Natuke üle nädala tagasi hakkas ilmutama probleem. Hommikusel käivitamisel hoian starterit ja alguses teeb pot-pot-pot-pot ja siis läheb käima. Lõpuks emaspäeval käivitasin ja tegigi ainult pot-pot-pot ja ei läinud käima, teistel korral starterit andes käivitus ilusti.
Vahetasin küünlad ära ja üleeile läks ilusti käima, kuid täna taaskord podistab käivitamisel.
Kas võib sellest olla, et õlikorgi vahelt tõmbab lisaõhku sisse, sõidab liiga lahja seguga ja käivitamisel on segu liiga lahja? ( IT mehe teooria )
Probleem just hommikuti. Siis kui tööjuurest ära lähen, siis auto on 8h seisnud ( samas praegu väljas väga soe ) ja läheb ilusti käima.
Mingi video ka aga ma kardan, et siin pole aru saada...
https://youtu.be/g175BsgBeB8
Saab 9-5 podiseb käivitumisel
-
Trooja
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Pakuti veel üks teooria välja.
Üsna alles vahetasin jahutusvedeliku temperatuurianduri ära ( 24.04 ). Tuleb tõdeda, et auto käivitamis probleemid hakkasid ~25/26.04. Ühesõnaga onu soovitus, hommikul andur lahti ühendada ( siis pidi mingi keskmise väärtuse vötma ja peaks ilusti käima minema ).
Proovin nädalavahetusel ilmselt ära. Andur tundus imenatukene erinev ka kui aus olla.. See metallist ots mis sisse läks, tundus tiba suurem, kui eelmisel, kuid kuna üksi tegutsesin garaazis, siis panin ta ikkagi peale ära.
Teine asi, et võib-olla vaatame arvutiga, et mis näitab temperatuuriks ja samal ajal mingi mõõturiga vaatame mis reaalselt temp on, sealt peaks erinevus tulema, kui jupp ei funka..
Üsna alles vahetasin jahutusvedeliku temperatuurianduri ära ( 24.04 ). Tuleb tõdeda, et auto käivitamis probleemid hakkasid ~25/26.04. Ühesõnaga onu soovitus, hommikul andur lahti ühendada ( siis pidi mingi keskmise väärtuse vötma ja peaks ilusti käima minema ).
Proovin nädalavahetusel ilmselt ära. Andur tundus imenatukene erinev ka kui aus olla.. See metallist ots mis sisse läks, tundus tiba suurem, kui eelmisel, kuid kuna üksi tegutsesin garaazis, siis panin ta ikkagi peale ära.
Teine asi, et võib-olla vaatame arvutiga, et mis näitab temperatuuriks ja samal ajal mingi mõõturiga vaatame mis reaalselt temp on, sealt peaks erinevus tulema, kui jupp ei funka..
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
Trooja
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Hetkel netis ringi surfates tundub, et peale läks selline:
http://auto11.ee/part/33490/FAE/
Ennem oli selline:
http://auto11.ee/part/TS10253/DELPHI/
Kui ongi vale, kas tasub nende autopoodidega 10€ pärast jändama ka hakata tseki jms alusel, et müüdi vale jupp?
http://auto11.ee/part/33490/FAE/
Ennem oli selline:
http://auto11.ee/part/TS10253/DELPHI/
Kui ongi vale, kas tasub nende autopoodidega 10€ pärast jändama ka hakata tseki jms alusel, et müüdi vale jupp?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
kas mõni peenike juhe ei võinud viimaste tööde ajal katkeda?mul endal läks õlirõhuandurit vahetades pistiku taga katki,isolatsioon oli kuumusest ja vanadusest kõva ja paar kiukest andis veel (võib-olla ei andnudki -tuli ei põlenud) ühendust.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
Trooja
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
kas mõni peenike juhe ei võinud viimaste tööde ajal katkeda?mul endal läks õlirõhuandurit vahetades pistiku taga katki,isolatsioon oli kuumusest ja vanadusest kõva ja paar kiukest andis veel (võib-olla ei andnudki -tuli ei põlenud) ühendust.
Siis peaks kohe tuli põlema kui üldse ühendust ei Anna minuteada
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
