Olen harjunud süüte välja keerama kui valgusteid pole vaja kasutada päevasel ajal. Vahest mõni istub kõrval ja tahab akent liigutada siis peab alati mult küsima (või ise minema esi istmele), et keera süüdet mis on nagu natuke tüütu. Vändaga masinatel seda probleemi pole

Üldse tegelt huvitaks kas spetsid teavad ka palju akult voolutarbimise erinevus on olukorras kus süüde on väljas (makk ka ei tööta) ja süüde on sees ning gabariidi-esi-salongi tuled maha keeratud, kliima OFF-i pandud ja muid salongi tarbijaid ei kasuta. Mootoriruumi elektroonika ja muu on samas ju siiski pingestatud ajal kui süüde sisse keeratud, kuigi tarbimise hulka (ja erinevust vs. kui süüde väljas) ei oska ma absull prognoosida.
Eriti lux süsteem oleks muidugi keskluku variant millel puldist saaks elektriaknaid liigutada....