Tervist!
Et kõik ausalt ära rääkida...
Sõiduk on 2006. a 9-5 Aero, B235R
Viskab CEL-i, veakoodideks P1312 ja P1334, siit foorumist ka läbi käinud.
Esimese asjana sai vahetatud drosselklapi küljest ärakukkunud väike vaakumtoruke, kuid see ei ole püsiva lahendusena tuld ära kustutanud -- ikka veel see tuluke teinekord mulle tekib.
Interneti väitel näitavad need veakoodid üldiselt DI kustumist, kuid asi võib ka proosaliselt olla lihtsalt vanades küünaldes.
Nüüd siis küsimus ise: juhul, kui ikkagi pole vaid küünaldes asi ning DI ise hakkab surema, kas siis peetis DI võib uued küünlad ära süüa või võib muretult hakata seda mängu tükikaupa (kõigepealt küünlad, siis DI) vahetama, vältimaks (veel ühe) uue küünlaringi muretsemist järgmisele DI-le (põhimõtteliselt paagitäis kokkuhoidu) või on ikkagi mõistlikum suurelt peale lennata ja pidulikult DI koos küünaldega ära vahetada?
9-5 Aero DI/küünlad
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Kust selline mõte? See number on küll paranoiliselt väike.Platinumid on kallid, aga on kasutatud ka NGK BCPR7es-11 küünlaid nende asemel, muidugi neid peab vahetama iga 10 000 km järgi.
...ja mis väsinud DI küünlale teha saab? Mõne süütamise vahele jätta? Küünlal pole sest ei sooja ega külma...
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kust selline mõte? See number on küll paranoiliselt väike.Platinumid on kallid, aga on kasutatud ka NGK BCPR7es-11 küünlaid nende asemel, muidugi neid peab vahetama iga 10 000 km järgi.
Ei kesta nad kauem kahjuks. Ise neid juba väga pikka aega kasutanud ja vähemalt korra aastas vahetan (ca 10 - 12tkm). Ei tea kas tuunitud mootori eripära aga üsna järsult kukub süüte kvaliteet.
EDIT: Algupärase probleemi juurde tagasi tulles kipun nõustuma, et DI on suremas. Küünlad võid sellegi poolest ära vahetada.
Tänud vastajatele,
Kõike kokku pannes tundub, et eks ma siis lähen seda rada pidi, et kõigepealt odavad küünlad, kui mure sellest ära kaob, siis võib järgmise õlivahetuse ajal ka platinumid panna.
Kui ei, siis toimivat DI-d otsima.
Kõike kokku pannes tundub, et eks ma siis lähen seda rada pidi, et kõigepealt odavad küünlad, kui mure sellest ära kaob, siis võib järgmise õlivahetuse ajal ka platinumid panna.
Kui ei, siis toimivat DI-d otsima.