Niisiis, kont on juba hulgem aega tõrkunud, jahedamana töötab nagu peab, aga kui vähegi kuumem on, siis pump enam järgi ei tule. Põhjus tundub olevat ka klassikaline - siduri plaat kulunud, õhuvahe liiga suur (üle 1mm) ja elektrimagnet ei jaksa enam sidurit kokku tõmmata, asja parandamiseks on netis isegi õpetused olemas - http://www.saab9000.com/procedures/vent ... lutch.html
Hakkasin siis eile asjale sisse vaatama - võta näpust, mida seal pole, on need vaheseibid, asi on nii kulunud et veetav plaat istub juba otse kompressori võlli kaelusel. Mis siis edasi? Kas kehtib veetava plaadi kinnituselt ca 0,5mm maha treida, sellisel juhul oleks hädasti vaja üht meest, kel treipink tagatoas ja kes ei põlga nii pisikest tööd ette võtta? Või on kellegil eks kuskil vedelemas üks muidu pekkis Seiko kompressor, mille sidur veel toimiks ja mida oldaks talutava hinnaga nõus mulle loovutama?
9000 konditsioneeri pumba sidur
Nii, ilmad läksid soojaks ja vana probleem muutus uuesti aktuaalseks. Sai natuke EPC baasil uurimistööd tehtud (grr.. MIKS oli vaja M94 autole panna omal ajal NELJA (parandus - VIITE) erinevat kompressorit ja nende otsa otse loomulikult omavahel mittevahetatavaid sidureid) ja kordaks palvet täpsustatuna:
Kas kellelgi ei juhtu olema enam-vähem töökorras 90-94 (kuni kerenumbrini R1011711) aasta 2.3 mootoriga autolt (ja R134a agenti kasutava konditsioneeriga) pärinevalt kompressori sidurit? Kui hakata tähti (ehk varuosakoode) närima, siis olemasoleva kompressori kood on 43 82 743 ja selle otsa sobivad sidurid koodiga 43 18 176 (originaal) või 43 83 626 (asendusosa).
VM-ile ja osadeks müüjatele viidetega pole vaja ennast vaevata, juba tegelen, siinne teemakergitus on tehtud igaks juhuks, et äkki..
Seega, ehk on kellelgi nurgas vedelemas selline asi?
Kas kellelgi ei juhtu olema enam-vähem töökorras 90-94 (kuni kerenumbrini R1011711) aasta 2.3 mootoriga autolt (ja R134a agenti kasutava konditsioneeriga) pärinevalt kompressori sidurit? Kui hakata tähti (ehk varuosakoode) närima, siis olemasoleva kompressori kood on 43 82 743 ja selle otsa sobivad sidurid koodiga 43 18 176 (originaal) või 43 83 626 (asendusosa).
VM-ile ja osadeks müüjatele viidetega pole vaja ennast vaevata, juba tegelen, siinne teemakergitus on tehtud igaks juhuks, et äkki..

Mul on Seiko-Seikiki peetis sidureid ca3-4 komplekti.Raudselt saaks ühe töötava kokku.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hea uudis, tänud 
Kumb pool muidu seal tavaliselt ära kulub, kas välimine ketas (kompressori võllil, külgetõmmatav) või rihmaratas (mille vastu ketas tõmmatakse), ehk piisab ainult uuema välise ketta külgearetamisest?
Aga ma proovin ühel päeval ennast mõistlikul ajal töölt ära vedada ja läbi tulla (kui sobib, eks helistab).

Kumb pool muidu seal tavaliselt ära kulub, kas välimine ketas (kompressori võllil, külgetõmmatav) või rihmaratas (mille vastu ketas tõmmatakse), ehk piisab ainult uuema välise ketta külgearetamisest?
Aga ma proovin ühel päeval ennast mõistlikul ajal töölt ära vedada ja läbi tulla (kui sobib, eks helistab).
mõlemad pooled kaotavad oma friksoonkatted ja kulutavad teineteist sooniliseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989