Hei
Kas minu kahtlused on õiged siduri kulumisest, et kui maanteel 5 või 6 käiguga kiirendada, möödudes eessõitvast autost, hakkab masin jõnksutama ja raputama nagu kohati käiks vedav ratas ringi ja siis uuesti haagib!
Masin ise on 2003 aasta 9-3 SS Aero bensiin, 6käiguga manuaal kast ja läbisõit 250kilo
PS! Infoks veel, et salongis antakse ABS-i rikkest teada.
Ja juhul kui võibki siduri viga olla siis oskab keegi öelda mis see rahaline väljaminek võiks olla:
Tänud ette Alo
Saab 9-3 maanteel kiirendamisel jõnksutab
Mina küll sidurit siin ei kahtlustaks. Saab ka ilma sõita, kui kohalt ära saad. Mis see sidur kiirendamisse puutub, kui käik sees?
Kui jõnksutab, siis vabajooksus viga ehk rataste pöörlemises. Sul viskab ABS veateadet lisaks. Mina alustaksin ikkagi ABS võrude uurimisest.
Kas ainult 5 ja 6 käik tekitab olukorra või alla 4-le/3-le tõmmates on sama värk?
Veel huvitaks mind antud situatsioonis veovõllide olukord.
Edu.
Kui jõnksutab, siis vabajooksus viga ehk rataste pöörlemises. Sul viskab ABS veateadet lisaks. Mina alustaksin ikkagi ABS võrude uurimisest.
Kas ainult 5 ja 6 käik tekitab olukorra või alla 4-le/3-le tõmmates on sama värk?
Veel huvitaks mind antud situatsioonis veovõllide olukord.
Edu.
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
+1. Veermikuvõbinad kiirendamiste järel (mis peagi maha rahunevad) käivad käsikäes pooltelje sisemise otsa hädadega ja ABS võru on ju sama jupi (pooltelg) teises otsas.Veel huvitaks mind antud situatsioonis veovõllide olukord.
välimine ots häälitseks (krõbiseks) väsimise korral rattad pöördes gaasi andes.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Sidur puutuks kiirendamisse juhul kui läbi libiseks. Aga see ei põhjustaks jõnksutamist. Teemaalgatajale: kui sidur libiseb siis kiirendamisel pöörded kasvavad (kohe) aga minekut ei ole. Nagu automaatkast nõrga mootori küljesMis see sidur kiirendamisse puutub, kui käik sees?
