Teadmiseks ketikõrina asukoht kaanel (väike kett).
1)see enam ei kõrise ,ls.teadmata,aga paar tuhat enne spetsid arvasid,et tuleb vahetada. Katki läks peale seisma jätmist ja uuesti käivitadest läks tükkideks ja lõhkus ka õlikanalid.
2)tõestatult vahetatud 110000 km tagasi, kõrises viimased 10000 km kindlasti.
Meeldiv kui keegi vihjab ka meie pisikese sünnimaa kaunile emakeelele ja kuidas seda kasutada. Ega vist koolides enam sellele eriti rõhku ei pöörata. Samuti meeldiv,et Eesti Saabiklubi moderaatorid kohustavad Eesti keelt grammatiliselt õigesti kasutama. Mitte nagu mingi - joomännaudujöudulääb stiilis Vasebuukis ja mujal sotsiaalmeedias. Teemasse puutudes aga hea teada millega sellised üleliigsed kõrinad-kolinad lõppevad. Samas aga keeruline leida põhjust miks mõni mootor kestab suuremate kulumisteta 300kkm. Ja samas üks neist eelmainitud lahtivõetud mootoritest toimetas ainult 110kkm vahetatud nukkvõlli ja balansivõlli kettidega.
Eesti keel on imeline,algul on ühtmoodi ja pärast väänad teisiti-lahedalt kõlaks ka plokikaaset või plokikaasel . See selleks,kes teab palju need mootorid läbi on ajanud,teisena mainitu auto ls. on 312t km,mootor võib ju olla vahetatud,kuigi märki sellest ei leia.Ei mäleta ,millal nii musta motot nägin,kindlasti jääb see möödunud sajandisse ja ilmselt mingi kamazi õliga sõitnud lada.Suutsin tuvastada,et Eestis on vahetatud õli umbes 40t tagant,vähemalt enne mind kaks vahetust.No ja pole küsimustki,millest kiire kulumine-õli on peent abrasiivi täis ja kui filter enam ei suuda puhastada ,siis paneb õli otse ilma filtrit läbimata.Vahetasin õli (mobil 3000),sõitsin 10t ja pärast uut vahetust lõikasin filtri lahti -seest vaatas vastu iga asjast jagaja õudusunenägu.