda pahasid lõhnasid (õnneks)

Selline korralik lambikas probleem järsku aga ma ootan homset päeva ja siis on mul ka juba rohkem infot selle kohta.
Küll aga kui ma siin juba trükin on mul ka küsimus mis pole otseselt õlirõhuga seotud kuid mootori vahetusega küll.
Kuna enne oli peal 2.0t ja nüüd on 2.3t kas siis on vaja aju tarkvaras ka mingi muudatus teha, et õige segu/kogus kütust jne seal mootorit toidaks?
Õlisurvest rääkides... enda eelmisel autol oli pikalt õlisurve madal (mitte midagi ohtlikku, aga sooja mootoriga tühikäigul piisavalt, et tuluke põlema läheks, reaalselt ohtu polnud mootorile). Peale mitut filtrivahetust sai proovitud standardfiltri asemel teistsugust filtrit ja sellega kadus ka probleem, kuna osadel aastakäikudel olid erinevad filtrid. Samas muidu pädev töökoda sellist nüanssi ei osanud varem tabada. Saabi mootorite asjatundja ei ole, aga pole tingimata välistatud, et õlirõhu probleemi põhjuseks oli vale filter.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tore oleks, aga tavalisel tänavasõidul see sul ilmselt tunda ei anna ja õlirõhuprobleemi ka ei lahenda.Kuna enne oli peal 2.0t ja nüüd on 2.3t kas siis on vaja aju tarkvaras ka mingi muudatus teha, et õige segu/kogus kütust jne seal mootorit toidaks?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Filter ise andis juba kõvasti parema surve tulemuse ja 10w60 oli lihtsalt "kirss tordil", et andis ka veidike juurde kuid suurema töö tegi ära juba Manni filter
soovilugu sulle: jmke- see ei ole lahendus!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


