Mootorituli põleb sellise koodi pärast.
P0444 Evap Purge Valve Curcuit Open/Short To Ground ( midagi sarnast oli ).
Oskab keegi öelda kas mingi levinud/tüüpviga. Kui tõenäoline, et see Valve ise kutu?
Kuigi netist lugedes saan aru, et kui see kutu oleks, siis auto hakkaks välja surema..
Tegin tal täna selle ühenduse ka lahti ja puhastasin ära, kustutasin vea ära, kuid üsna pea läks uuesti mootorituli põlema.
Saab 9-5 P0444
-
Trooja
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
2001 aasta auto on.
Viga tekkis peale ketivahetust..
Kui auto Saabiantist tagasi saan, otsin need 2 pildil olevat klappi üles ( kui just ei osata Saabiantis aidata ).
Viga tekkis peale ketivahetust..
Kui auto Saabiantist tagasi saan, otsin need 2 pildil olevat klappi üles ( kui just ei osata Saabiantis aidata ).
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
Trooja
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Saabiantist leiti lahendus, 2 pistikut olid valesti.........
Kliima ja EVAPi juhtmed olid segamini läinud ehk siis pesad vahetuses..
Ma imestan, et mul puhus nii jahedat, kui sooja.. Ju siis peabki nii olema.. Usun, et sellega korras siis praeguseks.
Kliima ja EVAPi juhtmed olid segamini läinud ehk siis pesad vahetuses..
Ma imestan, et mul puhus nii jahedat, kui sooja.. Ju siis peabki nii olema.. Usun, et sellega korras siis praeguseks.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
