234 plokid ja nende kasutamine.

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#76

Pool internetti on täis Opeli - Saabi conversioneid. Youtube on väga hea näide.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#77

väike pildikene ka omega kastist ja saabi motost.

Lisatud failid
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#78

Sain oma kompoti kokku, kuid niikui teisele käigule lükkab on korraks hing kinni ning siis kiirendab jälle edasi. kasutada sai siis komplektset 1998a 2,3t 125kw mootori alumist osa ning peale läks 9-5 aero kaas. Lisaks siis vahetasin ära õlianduri otsakaane jne. Mainiti, et ehk oleks kolvid pidanud ka 9000 seest võtma? Vastab tõele?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#79

Oleks võinud võtta muidugi. Need ei lähe katki kui peale keerad. :)
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#80

Vabandust minu viga, mainiti just vastupidi, et maksimaalselt oleks võinud kasutada 9000 plokki ja vänta, et kepsud kolvid oleksin pidanud panema 9-5 seest, et praegu variandiga surveaste liiga kõrge. Samas jälle teised räägivad vastupidi. Tihendi panin 9000 oma.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#81

9-5 kolvid saastad ju. 9000 turbo kolvid tükkmaad tugevamad. Kui palju see surveaste oleks tulnud siis? Saabi turbo mootoritel on surveaste juba eniveis teistest markidest kõrgem @ 9.25:1 :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#82

Komplektne 204/234 plokk/kolvigrupp + PK tihend. Juurde siis 205/235 plokikaas + muud kaaned ja välisseadmed. Nii see käib.
Vasta