Tere kevadet foorumlased.
Stoori siis järgmine, rool hakkas raskeks minema aga sellist iseloomulikku undamist polnud.
Veermiku kontrolli minnes avastas remondimees et mul on üks amordi laager läbi ja peaks vahetama- Pärast vahetust täheldasin et nagu rool ok, sõitsin siis ca 800km ja siis järsku maanteelt maha keerates kadus roolivõimendus ära ning hakkas kägisema ja undama hirmsasti. Sõitsin koju ära raske rooliga ja avasin kapoti ning see oli seda rohelist õli täis ja tilkus hirmsasti. Nüüd juba uut pumpa ja rem oodates tekkis selline küsimus kas on kuidagi võimalik et selle laagri vahetusega keerati midagi nii kinni et hakkas roolivõimule mõjuma põhjustades selle purunemise? Autotöökojas muidugi öeldi et pärast laagri vahetust peaks hoopis keeramine kergemaks minema mitte raskemaks jne.
Või on lihtsalt kokkusattumus.
Roolivõimendi pumba purunemine?
-
MärtKivimees
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei ole omavahel seotud. Pumbal on omal klapp sees ja liig suure takistuse tekkides laseb siseringlusele. Mul 9-3 pumbal jooksis võll välja pumbast. Samamoodi kõik kohad õli täis. Kokkusattumus arvan mina 
-
MärtKivimees
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Nii et võiks nagu arvata et uue pumba vahetus tooks jälle kerge rooli ning muretuid km.
