M: SAAB 900 T16 Aero 129 kW 1984a

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Vasta
_rl
Postitusi: 7
Liitunud: R Nov 04, 2011 14:54
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitus!

Müüa üks vahva püstnina klassik. Tegemist on siis 1984-nda aasta kõige võimsama, kõige kiirema ja ka kõige kallima Saabi mudeliga.

Kõigepealt kohustuslik ankeet:

1. Saab 900 Turbo 16
2. Kere: 3-ukseline luukpära
3. Värvus: must
4. Väljalaskeaasta: 1984
5. Käigukast: 5-käiguline manuaal
6. Mootori tüüp: 16-klapiga 2-liitrine turbomootor, 129 kW (ehk siis ilma katalüsaatorita variant)
7. Varustus ja lisad: Aero kerepaneelid, tumepunane nahksisu, elektrilised aknatõstukid, elektriline katuseluuk
8. Läbisõit: 341000 km
9. VIN kood: YS3AT35L2F1007589

Minu käes on auto olnud aastast 2009, autot on kasutatud soojal ja kuival aastaajal hobisõidukina. Talveperioodi on auto veetnud garaažis.

Enne minu kätte sattumist oli auto eelmise omaniku (kes on ikka tõeline Saabi entusiast) poolt tema enda tarbeks põhjalikult renoveeritud, minu rolliks on jäänud hooldused ja kuluvate juppide vahetused. Suurematest töödest meenuvad 3-tollise straight pipe vahetamine standardse väljalaske vastu, uus sidur, väntvõlli tihendid, uued pidurisadulad nii ees kui taga. Mõned kuud tagasi sai tehtud ka käigukasti vahetus, uuel käigukastil ei unda ükski käik.

Autol on kehtiv ülevaatus kuni detsember 2016, reeglina läbib auto ülevaatuse ilma ühegi märkuseta. Värskelt on vahetatud mootori õli, käigukasti õli, pidurivedelik. Autoga tuleb kaasa kärukonks, arved tehtud tööde kohta ja remondikäsiraamat.

Väike vigade nimekiri ka.
• auto ei ole 100% tehase komplektne - puuduvad esitulede pesurid, rattakoopa iluliistud, mõned mudelit tähistavad embleemid kere küljes. Originaalne õhufilter on asendatud koonusfiltriga.
• starter on poolpidune - ehk siis alati ei pruugi võtme keeramisele järgneda mootori käivitumine. Enamasti starter siiski töötab nii nagu peab.
• kosmeetilistest vigadest: laepolster määrdunud ja ripub, juhi istmepadi on kaotanud oma vormi
• käigukasti rikke tõttu on auto seisnud ligi kaks aastat - auto mittekasutamise tulemuseks on mittetoimiv tuuleklaasi pesu, samuti jääb üks esipidur kergelt peale.

[strike]Minu tagasihoidlik hinnasoov sellele Saabi kuldajastu lennukilaadsele tootele on 4500€. [/strike]

Uus hind: 3900€

Kõne alla võib tulla ka vahetus samaväärse hobiauto vastu. Autot saab näha ja katsuda Tallinnas.

Kontakt: 56474285
Revo

:thumb:



Lisatud failid
_rl
Postitusi: 7
Liitunud: R Nov 04, 2011 14:54
Asukoht:
Auto:

#2

Tundub et käimas on turboklassikute müügihooaeg. Upitame siis oma aerupaati kah ülespoole.

Kui on olemas tõsine huvi auto vastu, aga hinnasoov tiba teine - siis palun aga lahkesti teada anda.


:thumb:
_rl
Postitusi: 7
Liitunud: R Nov 04, 2011 14:54
Asukoht:
Auto:

#3

Tõstame.

Koos uue hinnaga.:headbang:
_rl
Postitusi: 7
Liitunud: R Nov 04, 2011 14:54
Asukoht:
Auto:

#4

Auto on müüdud, palun teema lukku panna.
Vasta